Gå til innhold

Jeg er singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff da, dette klarte du dårlig for mer åpenbar provokasjon enn dette blir det vel knapt. Men kanskje noen biter på likevel?

Lykke til :kose:

du skjønte at dette ikke var trådstarter sitt innlegg, men et svar til trådstarter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal begynne å ta betaling for det også, så får du i tillegg til kos litt ekstra å rutte med. Det höres jo ikke ut som om du er så langt fra å ta den retningen...

Se der, der kom det vi alle venta på... Om kvinner har sex med forskjellige menn så er vi horer. Det er sånn en klisje at jeg smiler bare av det. Grunnen til at jeg har mye sex? Fordi jeg elsker det, det er ingenting jeg liker bedre enn ville, svette økter i sengehalmen med en deilig mann. Hvorfor jeg har mange menn? Enkelt, for da får jeg variasjon ;) Jeg får han som har en ganske sær fetish, som jeg definitivt ikke vil utøve hele tiden, men en gang iblant. Jeg får han som er i midten av 40-årene (og ja, gift) som er en helt sinnsyk god elsker. Jeg får en 20-åring med en kropp som en gud som er ivrig og lærevillig.... Hvorfor skulle jeg ikke leve livet nå? Det kommer snart nok en tid der man må roe ned. Og om noen av de jeg har sex med tilfeldigvis har damer... vel, så er det deres problem, ikke mitt. Hadde jeg utvikla et forhold med en av de, blitt forelska i hverandre, så synes jeg det er en heeeelt annen ting enn sex. Men der er vi forskjellige, noen knytter alt av følelser opp i sexen, og noen av oss har bare sex fordi det er digg. Ja, sex med en du elsker er det aller beste, men i ventetida trenger man ikke leve i sølibat heller da :P

Hilsen gjest #87, som synes dette er en veldig interessant diskusjon, selv med veldig mange deltakere på høye hester.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke leve livet nå?

Hilsen gjest #87, som synes dette er en veldig interessant diskusjon, selv med veldig mange deltakere på høye hester.

Har du hørt uttrykket; for mye og for lite skjemmer alt?

I så fall har du tydeligvis ikke forstått hva det egentlig betyr.

Skrevet (endret)

Se der, der kom det vi alle venta på... Om kvinner har sex med forskjellige menn så er vi horer. Det er sånn en klisje at jeg smiler bare av det.

Herregud nå må du gi deg!!! Det er jo fader meg ikke det jeg sier!!! Damer kan bare ha så mange elskere de bare vil. Har hatt nok av dem selv også. Forskjellen er at de aldri har vært gifte eller utro!!!! Er det så innmari vanskelig å skjønne, da??? :kjefte:

Endret av Sheherasade
Skrevet

Må si meg enig med TS, hun har ikke gjort noe galt egentlig. Er ikke som om hun har kidnappet mannen og tvunget han til sex. Det er jo tross alt mannen som lyver, bedrar og skjuler ting for konen sin. Hans ansvar alene for det som evt kan skje, mtp om konen finner ut av det.

Skrevet

Herregud nå må du gi deg!!! Det er jo fader meg ikke det jeg sier!!! Damer kan bare ha så mange elskere de bare vil. Har hatt nok av dem selv også. Forskjellen er at de aldri har vært gifte eller utro!!!! Er det så innmari vanskelig å skjønne, da??? :kjefte:

For mye og for lite skjemmer alt.

Skrevet

Må si meg enig med TS, hun har ikke gjort noe galt egentlig. Er ikke som om hun har kidnappet mannen og tvunget han til sex. Det er jo tross alt mannen som lyver, bedrar og skjuler ting for konen sin. Hans ansvar alene for det som evt kan skje, mtp om konen finner ut av det.

Det er riktig at mannen har hele ansvaret overfor sin kone.

Men det betyr ikke at TS (og andre) har noen bedre moral av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Må si mannen er den som er tykkest i hodet- men du ligger jaggu meg ikke langt bakom du heller.

Skrevet

Kontaktannonse har blitt fjernet.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...