Gå til innhold

Jeg er singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at han ikke har noen som helst planer om å gå ifra konen sin, ikke har jeg lyst til at han skal gjøre det eller, vi har det kjempe kos som elskere.. og venner selvsagt.

Pratet litt om dette med ei venninne.. og fikk jo ett langt foredrag om at jeg ødela ekteskapet osv.. den typiske "andre kvinnen"

Hvorfor er moralen slik? hva synes dere er jeg den "onde damen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dum?? Du er tjukk i huet! Han er gift, finn deg din egen mann! Tøs!

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg syns du er den onde damen!

• Liker 1
Skrevet

Ja hvorfor er egentlig moralen sånn? Hmmm, kanskje at definisjonen "ekteskap" er at man lever sammen to og to (ihvertfall her til lands) og man deler livet i et samliv hvor det er meningen at man ikke skal ligge rundt med andre, eller bryte tilliten som er et av de grunnleggende behovene i et samliv.

Du som er den andre kvinnen; kunne du virkelig ikke funnet en hvilken som helst annen mann å pule rundt med som IKKE var gift? Eller føler du deg viktig og betydningsfull når du ødelegger et ekteskap?

• Liker 4
Skrevet

Du som er den andre kvinnen; kunne du virkelig ikke funnet en hvilken som helst annen mann å pule rundt med som IKKE var gift? Eller føler du deg viktig og betydningsfull når du ødelegger et ekteskap?

+ :lur:

• Liker 1
Skrevet

Hva hadde du selv følt om du noen år fra nå fant ut at den du giftet deg og kanskje fikk barn med hadde seg på si med ei anna ei? Hvis det hadde vært helt greit så pul på, hvis ikke er det kanskje på tide å tenke seg om?

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke du er uskyldig, nei. Mannen er tydeligvis en idiot, han også, men du er med på å ødelegge ekteskapet hans like mye som han er. Det bør du være helt klar på at du faktisk gjør; du er ikke uskyldig bare fordi du ikke har noen du bedrar selv. At du er singel og kan gjøre som du vil er en skikkelig dårlig unnskyldning.

Skrevet

Du støtter hans utroskap,jepp du er like ille hvis ikke verre enn han.Du vet bedre.Hadde du kanskje likt å bli bedratt hvis du hadde en ektemann?Skamme deg skulle du.

Skrevet

Hadde ei venninne i samma situasjon... I dag har hun fått unge med mannen og han forlot kona. Man kan ikke bare skylde på den andre kvinnene, men som jeg sa til venninna mi...hvis det ikke er følelser der så hvorfor ødlegge en annen familie bare for nothing?? Du er ei som bare vil ha en å kose med, men kona hans er gift med han fordi hun vil faktisk dele livet sitt med han. Jeg regner med at hun elsker han og det gjør ikke du. og dersom du ikke ønsker noe forhold til han så er du bare en person som ødlegger noe og du blir den andre kvinnen. Det er mange faktorer man kan dra inn her. Man kan jo si han er en idiot og du er ei tøs som noen never her... men det ligger sikkert mye mer bak utroskapet hans enn man er klar over.

Tenk om du var gift og mannen er utro mot deg?Hvordan ville du reagert da?

Skrevet

Drister meg til å si at du burde ha litt høyere moral enn det der, ass..

Skrevet

Synes jeg har rimelig høy moral jeg, pr idag så har jeg ikke lyst til å ha noe fast forhold- har ikke tid eller overskudd til noe fast forhold, og selvsagt dersom jeg skulle finne HAN, så kutter jeg ut elskeren min- dette vet jo han om også.

Men pr. idag så passer han fint til meg.. vi møtes når det passer oss begge for herlig sex og samvær, thats it.. bedre å ha en fast elsker enn ONS synes jeg da.

Og at jeg er med på å ødelegge ekteskapet? jeg regner med at det er en grunn til at han må gå utenom ekteskapet sitt for å bli tilfredstilt- har ikke spurt han for det har jeg ingenting med, og ja jeg er kanskje ego.. men han er her kun for min egen del ( så klart vi begge har glede av det vi gjør).

Faktisk så prater vi ikke noe om ekteskapet hans-fordi det er nærmest utenkelig at det noen gang at vi vil bli ett par.. alt kan jo skje-

Nei selvsagt hadde jeg ikke likt at "min mann" gjorde slik.. men forhåpentligvis så klarer jeg å tilfredstille mannnen min på alle plan.. vis ikke så er han ikke min mann!!

TS:-))

Skrevet

Synes jeg har rimelig høy moral jeg, pr idag så har jeg ikke lyst til å ha noe fast forhold- har ikke tid eller overskudd til noe fast forhold, og selvsagt dersom jeg skulle finne HAN, så kutter jeg ut elskeren min- dette vet jo han om også.

Men pr. idag så passer han fint til meg.. vi møtes når det passer oss begge for herlig sex og samvær, thats it.. bedre å ha en fast elsker enn ONS synes jeg da.

Og at jeg er med på å ødelegge ekteskapet? jeg regner med at det er en grunn til at han må gå utenom ekteskapet sitt for å bli tilfredstilt- har ikke spurt han for det har jeg ingenting med, og ja jeg er kanskje ego.. men han er her kun for min egen del ( så klart vi begge har glede av det vi gjør).

Faktisk så prater vi ikke noe om ekteskapet hans-fordi det er nærmest utenkelig at det noen gang at vi vil bli ett par.. alt kan jo skje-

Nei selvsagt hadde jeg ikke likt at "min mann" gjorde slik.. men forhåpentligvis så klarer jeg å tilfredstille mannnen min på alle plan.. vis ikke så er han ikke min mann!!

Hvordan i all verden klarer du å stå inne for et slikt innlegg og samtidig konkludere med at moralen din er høy? Du trenger en seriøs virkelighetssjekk jente. Spesielt hvis du tror du kan klare å holde på en mann ved å holde han aktiv i senga. Tro meg, du kan ligge på rygg 8 timer om dagen uten at det spiller en tøddel hvis din fremtidige mann føler for å være utro mot deg. Da er det nettopp det han kommer til å være, enten før eller etter at han har tatt deg ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes du har satt deg selv i en dum og uheldig situasjon. Siden jeg har vært i den situasjonen din elskers kone er i, kan jeg forsikre deg om at det du driver med kan få konsekvenser for mange mennesker. Du sier han ikke vil gå fra sin kone? Hvordan vet du det? Enn om han utvikler følelser for deg? Enn om du utvikler følelser for han? Enn om hans kone finner ut av det uansett?

Nå skal ikke jeg gjøre meg til talsmann for alle sviktede personer, men jeg kan fortelle hva det gjorde med meg. Det raserte selvtilliten min. Det gjorde at jeg både fysisk og psykisk en periode gikk rett i kjelleren. Ikke sov jeg, ikke spiste jeg, ikke klarte jeg å ta meg skikkelig av barna våre.

Jeg følte meg latterliggjort, ydmyket osv. Jeg kunne ikke fatte at den personen som sto meg nærmest kunne gjøre noe slikt mot meg. Hva var galt med meg nå han kunne tillate å behandle meg på en slik måte? Var 15 års samliv så lite verd? Barna våre opplevde å få sin kjente og trygge hverdan endret. De mistet barndomshjemmet sitt, de må pendle mellom 2 hjem, de må forholde seg til en "ny" famile på... Det er ikke lett å forklare ditt barn at far ikke vil bo sammen med mor lenger.

Og jeg hatet den personen han bedro meg med. Jeg hatet henne så indelig at det skremte meg. Jeg må innrømme at jeg i dag - nesten et år etter at jeg fant ut av det - ennå har denne type følelser for henne. At den tid jeg taper med mine barn er tid hun får med dem er nesten uutholdelig.

Egentlig kan jeg oppsummere slik (innlegget blir sikkert ryddet): Jeg synes du er et ufølsomt og tanketomt ludder.

Endret av Sign
  • Liker 3
Skrevet

Du har høy moral, men har INGEN problemer med å pule fast på en som allerede har lovet sin troskap til ei uvitende dame?

At du ikke ønsker deg kjærste nå er jo greit nok, og å ha en elsker er også helt ok, men hvorfor i alle dager kan du ikke finne deg en som ikke er GIFT?? DET er det som senker moralen din.

Jeg har vært i din situasjon før, jeg var overhode ikke klar for noe forhold, og hadde lyst på sex men ikke ons. Jeg fant meg også en elsker, men han var akkurat like singel som jeg var, vi var bare enige om at det var det vi var, og stopp der! funka som bare rakkern det.

"MÅ gå utenom ekteskapet"? Tror du virkelig at menn som er utro, ikke får sex hjemme? Som det blir sagt over meg, du kan ligge på rygg så mye du vil, har ikke mannen problemer med å være utro, kan han likevel være det.

Det ER faktisk ikke slik at alle par der en er utro, ikke har sex i utgangspunktet. Spenning kan være en av hans grunner, det ulovlige ved det, det vil aldri hans kone kunne gi ham om hun hadde vært aldri så spenstig i senga.

Så lenge du ikke hadde likt at din mann gjorde det, så er det laber moral å gjøre det med en annens mann! Så enkelt.

Og det er da overhode ikke sikkert hun er kjedelig i senga, eller ikke klarer å tilfredsstille ham, men du er en annen person, du er ikke tilgjengelig hele tiden, du er ikke hans for resten av livet. Du kan tilby en gift elsker noe du som hans kone aldri kunne tilbudt ham, om du ville aldri så mye.

• Liker 1
Skrevet

Finn deg din egen mann.

Skrevet

En klarer holde lenge på en mann om en er aktiv i senga. Så her at noen mente det ikke skjedde.

Det er da ikke TS sitt problem, hun ødelegger ikke noe!! Hadde mannen ikke fått TS som elsker, så hadde han vel funnet seg en annen elsker! Er ikke spesielt vanskelig det vil jeg tro.

Det er MANNEN som ødelegger sitt ekteskap, ikke TS!! TS har ingenting med elskeren sitt ekteskap å gjøre, det er ikke hennes problem. Så lenge hun ikke blir gravid, men det er vel noe hun klarer fint å passe på selv at ikke skjer.

Du er ingen tøs, TS. Du hadde vært tøs om du dro rundt med et nytt mannfolk flere ganger i måneden.

Skrevet

Du rettferdiggjør det ved å ha valgt en gift mann fordi du ikke ønsker fast forhold. Det er ikke ha ha god moral, det er å være egoistisk det.. Godag mann økseskaft :fnise:

At en gift mann er utro trenger ikke å handle om at kona ikke tilfredstiller han, det handler om at mannen er et svin. Har du tenkt på at han ikke bare er utro mot kona....men mot barna også??

Skrevet

En klarer holde lenge på en mann om en er aktiv i senga. Så her at noen mente det ikke skjedde.

Tull og tøv, dette er den tåpeligste unnskyldningen jeg hører. Det er en myte at de som er utro ikke "får nok" sex i forholdet sitt. Om myten er oppfunnet av de som er utro eller de som de er utro med, vet jeg ikke. Men regner med at det er sagt for å rettferdiggjøre sitt eget svik.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du har satt deg selv i en dum og uheldig situasjon. Siden jeg har vært i den situasjonen din elskers kone er i, kan jeg forsikre deg om at det du driver med kan få konsekvenser for mange mennesker. Du sier han ikke vil gå fra sin kone? Hvordan vet du det? Enn om han utvikler følelser for deg? Enn om du utvikler følelser for han? Enn om hans kone finner ut av det uansett?

Nå skal ikke jeg gjøre meg til talsmann for alle sviktede personer, men jeg kan fortelle hva det gjorde med meg. Det raserte selvtilliten min. Det gjorde at jeg både fysisk og psykisk en periode gikk rett i kjelleren. Ikke sov jeg, ikke spiste jeg, ikke klarte jeg å ta meg skikkelig av barna våre.

Jeg følte meg latterliggjort, ydmyket osv. Jeg kunne ikke fatte at den personen som sto meg nærmest kunne gjøre noe slikt mot meg. Hva var galt med meg nå han kunne tillate å behandle meg på en slik måte? Var 15 års samliv så lite verd? Barna våre opplevde å få sin kjente og trygge hverdan endret. De mistet barndomshjemmet sitt, de må pendle mellom 2 hjem, de må forholde seg til en "ny" famile på... Det er ikke lett å forklare ditt barn at far ikke vil bo sammen med mor lenger.

Og jeg hatet den personen han bedro meg med. Jeg hatet henne så indelig at det skremte meg. Jeg må innrømme at jeg i dag - nesten et år etter at jeg fant ut av det - ennå har denne type følelser for henne. At den tid jeg taper med mine barn er tid hun får med dem er nesten uutholdelig.

Egentlig kan jeg oppsummere slik (innlegget blir sikkert ryddet): Jeg synes du er et ufølsomt og tanketomt ludder.

Skjønner veldig godt hva du mener på mange måter.. men allikvel er det mitt ansvar å passe på hans ekteskap?? er ikke han ett voksen menneske som tar sine valg? Det er faktisk han som velger å være utro-

Man er vel 2 voksne mennesker i ett ekteskap og det må jo være en grunn til at den andre til å se seg om etter noe annet da får den mest sannsynlig ikke dekket sine behov om det er i sengen eller bare det at kjærligheten ikke er sterk nok.. en grunn er det i hvertfall

Så vet du.. faktisk må du nok ta litt av skylden selv for at ditt ekteskap gikk i vasken.. regner ikke med at den andre damen tvang din mann til seg.

TS:)

Skrevet

Du rettferdiggjør det ved å ha valgt en gift mann fordi du ikke ønsker fast forhold. Det er ikke ha ha god moral, det er å være egoistisk det.. Godag mann økseskaft :fnise:

At en gift mann er utro trenger ikke å handle om at kona ikke tilfredstiller han, det handler om at mannen er et svin. Har du tenkt på at han ikke bare er utro mot kona....men mot barna også??

*ler* ja jeg skrev jo også at jeg var ego.-)

ja han er utro.. men skal det være mitt problem? om det er så at man er utro fordi man søker spenning - vel det er jo vel også en grunn? Mulig han får sex av kona si.. det vet jeg ikke og det bryr meg faktisk ikke eller - så lenge han tilfredstiller meg når det måtte passe meg:-))

Jeg har fortalt han mine rettningslinjer og han velger jo som ett voksen menneske om han vil gjøre det.. jeg tvinger han ikke på noen måte what so ever.

Men hvorfor er det alltid vi jenter som skal være moralens vokter? om det hadde vært motsatt at jeg var mann og min elskerinne var gift.. hadde dere gitt mannen like mye pes?

Eller hadde det vært elskerinnen som var dårlig kone/mor ?

TS:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...