Gå til innhold

Kvinner og menn: Har du faket orgasme noen gang?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Jentehumor

Mannen kan vel klare å komme uten utløsning også? Så man faker vel med å bruke det, eller kanskje det er veldig lite sæd som også gjør det mulig å fake for han kanskje?

Er ikke mann, men hvis det er riktig eller ikke tell me please! :gjeiper:

Meg:

Nei, jeg faker ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja to ganger: en gang for mange år siden (ikke med nåværende mann). Jeg var ung, og ville bare "bli ferdig" der og da. En gang med nåværende partner, bare for moro skyld, for å se om han merket forskjellen (det gjorde han ikke). Vi har et trygt forhold og er åpne mot hverandre, hvis jeg ikke kommer av en eller annen grunn (det er sjeldent) så sier jeg til det til han, og at han ikke skal "vente" på meg. Synes det er helt ukomplisert, men kan skjønne at hvis man er svært ung eller sjenert at man har problemer med å "ta saken i egne hender" med en partner og av den grunn faker. Det er selvfølgelig ingen god ide, spesielt ikke med en fast partner over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Mannen kan vel klare å komme uten utløsning også? Så man faker vel med å bruke det, eller kanskje det er veldig lite sæd som også gjør det mulig å fake for han kanskje?

Er ikke mann, men hvis det er riktig eller ikke tell me please! :gjeiper:

Meg:

Nei, jeg faker ikke. :)

Dette kan nok stemme for noen menn, men min type får alltid utløsning, der det kommer masse sæd bestandig. Har heller aldri vært utfor noen som ikke får utløsning når de kommer. De gangene han kommer 2 eller 3 ganger etter hverandre, kommer det ut mindre sperm, men alltid sperm. Han kunne ikke faket... Hadde busta han med en gang...

Men hovedspørsmålet er vel hva som er vitsen med å fake? Skjønner jo i grunnen hvorfor noen gjør det, men i et forhold så er det vel kanskje ikke det sunneste mtp godt samliv?

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan nok stemme for noen menn, men min type får alltid utløsning, der det kommer masse sæd bestandig. Har heller aldri vært utfor noen som ikke får utløsning når de kommer. De gangene han kommer 2 eller 3 ganger etter hverandre, kommer det ut mindre sperm, men alltid sperm. Han kunne ikke faket... Hadde busta han med en gang...

Men hovedspørsmålet er vel hva som er vitsen med å fake? Skjønner jo i grunnen hvorfor noen gjør det, men i et forhold så er det vel kanskje ikke det sunneste mtp godt samliv?

Det går an å få utløsning uten orgasme, da er det sikkert like lett å fake orgasme som for kvinner, vi kan jo ikke kvalitetskontrollere det. Håper de fleste er trygge nok på partneren sin til at ikke har noe behov for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faket. Rett og slett fordi min partner ikke aksepterte at jeg ikke kan få orgasmer. Og hvor kleint er det ikke å ligge der og bli fingra for harde livet, fordi fyren absolutt skal "gi" deg en orgasme du vet aldri kommer til å komme uansett. Jeg faka, takket, og hadde aldri sex med fyren igjen.

Jeg får rett og slett ikke orgasme, og siden jeg aldri har fått det savner jeg det heller ikke. Bortsett fra at det hadde vært lettere siden folk tydeligvis har problemer med å akseptere at noen faktisk aldri har hatt en orgasme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det går an å få utløsning uten orgasme, da er det sikkert like lett å fake orgasme som for kvinner, vi kan jo ikke kvalitetskontrollere det. Håper de fleste er trygge nok på partneren sin til at ikke har noe behov for det da.

Ok. Vet du om dette er et vanlig fenomen eller om det bare er noen få?? Aldri opplevd noen menn som har fått utløsning uten å få orgasme.. Utenom de som har våte drømmer.

Enig. Man skal ikke måtte fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg har ikke faket med vilje, men noen ganger har jeg vært såppas "into it" at fyren har trodd at jeg har kommet uten at jeg har det. Veldig ekkel stemning når fyren sier noe slikt som "jeg blir så stolt når jeg får deg til å komme!" "eh... faktisk så er jeg bare generelt høylydt. Beklager." :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vet du om dette er et vanlig fenomen eller om det bare er noen få?? Aldri opplevd noen menn som har fått utløsning uten å få orgasme.. Utenom de som har våte drømmer.

