^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #10921 Skrevet 10. desember 2015 Åh, i dag har vi en sånn fin og pedagogisk riktig ettermiddag: rolig middagsstund hvor begge ungene faktisk spiser godtatt mengde mat og sitter i ro hele måltidet. Takkinger for maten OG setting av tallerkener på kjøkkenet uten at jeg må minne dem på det.Nå hører vi på radio (har sånn innebygget i veggen), ungene leker rolig sammen og jeg sitter ved kjøkkenbordet og drikker kaffe. Tør ikke sette meg i sofaen for da vet jeg at M kommer passende med én gang. Åh, og så nå da... The Cranberries på radioen!
^^Belle^^ Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #10922 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Ukas bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)Bok? Ble ferdig med Larklight av Philip Reeve i går. Den som liker A Hithhiker's Guide to the Galaxy; løp og les! Morsom sci-fi, og en mellomting mellom voksen og YA. Anbefales! Jeg begynte også på The Ballad of Bad Jack av Anthony Ryan her en dag - han er en av favorittforfatterne mine. Serien med noveller er herlig sci-fi, tatt ut av ingenting, og så forstår man mer og mer jo lenger ut i historien man kommer. Forfriskende!Av tv...eh? Har ikke sett på så veldig mye spesielt den siste uken. Litt av You're The Worst, litt av The Mindy Project. Her er en veldig fin artikkel/anmeldelse av sistnevnte. Spoiler! Ikke les om du ikke har sett og har lyst til det. Åh, som jeg digger den dama. trening/fysisk aktivitetNei. Teller eselsparkene jeg tar hver kveld når jeg pusser tennene? 20 på hver fot, pluss 20 ut til hver side? ungepratFine ungene mine. Har egentlig ikke noe annet å si enn at jeg er innmari glad i dem. forfengelighetYess, endelig forbedring på dette punktet! Har begynt å bruke AHA-syre som punktbehandling, og dæven steike, der forsvant de lukkede komedomene mine på null komma svisj. Har også shoppet litt mye de siste dagene. Parce que je le vaux bien! meningDonald Trump. Makan til tussemikkel skal man lete lenge etter. I starten var han en vits, nå blir han mer og mer en trussel og en realitet. Jeg frykter for menneskerasen om en slik mann har så mange tilhengere at han kan komme til makten i ett av verdens mektigste land. Jeg må heller ikke glemme Frankrikes Le Pen. Huttetu, for en gjeng! Da jeg bodde I Frankrike var det presidentvalg, og Le Pen kom farlig nær. Husker jeg gikk i protesttog og hele pakka. Og så skjer det igjen! Skummelt. nederlagSlapphet. Tv-tid. Hvor mange ganger jeg blir fristet til å hoppe over enten min eller jentenes tannpuss fordi jeg er så sliten. oppturLuciafeiringen i barnehagen i dag. Endret 11. desember 2015 av ^^Belle^^
lille_frosk Skrevet 11. desember 2015 #10923 Skrevet 11. desember 2015 God fredag Belle! Jeg er så enig med deg angående Trump - og Le Pen for den saks skyld. Jeg blir ordentlig redd når mektige menn snakker på det viset der ... Jeg håper, håper influensaen holder seg borte, det er jo djevelens verk i utgangspunktet, og enda verre når man har to barn å ta seg av alene! Grøss! Ikke ha dårlig samvittighet for at det blir korte kvelder uten så mye innhold i forresten, jeg tenker at det styres litt naturlig av årstiden vi er i. Man, og også ungene, blir mer slitne, og har mer behov for å bare koble helt ut i snøfri desember tror jeg. Håper du får en kjempefin helg!
