AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #81 Skrevet 5. desember 2010 Jeg mener at de som har drømmedama i de flestes øyne er utro for å kompensere og det syns jeg er rart ja. Kanskje jeg som ikke har forstått utroskap eller menn. Kanskje de gjør det for å takle å ha en så populær partner. eller kanskje drømmedama/mannen i de flestes øyne kanskje ikke er den drømmedama når døren lukkes? Har jo selv ett meget godt eksempel på det.. min x' alle syntes han var MR. Perfect.. men ikke når vi var alene.. da var han MR.DEVIL
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #82 Skrevet 5. desember 2010 Du er tydelig vis ingen trussel for hennes ektekskap. Du gir ham en del spenning. Det kan jo hende hun og nyter godt av det. Jeg tror enkelte tenger mer seksuell spenning enn andre. Det dere gjør skader egentlig ingen. Personlig, som en kanskje over gjennomsnittet kyniker, så lenge det ikke er følelser involvert og dere ikke planlegger noe mer, greit nok. Du skal ikke gå rundt med dårlig amvittighet. Nei vet du.. jeg har ikke dårlig samvittighet, var ikke derfor jeg startet tråden her eller. Var for å sjekke om venninnen min hadde rett.. ( urgh jeg må innrømme overfor henne at det hadde hun) Men kvinnesynet er dessverre ikke forandret skjønner jeg TS:-)
Steinar40 Skrevet 5. desember 2010 #83 Skrevet 5. desember 2010 Men kjære du.. skryter jeg? Hvem skal man skylde på i denne settingen? er vi ikke voksne mennesker som har hele og det fulle ansvaret selv? Han velger å være utro.. hvem sin skyld er det? TS:-) Man må være 2 for å danse tango. Altså er det akkurat like mye din skyld.
Steinar40 Skrevet 5. desember 2010 #84 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nei vet du.. jeg har ikke dårlig samvittighet, var ikke derfor jeg startet tråden her eller. Var for å sjekke om venninnen min hadde rett.. ( urgh jeg må innrømme overfor henne at det hadde hun) Men kvinnesynet er dessverre ikke forandret skjønner jeg TS:-) I utgangspunktet er intet menneske noe bedre eller dårligere enn et annet menneske. Det eneste som betyr noe i den sammenhengen er egen oppførsel overfor andre. Og dette har da altså heller ingenting med kjønn å gjøre. En drittsekk er en drittsekk, om det er en mann eller ei kvinne, eller om individet er gul, svart, hvit eller blå. Endret 5. desember 2010 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #85 Skrevet 5. desember 2010 Man er vel 2 om å ta vare på ett forhold eller?? Man er to om å ha sex også enten den ene parten er gift eller ikke, men når det da kommer til din egen situasjon så er flisa altså snudd på hodet og han sitter med alt ansvaret? Hvor er logikken din? 1
Sheherasade Skrevet 5. desember 2010 #86 Skrevet 5. desember 2010 I utgangspunktet er intet menneske noe bedre eller dårligere enn et annet menneske. Det eneste som betyr noe i den sammenhengen er egen oppførsel overfor andre. Og dette har da altså heller ingenting med kjønn å gjøre. En drittsekk er en drittsekk, om det er en mann eller ei kvinne, eller om individet er gul, svart, hvit eller blå. Nei, dette har faktisk ingenting å gjøre med at du er kvinne. En mann som ligger med ei dame som er utro er like ille som deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #87 Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes det er stor forskjell på om man har sex med en gift mann kun for sexen, eller om man har mer et "kjæresteforhold" til en gift mann. Jeg er i midten av 20-årene og har ca. 9 faste elskere. Av de er 4 stk i forhold. Grunnene til at de er utro er vel en miks av at de enten ikke får "nok" sex eller at de vil ha en annen type sex enn de får hjemme, f.eks at de har en fetish eller noe som de ikke får aksept for. En av dem sa til meg for ei stund siden: "Det ideelle hadde jo vært om jeg ikke var utro, for hver gang jeg gjør det må jeg innse at min egen kone ikke har lyst på meg nok til å ville ha sex med meg." Det er noe fundamentalt feil i et forhold om sexen er helt fraværende. Men det er ikke sånn at alle menn som er utro er det fordi di ikke har sex med kona si. Føler jeg at jeg har dårlig moral? Tja, til tider, det var ikke sånn jeg så for meg at singellivet skulle tilbringes. Samtidig er det sånn at det er en ting jeg er på jakt etter, og det er god sex. Om det kommer i form av en mann som er utro, så sier jeg ja takk til det. Den eneste regelen jeg har for meg selv er at de skal ha vært utro før. Om man visste hvor mange som var utro, ville man blitt sjokka. Internett svermer over av dem, man kan nesten ikke unngå dem. Tips til dere damer som tenker at mannen deres umulig kan være utro, han er hjemme hver kveld.... utrolig mange av de jeg kjenner er utro i arbeidstida. De avspaserer eller finner på en løgn, og kommer hjem til f.eks meg da. Og har du en mann som er på jobbreise mye, og bor på hotell, vel da ville jeg vel nesten