honning Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #1181 Skrevet 24. juni 2013 Det er sant det, er heldigvis ikke mye som skal til for at den funker som den skal. Må bare ta meg i nakken.. Diskuterte det med han ene ambulansesjåføren på vei til legevakta også. Nå har jeg fått time til kiropraktor i morgen, for fysio kunne ikke gjøre stort. Håper kiropraktor klarer å knekke meg på plass. Kjære er bekymra for ferieturen vi skal på til helga og ser for seg at han må bære alt av baggasje og ungene, jeg håper at jeg kan hjelpe til.
Mayami Skrevet 24. juni 2013 #1182 Skrevet 24. juni 2013 Huff og huff, det der hørtes ikke bra ut!!! Håper virkelig at kiropraktor klarer å fikse det - for både din og kjæres skyld!
Pasjonsblomst Skrevet 24. juni 2013 #1183 Skrevet 24. juni 2013 Hekkan, den ryggen der der hørtes absolutt ikke bra ut. Stakkars lille honningryggen! Her må du nok til med avorlige tiltak, håper virkelig du blir raskt bedre!! Skriver under på at trening hjelper, men det er litt vanskelig i starten mens man ennå er svak og sårbar.
pusilus Skrevet 24. juni 2013 #1184 Skrevet 24. juni 2013 Huff da, det hørtes ikke bra ut. Nå skal jeg bli flinkere jeg også, jeg er nemlig redd det ender opp slik her også. God bedring og krysser alt for at kiropraktoren kan fikse opp i det. Storebror i storguttseng
honning Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #1185 Skrevet 24. juni 2013 Mayami, pasjonsblomst og pusilus Ja, får håpe det kommer seg raskt. Og jeg som har vært såpass bra i rygg og bekken i det siste også, så det kom veldig brått på. Jeg har ikke lyst til å være en person som sliter med dårlig rygg resten av livet, så jeg skal pent trene hver eneste dag. I starten nå blir det bare heeelt enkle øvelser som å vippe opp bekkenet så jeg retter ut svaien i ryggen, og ligge på ryggen og bøye beina så jeg presser de mot brystet (er vel mer for å avspenne ryggen den siste). Stort mer enn det klarer jeg ikke akkurat nå, men jeg har flere å legge til etterhvert. Får håpe dette var et engangstilfelle og at ingen av dere opplever det noengang
honning Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #1186 Skrevet 26. juni 2013 Begynte å skrive en del her i går, men så mista jeg alt da jeg skulle poste, og orka ikke å skrive fra mobilen en gang til Så jeg prøver igjen... Her er det bedring fra dag til dag med ryggen, og jeg kjenner også bedring bare på få timer. Det er så godt at det går riktig vei Kiropraktor knakk litt og klemmte litt, men knakk ikke der hvor jeg trengte det mest. De er vel forsiktige med å knekke i ryggsøyla, for det er sannsynligvis ei skive som har glidd ut der. Men jeg ligger nå med ispose på ryggen sånn omtrent hele tida, ca 15-20 minutter og ca like lang pause, av og på. Og så har jeg gått noen turer i ulendt terreng. Disse to tingene hjelper veldig. Er fremdeles bekymra over ferieturen vi skal på, for jeg skal ikke løfte tungt, men jeg håper det ordner seg. I går da jeg sto i dusjen, så begynte det plutselig å bråke masse et eller annet sted. Jeg trodde det var kjære som holdt på med noe, men etter litt så nærma bråket seg, og da jeg snudde meg for å se om kjære var komt inn på badet, så ser jeg feieren på taket gjennom takvinduet Uff, vi hadde helt glemt av at han skulle komme!! Utrolig flaut, men ikke noe å gjøre noe med, hehe. Er en klein type han feieren også (har vært på fest med han tidligere faktisk), så jeg unnte han ikke å se ei naken dame i dusjen mens han var på jobb
Miss I.W. Skrevet 26. juni 2013 #1187 Skrevet 26. juni 2013 Godt ryggen begynner å bli bedre! Håper virkelig ikke det ødelegger ferien! Morsomt med feieren da!
Mayami Skrevet 27. juni 2013 #1188 Skrevet 27. juni 2013 Haha!! Tenker feieren gleder seg til neste gang dere trenger feiing! Bra ryggen er bedre, håper du slipper å oppleve det der igjen...
pusilus Skrevet 28. juni 2013 #1189 Skrevet 28. juni 2013 Godt du merker bedring på ryggen, håper ferieturen går greit
honning Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #1190 Skrevet 28. juni 2013 Godt ryggen begynner å bli bedre! Håper virkelig ikke det ødelegger ferien! Morsomt med feieren da! Jeg håper ikke heller det nei. Akkurat nå føles det bare som en litt vond bekkenløsning, og ryggen er ganske bra. Haha!! Tenker feieren gleder seg til neste gang dere trenger feiing! Bra ryggen er bedre, håper du slipper å oppleve det der igjen... Haha, ja. Tror jeg må få mannen til å ta imot feieren neste gang Innom en liten snartur bare, må komme skikkelig igang med pakking, og er nesten ferdig å vaske det jeg skal av klær. Kjære skulle være hjelpsom og vaske klær for et par dager siden, og kasta en kjole min i tørketromla, så nå er kjolen mye kortere enn underskjørtet som er inni... Sukk... Jeg har ikke prøvt den på enda for å se om den er for trang i tillegg. På søndag skal vi faktisk på cruise. Det blir nok en fantastisk opplevelse! Bare synd at jeg er litt redusert, og det samme er foreldra mine som begge har operert for noen uker siden, hvis ikke så hadde det vært perfekt med barnevakter på tur. De kan hjelpe til litt da, men ikke så mye som de/vi vil. En fin tur får vi uansett, bare kjære må "jobbe" mer enn vanlig Og så er det to formelle middager på turen, hvor man liksom skal stille i dress/smoking og aftenkjole. Det var ikke populært hos kjære, og jeg er forsåvidt enig. Å dra med seg dressen for et par middager når vi må ha med et lass med baggasje for ungene, det blir ikke aktuelt her i huset. Så vi får heller bare droppe de middagene vi da. Er liksom enklere for meg å ta med en finkjole, det tar ikke så mye plass, men jeg forstår godt at han ikke vil ta med dressen. Får fortsette pakke-styret. Skulle ønske jeg bare kunne knipse og vært ferdig pakka og reist, og vært på båten
Miss I.W. Skrevet 29. juni 2013 #1191 Skrevet 29. juni 2013 Æsj, den pakkinga! Værste med hele ferien! Skjønner godt dere dropper dressen, spesielt med to unger på tur. Blir sikkert kjekt å ha alt i nærheten på båten da. Kanskje ikke det dummeste når dere ikke er helt i form. Så er det bare å komme seg dit da!
Becky1 Skrevet 29. juni 2013 #1193 Skrevet 29. juni 2013 Synes nesten det ser ut som vi skal på samme cruise jeg LOTS? (forkortelse på båten) Haha, bra innstilling ang feieren. Man får jo ikke akkurat gjort noe når det først har skjedd heller.
Mayami Skrevet 29. juni 2013 #1194 Skrevet 29. juni 2013 Gooood tuuuuur til Honning-familien! Kos dere masse på ferie - det har dere fortjent!
Pasjonsblomst Skrevet 30. juni 2013 #1195 Skrevet 30. juni 2013 Riktig så god tur!! Cruiseferie høres herlig ut, det kunne jeg tenkt meg også Blir spennende å høre hvordan det går med barna med ;=)
honning Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1196 Skrevet 7. juli 2013 Oj, vi var på samme tur Becky!! Så morsomt da Har reist i hele dag (sånn var den bryllupsdagen forresten, reise med to små unger i ca 15 timer ), så nå er jeg nødt til å sove. Mer oppdatering kommer
honning Skrevet 9. august 2013 Forfatter #1197 Skrevet 9. august 2013 Haha, mer oppdatering kommer du liksom.. Nå er jeg innom fra sommerens siste ferietur. Det har vært mye fram og tilbake denne sommeren, bare hjemom for å vaske klær og snu i døra omtrent. Og for et flott vær vi har hatt! Nå er vi i syden sammen med en annen familie. Vi syns det er for varmt til å gå noe turer med de små, så det blir veldig mye bading Egentlig greit at vi ikke skal være lenger enn ei uke når det er såpass varmt. Varmen er ikke noe problem så lenge vi bader og går litt inn innimellom, og jeg hadde frykta at det skulle bli varmere. Om ei uke er det jobbstart på meg. Grugleder meg kjenner jeg. Er klar for å begynne igjen, men samtidig ikke helt I morgen drar vi hjemover igjen. Drar grytidlig på morgenen (natta), og jeg skal i fest på kvelden. Kan bli hardt Og måtte opp med storebror som våkna før 6 i morres. Er hardt å være på ferie Skal dra og shoppe litt i formiddag med mora i den andre familien da, uten unger. Det blir min eneste utflukt bort fra leiligheten på hele uka, så jeg kjenner at jeg gleder meg. Og så blir det godt å komme tilbake hit etterpå igjen og bade, og gjøre et siste forsøk på å få mer farge før vi drar hjem Jeg er ikke en person som blir fort brun, men etter denne sommeren burde jeg ha klart å bli brunere enn dette Det var noe annet da jeg dro til syden eller stranda da jeg var 18-20, og låg strekk ut i sola i timevis hver dag. Nå har jeg verken tid eller ork til det
Becky1 Skrevet 9. august 2013 #1198 Skrevet 9. august 2013 Oi, enda mere sydentur. Så deilig da Hvordan gikk det med brunfargen i dag? Selv soler jeg meg lite. Er naturlig bleik og tåler varmen dårlig. Får håpe jeg får mindre rynker, men foreløpig har jeg like mye som jevnaldrene. God tur hjem og lykke til i jobb
honning Skrevet 11. august 2013 Forfatter #1199 Skrevet 11. august 2013 Oi, enda mere sydentur. Så deilig da Hvordan gikk det med brunfargen i dag? Selv soler jeg meg lite. Er naturlig bleik og tåler varmen dårlig. Får håpe jeg får mindre rynker, men foreløpig har jeg like mye som jevnaldrene. God tur hjem og lykke til i jobb Ja, mer sydentur faktisk, veldig deilig. Brunfargen blei det vel så som så med, men pytt Jeg er også ganske bleik, men kan få litt farge om jeg har tid og ork til det, og det er årevis siden sist jeg var brun. Det er ikke fint med de som er overbrune heller syns jeg, men kjenner jeg er litt misunt på de som bare kan såvidt være ute i sola bittelitt, så får de kjempefin farge. Vi får heller satse på litt færre rynker ja Nå sitter jeg og skriver jobbsøknad og cv på engelsk, og skal sende inn i løpet av kvelden, og så håper jeg på å få 4 fine greie dager hjemme før det er tilbake på jobb igjen på fredag...
Mayami Skrevet 12. august 2013 #1200 Skrevet 12. august 2013 Spennende å begynne på jobb igjen da! Tiden har gått utrolig fort! Kos deg med de siste feriedagene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå