Gå til innhold

Kvinner og menn: Har du faket orgasme noen gang?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Er kvinne, og ja, har gjort det hundrevis av ganger. Det ble en ond spiral. Turde ikke si at jeg aldri fikk orgasme. Men har klart å innrømme det nå, og nå er alt bra! ;D

Jeg har det slik! Hva sier man egentlig? Uten å såre.. Jeg vil jo ikke forsette å fake.. Men blir rart om jeg plutselig ikke kommer slik som jeg "alltid" gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei aldri, jeg er heller helt ærlig og sier om det er noe jeg ikke er komfortabel med.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, og ja det har jeg gjort noen ganger.

Får stort sett orgasme, men det skjer jo en gang iblant at jeg ikke blir tent nok til å få orgasme. Så å glede dama med jobben hun gjør har jeg faket orgasme.

Utløsningen kommer nærmest på refleks av inn, ut, inn, ut, ... mens orgasmen tydeligvis avhenger av litt flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Med x'n, JA! Han fikk ikke til noen ting, og bare pøste på til han kom, men sluttet ikke før jeg "kom" ..

Med han jeg har nå, nei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men mitt spørsmål blir da: hvordan i all verden faker menn?? Jeg som kvinne vet jo om mannen spruter i meg eller ikke... Merkelig!

Sensasjonelt lav kunnskap om menn og ejakulering du viser her. Det er ikke _alltid_ det spruter noe særlig. Og en mann kan fint få orgasme uten å sprute, og sprute uten å få orgasme.

Men nå ble nok verdenen for komplisert for den jevne kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth

Iblant vil bare ikke kroppen min ha orgasme, så det hender jeg faker, andre ganger lar jeg være. De gangene jeg faker er det for å tenne kjæresten min ekstra.

Men for å ha det sagt; jeg kommer mye oftere enn jeg faker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Jeg har faket EN gang, men jeg var 16 år og ville bli ferdig. :gjeiper:

Nå synes jeg det er noe skikkelig tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...