garantert at han er utro... Jeg ser ikke for meg at jeg kan fungere i noe normalt forhold etter denne perioden i mitt liv. Jeg har null tro på at ikke en mann ville vært utro mot meg, eller at jeg ikke skulle vært utro mot han. Tror det beste måtte vært noe a la åpent forhold, og en enighet om å i alle fall beskytte seg om man går bak ryggen på den man er sammen med. Så TS du er ikke alene, det er mange av oss som ligger med gifte menn. Sannheten er at jeg driter i hva som skjer i den mannens liv når han går ut døra mi, så lenge han tilfredsstilte meg og jeg han på den tida vi hadde sammen. Det samme gjør mannen når han går ut av døra mi, vi hadde det deilig, også er det tilbake til virkeligheten med barn som skal kjøres hit og dit, og et ekteskap som går på skinner Så får dere bare mene at jeg er uten hjerte, empati osv., jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og i bunnen er jeg et godt menneske
Steinar40 Skrevet 5. desember 2010 #88 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Så får dere bare mene at jeg er uten hjerte, empati osv., jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og i bunnen er jeg et godt menneske Virkeligheten er som regel den at når mennesker blir altfor ulike hverandre, så klar man ikke lenger å forstå hverandre (utifra seg selv). Dermed klarer man heller ikke å respektere hverandre. Eller akseptere den andres oppførsel. Det er altså med meget god grunn at man sier at (relativt) like barn leker best. Og det er som jeg skrev tidligere - mennesket er et sjukt dyr. Endret 5. desember 2010 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2010 #89 Skrevet 5. desember 2010 Jeg blir kvalm av "dyr" som deg.. Du eier ikke selvrespekt og er direkte OND. Å mannen du er med er en kvalming av en egoist. Det er du også! ÆSSSSJ!
Christina_ Skrevet 5. desember 2010 #90 Skrevet 5. desember 2010 Så får dere bare mene at jeg er uten hjerte, empati osv., jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og i bunnen er jeg et godt menneske Du kan prøve å fremme hvilken som helst unnskyldninger for at det skal få deg til å føle deg bedre.
Sheherasade Skrevet 6. desember 2010 #91 Skrevet 6. desember 2010 Jeg synes det er stor forskjell på om man har sex med en gift mann kun for sexen, eller om man har mer et "kjæresteforhold" til en gift mann. Jeg er i midten av 20-årene og har ca. 9 faste elskere. Av de er 4 stk i forhold. Grunnene til at de er utro er vel en miks av at de enten ikke får "nok" sex eller at de vil ha en annen type sex enn de får hjemme, f.eks at de har en fetish eller noe som de ikke får aksept for. En av dem sa til meg for ei stund siden: "Det ideelle hadde jo vært om jeg ikke var utro, for hver gang jeg gjør det må jeg innse at min egen kone ikke har lyst på meg nok til å ville ha sex med meg." Det er noe fundamentalt feil i et forhold om sexen er helt fraværende. Men det er ikke sånn at alle menn som er utro er det fordi di ikke har sex med kona si. Føler jeg at jeg har dårlig moral? Tja, til tider, det var ikke sånn jeg så for meg at singellivet skulle tilbringes. Samtidig er det sånn at det er en ting jeg er på jakt etter, og det er god sex. Om det kommer i form av en mann som er utro, så sier jeg ja takk til det. Den eneste regelen jeg har for meg selv er at de skal ha vært utro før. Om man visste hvor mange som var utro, ville man blitt sjokka. Internett svermer over av dem, man kan nesten ikke unngå dem. Tips til dere damer som tenker at mannen deres umulig kan være utro, han er hjemme hver kveld.... utrolig mange av de jeg kjenner er utro i arbeidstida. De avspaserer eller finner på en løgn, og kommer hjem til f.eks meg da. Og har du en mann som er på jobbreise mye, og bor på hotell, vel da ville jeg vel nesten garantert at han er utro... Jeg ser ikke for meg at jeg kan fungere i noe normalt forhold etter denne perioden i mitt liv. Jeg har null tro på at ikke en mann ville vært utro mot meg, eller at jeg ikke skulle vært utro mot han. Tror det beste måtte vært noe a la åpent forhold, og en enighet om å i alle fall beskytte seg om man går bak ryggen på den man er sammen med. Så TS du er ikke alene, det er mange av oss som ligger med gifte menn. Sannheten er at jeg driter i hva som skjer i den mannens liv når han går ut døra mi, så lenge han tilfredsstilte meg og jeg han på den tida vi hadde sammen. Det samme gjør mannen når han går ut av døra mi, vi hadde det deilig, også er det tilbake til virkeligheten med barn som skal kjøres hit og dit, og et ekteskap som går på skinner Så får dere bare mene at jeg er uten hjerte, empati osv., jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, og i bunnen er jeg et godt menneske Kanskje du skal begynne å ta betaling for det også, så får du i tillegg til kos litt ekstra å rutte med. Det höres jo ikke ut som om du er så langt fra å ta den retningen...
