Gå til innhold

Jeg er singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener på mange måter.. men allikvel er det mitt ansvar å passe på hans ekteskap?? er ikke han ett voksen menneske som tar sine valg? Det er faktisk han som velger å være utro-

Man er vel 2 voksne mennesker i ett ekteskap og det må jo være en grunn til at den andre til å se seg om etter noe annet da får den mest sannsynlig ikke dekket sine behov om det er i sengen eller bare det at kjærligheten ikke er sterk nok.. en grunn er det i hvertfall

Så vet du.. faktisk må du nok ta litt av skylden selv for at ditt ekteskap gikk i vasken.. regner ikke med at den andre damen tvang din mann til seg.

TS:)

Det må være deilig å leve i en verden der man ikke trenger å ta ansvaret for sin oppførsel. Der man mener man har rett til å gjøre hva man vil uten å måtte stå til ansvar. Jeg er ikke så innesnedd at jeg tror at ethvert ekteskap/forhold består til døden skiller en ad.... Men det minste man kan forlange av en person er at man har ryggrad og integritet nok til å ta konsekvensen av sine følelser og handlinger. Får man ikke de man søker i et forhold, så ta det opp og evt avslutt før man kjører i gang med et nytt forhold.

At både menn og kvinner oppfører seg på denne måten er for meg vanskelig å forstå fordi det er så fjernt fra min forståelse for hva et forhold er for noe. At det finnes så tåpelige mennesker som deg der ute som gjør det mulig for dem å fortsette sviket sitt er synd.

Så vet du... jeg tar faktisk ikke så veldig mye ansvar for at mitt eksteskap gikk i vasken. Litt vanskelig å forstå når det dette skjer nesten over natta. Og bare for å ha det sagt; vi hadde sex. Jevnlig sex. God sex. Og jeg fatter ikke at elskerinner (eller elskere) for den saks skyld klarer å ha sex med utro drittsekker som de vet har sex med sin ektefelle.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt hva du mener på mange måter.. men allikvel er det mitt ansvar å passe på hans ekteskap?? er ikke han ett voksen menneske som tar sine valg? Det er faktisk han som velger å være utro-

Man er vel 2 voksne mennesker i ett ekteskap og det må jo være en grunn til at den andre til å se seg om etter noe annet da får den mest sannsynlig ikke dekket sine behov om det er i sengen eller bare det at kjærligheten ikke er sterk nok.. en grunn er det i hvertfall

Så vet du.. faktisk må du nok ta litt av skylden selv for at ditt ekteskap gikk i vasken.. regner ikke med at den andre damen tvang din mann til seg.

selv om han velger å være utro, betyr det ikke at det er greit! Har du noen gang opplevd å være den personen som sitter igjen etter et utroskap? det er den verste følelsen du kan ha, du har det så vondt at du nesten tror du skal dø. Hvis ekteskapet skrangler, gjør heller noe med det eller gjør det slutt! Utroskap er virkelig ikke akseptabelt!

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke ditt ansvar å holde han på matta, slutt å gjør deg dummere enn du er. Men som medmenneske bør du holde deg for god til å bidra til hans utroskap. Hvis dette ikke er en tulltråd så må jeg si jeg blir skamfull og oppriktig lei meg på vegne av mitt eget kjønn over at noen kan vise en så kynisk side av seg selv. Du har satt deg selv på en pidestall der du setter deg selv himmelhøyt ovenfor hun som uvitende blir bedratt og som i dine øyne da bare må være fullstendig inkompetent i senga og forholdet generelt siden du klarer å tilfredsstille mannen hennes bedre enn hun selv. For alt du vet kan det hende han kom rett i fra ektesenga etter å ha dyppa pikken i henne før han banka på døra di. Litt morro må jeg innrømme det er at du hovent gir uttrykk for at han er leketøyet ditt når rollene helt klart er omvendt for han har da vitterlig ikke gått fra dama si til fordel for deg? ;)

Skrevet

selv om han velger å være utro, betyr det ikke at det er greit! Har du noen gang opplevd å være den personen som sitter igjen etter et utroskap?

Den dagen kommer nok. Carma is a bitch ;)

• Liker 1
Skrevet

*ler* ja jeg skrev jo også at jeg var ego.-)

ja han er utro.. men skal det være mitt problem? om det er så at man er utro fordi man søker spenning - vel det er jo vel også en grunn? Mulig han får sex av kona si.. det vet jeg ikke og det bryr meg faktisk ikke eller - så lenge han tilfredstiller meg når det måtte passe meg:-))

Jeg har fortalt han mine rettningslinjer og han velger jo som ett voksen menneske om han vil gjøre det.. jeg tvinger han ikke på noen måte what so ever.

Men hvorfor er det alltid vi jenter som skal være moralens vokter? om det hadde vært motsatt at jeg var mann og min elskerinne var gift.. hadde dere gitt mannen like mye pes?

Eller hadde det vært elskerinnen som var dårlig kone/mor ?

TS:-)

For meg spiller det ingen rolle om det er kvinne eller mann, uansett like feigt og patetisk. Du innleder med å si at du er en gift manns elskerinne og spør om du er "den onde". Du har fått rimelig mange svar som bekrefter det du spør om.

Ja, du er "den onde", du gjør noe du ikke burde gjøre, du kan være årsaken til at andre menneskers liv blir lagt i grus. Så hvorfor begynner du å forsvare deg? Komme med tåpelige unnskyldninger og patetiske ansvarsfraskrivelser? Liker du ikke svarene du får? Eller er det for at du innerst inne vet at det du gjør er feil og føler behov for å rettferdiggjøre deg selv?

• Liker 2
Skrevet
. Litt morro må jeg innrømme det er at du hovent gir uttrykk for at han er leketøyet ditt når rollene helt klart er omvendt for han har da vitterlig ikke gått fra dama si til fordel for deg? ;)

Les innleggene mine engang til så kanskje du får med deg at jeg ikkevil at han skal gå fra kona til fordel for meg.

Så ja.. vi er leketøyene til hverandre :gjeiper:

Skrevet (endret)

Dere er to om det, men tydeligvis er det mange som bare skylder på dama. Ikke rart det fins mange stygge, negative bemerkninger om kvinner slik som kvinner prater om andre kvinner. Kvinner er kvinner værst!

Kvinner skal jo ikke ha seksuelle følelser, og skal bare sitte på en pidestall og se uskyldig ut. Mens mannen kan gjøre som han vil, for han er jo mann og har sine lyster. Han kan jo ikke noe for det, mens kvinnen er alltid den skyldige siden hun frister. :klø:

Nei, dere er med på det begge to, og ingen er værre enn den andre. Han burde vite bedre, han er jo gift. Du har ingenting å tape, han har alt å tape. Han er jo frivillig utro med deg, det er jo ikke sånn at du tvang han. Han kunne valgt å holde seg til konene sin, men han valgte å ha deg på si.

Hvis det er så ille i ekteskapet hans burde han ordne opp i det, istedenfor valgte han å være utro. Du kunne kanskje tenkt at du ikke ville holde på med en opptatt mann, men du valgte å gjøre det likevel. Kanskje dere passer godt sammen, ja, men i lengen vil det ikke fungere. Enten må dere to gjøre det slutt, eller så må han gå fra konen sin og bli sammen med deg. Ekteskapet hans kan da umulig være bra om han velger å være utro?

OG om han ikke hadde vært utro mot deg, så hadde han vært utro med noen andre ... så det er jo mannen som er på villspor her, vil jeg si.

Endret av meridian
  • Liker 1
Skrevet

Dere er to om det, men tydeligvis er det mange som bare skylder på dama. Ikke rart det fins mange stygge, negative bemerkninger om kvinner slik som kvinner prater om andre kvinner. Kvinner er kvinner værst!

Kvinner skal jo ikke ha seksuelle følelser, og skal bare sitte på en pidestall og se uskyldig ut. Mens mannen kan gjøre som han vil, for han er jo mann og har sine lyster. Han kan jo ikke noe for det, mens kvinnen er alltid den skyldige siden hun frister. :klø:

Nei, dere er med på det begge to, og ingen er værre enn den andre. Han burde vite bedre, han er jo gift. Du har ingenting å tape, han har alt å tape. Han er jo frivillig utro med deg, det er jo ikke sånn at du tvang han. Han kunne valgt å holde seg til konene sin, men han valgte å ha deg på si.

Hvis det er så ille i ekteskapet hans burde han ordne opp i det, istedenfor valgte han å være utro. Du kunne kanskje tenkt at du ikke ville holde på med en opptatt mann, men du valgte å gjøre det likevel. Kanskje dere passer godt sammen, ja, men i lengen vil det ikke fungere. Enten må dere to gjøre det slutt, eller så må han gå fra konen sin og bli sammen med deg. Ekteskapet hans kan da umulig være bra om han velger å være utro?

OG om han ikke hadde vært utro mot deg, så hadde han vært utro med noen andre ... så det er jo mannen som er på villspor her, vil jeg si.

Helt enig med deg, men nu spurte jo TS om hun var "den onde"...? Hun har jo ikke bedt om tilbakemelding på hva han er. Og ja, jeg har sterke meninger om hva han er. Men det vel ikke lov å bruke så stygge ord her!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir vel upopulær her nå, men jeg synes ikke det er ditt problem i det hele tatt. Du er singel, og har ikke noe ansvar overfor hans kone. Han er gift, hans problem! :)

Skrevet

Ja, synes i grunn du er den "onde damen".

Men på den annen side så er det jo han som er utro mens du er fri til å gjøre hva du vil.

Gjest Tidssone
Skrevet

Tja.

- du sier han ikke vil gå fra kona, men kanskje hun vil gå fra ham? Selv om du vil ha et forhold med den dusten, så er det ikke sikkert hun vil det?

- jeg har aldri kunnet vært en opptatt manns elskerinne. Rett og slett fordi jeg er mer verdt enn å være noens spennende leketøy og _kun_ det...

- er uenig med mange her i at ts er skyld i at et ekteskap kanskje ryker. Det er faktisk han som er gift. Sannsynligvis ville han bare ha funnet seg en annen elskerinne dersom trådstarter ikke hadde giddet å by på kroppen sin.

Gjest Tidssone
Skrevet

Fikk litt déja vû nå.

Dette har jeg skrevet mange ganger. Slike tråder får alltid masse hissige innlegg.

Skrevet

Tja.

- du sier han ikke vil gå fra kona, men kanskje hun vil gå fra ham? Selv om du vil ha et forhold med den dusten, så er det ikke sikkert hun vil det?

- jeg har aldri kunnet vært en opptatt manns elskerinne. Rett og slett fordi jeg er mer verdt enn å være noens spennende leketøy og _kun_ det...

- er uenig med mange her i at ts er skyld i at et ekteskap kanskje ryker. Det er faktisk han som er gift. Sannsynligvis ville han bare ha funnet seg en annen elskerinne dersom trådstarter ikke hadde giddet å by på kroppen sin.

Har ikke noe med at jeg føler jeg har lav verdi for noen.. men jeg er ikke klar for noe fast forhold akkurat nå

*ler* og sex og kos må man jo ha så da er dette forholdet for oss helt supert.

Om konen velger å gå fra han eller om han velger å gå fra henne så blir det en sak mellom de 2, ikke noe jeg har noe som helst med, forholdet til meg og denne mannen er kun basert på gjensidig sex nytelse for oss begge

Gjest Tidssone
Skrevet

Du risikerer jo at han plutselig ikke er gift lenger. Da har du en elsker som er like singel som deg. :)

Skrevet

Du risikerer jo at han plutselig ikke er gift lenger. Da har du en elsker som er like singel som deg. :)

uff da *ler*

TS:nisseblunk:

Skrevet

uff da *ler*

TS:nisseblunk:

Vet du, det er sjelden jeg misliker folk. Og det er vel litt rart å mislike en person man ikke kjenner i det hele tatt. Jeg håper denne tråden er troll, for hvis det ikke er det skremmende at det finnes mennesker som deg der ute som ikke bare driter i om de ødelegger andres liv, men som tydeligvis morer seg over det og harselerer.

Hvis du er ekte så håper jeg indelig at du en dag får som fortjent og blir dypt såret. Enten at du får følelser for den dusten du knuller og han ikke vil ha deg. Eller at du i et framtidig forhold oppdager at mannen din knuller på si med ett eller annet dustete kvinnemenneske og skylder på at han ikke får sex hjemme..... For å bli sviktet på den måten er omtrent det værste som kan skje en person, man føler jeg så uendelig liten og ønsker bare å legge seg ned å dø.

Men antakelig er du så blåst i hodet at du nok finner en morsom kommentar til dette også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har konkludert med at dette enten er en tulletråd kun laget for å provosere, ellers så er det en jente med en hel del svartere samvittighet enn hun liker å innrømme. Hvis dette er reelt så ville tross alt aldri behovet for å lage denne tråden vært til stede om jenta var så komplett likegyldig som hun ønsker å gi utrykk for, og angrep er som kjent det beste forsvar.

• Liker 1
Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Jeg vet at han ikke har noen som helst planer om å gå ifra konen sin, ikke har jeg lyst til at han skal gjøre det eller, vi har det kjempe kos som elskere.. og venner selvsagt.

Pratet litt om dette med ei venninne.. og fikk jo ett langt foredrag om at jeg ødela ekteskapet osv.. den typiske "andre kvinnen"

Hvorfor er moralen slik? hva synes dere er jeg den "onde damen"?

Du er single, og får tåle støyten, og gledene, når du blir såret. Når du blir såret, har du deg selv å takke og blir noen erfaringer rikere.

Din elskers kone er gift med en mann som sviker henne. Det må de 2 leve med. Det er i følge mitt syn, ikke ditt ansvar. Det er den gifte part som selv må ta valgene. Han kan ikke skylde på andre. Det er bare han som er gift med sin kone.

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

Jeg blir vel upopulær her nå, men jeg synes ikke det er ditt problem i det hele tatt. Du er singel, og har ikke noe ansvar overfor hans kone. Han er gift, hans problem! :)

Da har du mangel på empati.

Skrevet

Da har du mangel på empati.

Personlig ville jeg av mange grunner ikke vært i et forhold med en gift mann, men synes likevel ikke at det er rett å kjefte på TS. Hun er ikke gift, og skylder ikke kona hans noe. Synes han er helt uten moral som er utro, så kan godt kjefte litt på ham. Men TS får da virkelig gjøre som hun selv vil.

Men pass på hjertet ditt! Fort gjort å falle for noen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...