Enig. Man skal ikke måtte fake.

Aner ikke, men tror det er langt fra uvanlig. Kjæresten sier han ikke er stort sett ikke er opptatt av orgasmen når han runker, og at han bare gjør det for å lette på trykket, så han kan i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri faket, ser ingen grunn til det rett og slett... enten så kommer jeg eller så kommer jeg ikke=) sex er digg stort sett uansett orgasme eller ei. å fake en orgasme i "sympati" fordi noen ikke får meg til å komme skjer nok aldri, da hjelper jeg heller til selv om trangen er så stor:)

Signerer dette.

Av og til kan jeg si ikke bry deg om min orgasme for jeg kjenner den er langt unna. Av og til sier mannen det også. Ingen sure miner av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vet du om dette er et vanlig fenomen eller om det bare er noen få?? Aldri opplevd noen menn som har fått utløsning uten å få orgasme.. Utenom de som har våte drømmer.

Enig. Man skal ikke måtte fake.

Hvor vanlig det er aner jeg ikke, men det skjer! Det er mulig å få orgasme uten utløsning også, men det er sjeldnere tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Ok. Vet du om dette er et vanlig fenomen eller om det bare er noen få?? Aldri opplevd noen menn som har fått utløsning uten å få orgasme.. Utenom de som har våte drømmer.

Enig. Man skal ikke måtte fake.

Jeg hadde et forhold med en tidligere hvor vi holdt på ganske mange ganger om kveldene. Etter 3dje runde ble han så forbauset over at det ikke kom noe, og han hadde fått orgasmen.

Har lest at det går også.

Så er det en jeg var sammen med jeg stusser over om har faket for meg etter et par øl. Han sa at det ikke var sikkert han klarte å komme fordi han var så full, men han sa han gjorde det til hans store forbausing. Men greia der var at jeg kan ikke huske at det rant så mye sæd ut igjen, tror ikke jeg gikk på to en gang etter det. For merket ikke noe i forhold til de andre gangene. Men igjen kan være det samme som første, at han kom uten utløsning. :)

Endret av Jentehumor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har ikke faket med vilje, men noen ganger har jeg vært såppas "into it" at fyren har trodd at jeg har kommet uten at jeg har det. Veldig ekkel stemning når fyren sier noe slikt som "jeg blir så stolt når jeg får deg til å komme!" "eh... faktisk så er jeg bare generelt høylydt. Beklager." :sjenert:

Samme her. Flere som har sakt d samme. Eller "Ååååh, du kom nå, sant??", også har jeg ikke det. Bruker bare å svare til forbauselsen med å si: "Jeg liker faktisk sex jeg, derfor!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vet du om dette er et vanlig fenomen eller om det bare er noen få?? Aldri opplevd noen menn som har fått utløsning uten å få orgasme.. Utenom de som har våte drømmer.

Enig. Man skal ikke måtte fake.

Min kan få utløsning uten orgasme og orgasme uten utløsning.

Vet ikke hvor vanlig det er. Tror man nesten må være i et langvarig forhold for å oppleve det. Ikke et ons. Han er den eneste jeg har opplevd det med. Nå prater vi om sex da og derfor vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, med ei dame som bare lå der og gjorde ingenting selv. Ble alt for sliten og lei etterhvert, så faket og ble ferdig med det. Brukte kondom, så kasta'n før det gikk ann å "sjekke" om jeg faket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp faket en gang på en one night stand fordi han ikke ville gi seg med stimuleringen av klitten min, følte jeg måtte gi han den i "presang" for at han prøvde og prøvde. Var milevis unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars mann ;(

Han var ikke norsk, hehe. ;) Han var over 40 også (jeg noen og 20) så jeg synes ikke så synd på han egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Han var ikke norsk, hehe. ;) Han var over 40 også (jeg noen og 20) så jeg synes ikke så synd på han egentlig :)

Han var ikke norsk?! Hva har det med saken å gjøre?? Sex er ikke bare for nordmenn.. Dette var dagens! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...