Gjest Uglefot Skrevet 6. desember 2010 #92 Skrevet 6. desember 2010 Synes ikke du er ond. Bare teit. Hva mannens omtale blir i denne saken er en annen diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #93 Skrevet 6. desember 2010 Hvorfor tror folk at dette er en tulletråd? Bare for at DU aldri i verden ville hatt sex med en opptatt mann? (Ser deg gjerne igjen om en tyve års tid, for å si det sånn...) Jeg kunne vært trådstarter. Jeg hadde en opptatt elsker i en periode. At han hadde dame var hans "problem", ikke mitt. Vi hadde kun sex, og jeg tror det bunnet i en fetisj han hadde som han ikke fikk utført med henne. Ikke at det var så spesielt, ganske vanlig. Men vi gjorde aldri denne greia, vi to heller, av en eller annen grunn. Kanskje det holdt for han å snakke om den, og så ha "vanlig sex" med meg etterpå...? Anyway. Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle bli "den andre dama" noensinne, men plutselig var jeg der likevel. Nå har jeg en annen kjæreste, og så snart han dukket opp så ga jeg min elsker på båten. For jeg har ikke tenkt å være utro. Et paradoks kanskje, men slik er det nå. Btw, når man er nærmere femti, så har man sett det meste, og ser at det finnes tusen grunner for at folk har de forholdene de har, enten de nå er gifte eller single eller driver med "flerkoneri".
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #94 Skrevet 6. desember 2010 Nå har jeg en annen kjæreste, og så snart han dukket opp så ga jeg min elsker på båten. For jeg har ikke tenkt å være utro. Et paradoks kanskje, men slik er det nå. Ja. Tenk så fint at du har dine holdninger. For kjæresten din. Han er en heldig mann! Du har ikke tenkt å være utro og det er ikke hans elskerinne sitt problem når han tar turen til henne for å få det han ikke får hos deg.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #95 Skrevet 6. desember 2010 Vet nesten ikke om jeg skal le eller grine når jeg leser denne tråden, er mest sannsynlig i sjokk over språkbruken og hva dere kan finne på å kalle voksne mennesker. Også sitter dere å preker om at jeg har mangel på empati, svart samvittighet osv,.,, fy fader for en språkbruk dere har. Kunne aldri ha kalt noen, eller brukt slike stygge ord som dere moralens vokter gjør her. Men er jeg overrasket? Nei egentlig ikke... saklige diskusjoner ja takk TS:-)
Steinar40 Skrevet 6. desember 2010 #96 Skrevet 6. desember 2010 Vet nesten ikke om jeg skal le eller grine når jeg leser denne tråden, er mest sannsynlig i sjokk over språkbruken og hva dere kan finne på å kalle voksne mennesker. Også sitter dere å preker om at jeg har mangel på empati, svart samvittighet osv,.,, fy fader for en språkbruk dere har. Kunne aldri ha kalt noen, eller brukt slike stygge ord som dere moralens vokter gjør her. Men er jeg overrasket? Nei egentlig ikke... saklige diskusjoner ja takk TS:-) Du trenger ikke mange kraftuttrykk når du ikke eier moral.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #97 Skrevet 7. desember 2010 Du har ikke tenkt å være utro og det er ikke hans elskerinne sitt problem når han tar turen til henne for å få det han ikke får hos deg. Nei for tenk. Hvis min kjæreste eller hva han blir i framtiden, finner seg en elskerinne en gang, så er det HAN jeg kommer til å henge for det, og ikke den eventuelle dama.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #98 Skrevet 7. desember 2010 Nei for tenk. Hvis min kjæreste eller hva han blir i framtiden, finner seg en elskerinne en gang, så er det HAN jeg kommer til å henge for det, og ikke den eventuelle dama. Men hvorfor skal du henge han i det hele tatt? Han oppsøker jo bare elskerinnen for å få det du ikke er i stand til å gi han?
Gjest Uglefot Skrevet 7. desember 2010 #99 Skrevet 7. desember 2010 Men hvorfor skal du henge han i det hele tatt? Han oppsøker jo bare elskerinnen for å få det du ikke er i stand til å gi han?
Ava Mae Skrevet 7. desember 2010 #100 Skrevet 7. desember 2010 Men hvorfor skal du henge han i det hele tatt? Han oppsøker jo bare elskerinnen for å få det du ikke er i stand til å gi han? Uff da, dette klarte du dårlig for mer åpenbar provokasjon enn dette blir det vel knapt. Men kanskje noen biter på likevel? Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå