Gå til innhold

Kvinner og menn: Har du faket orgasme noen gang?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Han var ikke norsk?! Hva har det med saken å gjøre?? Sex er ikke bare for nordmenn.. Dette var dagens! :skratte:

Selvfølgelig er sex bare for nordMENN. Så dere kan egentlig ikke ha sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei har ikke det. Men så liker hun å se at jeg spruter, og trekker meg derfor ofte ut før jeg kommer på brystene, rumpa, ansiktet eller et annet sted på kroppen hennes, og da er det jo ganske vanskelig å fake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

I et forhold jeg hadde for mange herrens år siden faket jeg alltid. Jeg hadde store komplekser, klarte ikke å slappe av under sexen og fikk derfor aldri orgasme. Jeg faka da for å få det overstått. Men nå faker jeg aldri lenger. Kommer jeg ikke, så kommer jeg ikke. Stresser ikke med det lenger =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, og ikke skjønner jeg hvorfor jeg skal gjøre det heller. Det er da ingen skreven eller uskreven regel som sier at man skal eller må ha orgasme hver gang man har sex. Dessuten har jeg og sambo så god sex i seg selv at en hyrdestund uten orgasme slettes ikke står tilbake for de med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har nok faket fra tid til annen av div. grunner, men det har vel skjedd heller sjeldent. Får ikke han meg til å komme, sørger jeg for å komme selv. Enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faket.. Dessverre. Det var i et forhold med en som ikke stoppa før jeg hadde fått orgasme. Kommunikasjonen var dårlig, og jeg var ung og uerfaren. Jeg fant heldigvis ut at det ble bare en ond sirkel, og har ikke gjort det siden.

Bra sex er kult om en kommer eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

Nope. Kommer jeg ikke så kommer jeg ikke, ser ingen grunn til å late som for å være "snill" eller bli fort ferdig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kan menn få orgasme uten utløsning? Ja. Har man flere orgasmer iløpet av kort tid, rekker ikke kroppen å produsere nok sperm hver gang. Med andre ord: det kan bli tomt.

Kan menn få utløsning uten orgasme? Nei. Jeg merker meg at det bare er damer som kommer med den påstanden. Det er fysiologisk umulig, siden spermen presses ut ved hjelp av muskler som trekker seg sammen, og disse musklene bare trigges av en orgasme. Så når typene deres sier at "det kun er for å lette på trykket", så er nok ikke det hele sannheten :-)

Det som kan forekomme er at det pipler litt sperm ut før orgasme, men det er strengt tatt ikke utløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I beg to differ.

Hvis man er like på nippet til å komme, men prøver å stoppe opp for å holde igjen, men så er det egentlig for sent alikevel. Da kan det komme sæd ut uten at man fikk orgasmen, det har skjedd meg maaaaaaaange ganger. Da er det ikke en "full" utløsning, men det er mer enn bare et par dråper. Kanskje halvparten eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det har jeg gjort mange ganger. Da jeg var relativt nygift og barna kom som perler på en snor, de tre første på under to år, faket jeg ofte og håpet min mann skulle gjøre seg ferdig fort så jeg kunne få noe søvn før det var tid for babystell. Jeg hadde ingen glede av sexlivet og følte meg nærmest frigid i mange år. Mitt høyeste ønske var i mange år å få sove en hel natt i fred.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finpåvin

Gjorde det da jeg var yngre. Trodde det var det typene jeg var sammen med ville.

Nå, mange år eldre, skjønner jeg bedre...det går kun utover meg om jeg faker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I beg to differ.

Hvis man er like på nippet til å komme, men prøver å stoppe opp for å holde igjen, men så er det egentlig for sent alikevel. Da kan det komme sæd ut uten at man fikk orgasmen, det har skjedd meg maaaaaaaange ganger. Da er det ikke en "full" utløsning, men det er mer enn bare et par dråper. Kanskje halvparten eller noe.

Du sier det jo selv: "prøver å stoppe opp for å holde igjen, men så er det egentlig for sent alikevel". En avbrutt orgasme er også en orgasme....

Kjenner du muskelsammentrekninger mellom anus og pungen, er det orgasmen som forårsaker det. At du klarer å stoppe orgasmen etter et par sammentrekninger forandrer ikke det faktum at det var en påbegynt orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri falt meg inn å fake. Hva er vitsen med det? Det er jo bedre at partneren får vite det slik at en kan jobbe med å jobbe frem en orgasme dersom en ikke skulle få det til. =p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i 10 år... Altså fra jeg ble seksuelt aktiv og frem til for 5 år siden. De første gangene med ny partner pleide jeg ikke å fake, så mannen kanskje skulle forstå at jeg trengte noe annet enn penetrering for å komme (kommer ikke av penetrering), men ingen har tatt hintet - og jeg er for sjenert til å spørre etter oralsex/fingring eller ordne det selv.

Med nåværende partner har jeg ikke faket, men det tok bortimot et år før han forsto tegninga om at jeg trenger klitorisstimulering... Vi har vært sammen i 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...