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #10924 Skrevet 12. desember 2015 God fredag Belle! Jeg er så enig med deg angående Trump - og Le Pen for den saks skyld. Jeg blir ordentlig redd når mektige menn snakker på det viset der ... Jeg håper, håper influensaen holder seg borte, det er jo djevelens verk i utgangspunktet, og enda verre når man har to barn å ta seg av alene! Grøss! Ikke ha dårlig samvittighet for at det blir korte kvelder uten så mye innhold i forresten, jeg tenker at det styres litt naturlig av årstiden vi er i. Man, og også ungene, blir mer slitne, og har mer behov for å bare koble helt ut i snøfri desember tror jeg. Håper du får en kjempefin helg!Enig. Jeg følger Perez Hilton på fb (jada ), og det kommentarfeltet da han la ut nyheten om at Trump vil sperre grensene for muslimer gjorde meg ikke bare sint (for huttetu så mye ignoranse som fantes der!), men også veldig trist. Akkurat den saken der er jo mange steg bakover mot slaveriets dager. -------Ugh. M har vært våken i halve natt med voksesmerter (hjelp meg, mamma! ), i tillegg til at vi alle tre stod opp for dagen klokken 5:15. Dette kan bli en interessant dag for både liten og stor. Vi har allerede sett en crapload med TV (er på film nr2 ), og frokost nr 3 inntas i skrivende stund. Huff, i dag får jeg virkelig ikke prisen som ukens mamma altså! Vi fåren koselig dag senere, da. Når filmen er ferdig skal vi først hente julekortene, så skal vi på biblioteket. Når vi kommer hjem skal vi ha bakedag.
Småkjekset Skrevet 12. desember 2015 #10925 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Her er vi i gang med 7 episode med My Little Pony siden vi stod opp (Skal ikke nevne hvor mye vi så før vi kom oss i sofaen ) E har hatt feber siden onsdag og er slapp pga lite mattinntak, så da er det sofan og film/serier som er redningen. Men vi har klart å bake en porsjon kjeks og pynte julegaver fra henne til tanter, onkler og besteforeldre da, så har vi et greit øyeblikk utnyttes det til det fulle!En annen ting som er "praktisk" nå med at hun er rolig på sofaen er at jeg har muligheten til å kikke på julegaver til meg selv på nett Har begynt å kikke nærmere på Jawbone Up2 og Up3 som frister veldig, men kjenner at jeg skulle så gjerne hatt en skjerm... Funker de greit med Android forresten, eller er det Apple de er ment å synkroniseres medHøres ut som om dere har en koselig dag fremfor dere Kos dere masse! Endret 12. desember 2015 av Småkjekset
Kokos Skrevet 14. desember 2015 #10926 Skrevet 14. desember 2015 Stakkars lille M som har voksesmerter. Da er det godt å ha mammaen sin der. Og om dere ser masse film en tidlig morgen, so what? Synes ikke det diskvalifiserer deg som ukens mamma altså. Det høres jo megakoselig ut! Du er der for jentene dine, de får masse kjærlighet og trygghet. Det blir ikke bedre enn det så give yourself a break! Håper du har en fin mandag!
^^Belle^^ Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #10927 Skrevet 14. desember 2015 Her er vi i gang med 7 episode med My Little Pony siden vi stod opp (Skal ikke nevne hvor mye vi så før vi kom oss i sofaen ) E har hatt feber siden onsdag og er slapp pga lite mattinntak, så da er det sofan og film/serier som er redningen. Men vi har klart å bake en porsjon kjeks og pynte julegaver fra henne til tanter, onkler og besteforeldre da, så har vi et greit øyeblikk utnyttes det til det fulle!En annen ting som er "praktisk" nå med at hun er rolig på sofaen er at jeg har muligheten til å kikke på julegaver til meg selv på nett Har begynt å kikke nærmere på Jawbone Up2 og Up3 som frister veldig, men kjenner at jeg skulle så gjerne hatt en skjerm... Funker de greit med Android forresten, eller er det Apple de er ment å synkroniseres medHøres ut som om dere har en koselig dag fremfor dere Kos dere masse!Godt at vi ikke er alene. Og sånne dager er egentlig veldig fine, for da slipper man å ha dårlig samvittighet for at man bruker så mye tid i sofaen. Ungen orker jo ikke gjøre noe annet allikevel. Åååå, UP3 har jeg SÅ lyst på. Når min UP24 tar kvelden (kan sikkert se langt etter det, ja, den tåler jo alt ) skal jeg ha en sånn. Stakkars lille M som har voksesmerter. Da er det godt å ha mammaen sin der. Og om dere ser masse film en tidlig morgen, so what? Synes ikke det diskvalifiserer deg som ukens mamma altså. Det høres jo megakoselig ut! Du er der for jentene dine, de får masse kjærlighet og trygghet. Det blir ikke bedre enn det så give yourself a break! Håper du har en fin mandag! Ja, jeg synes så synd på henne! Tenkte å google litt for å se om det er noe man kan gjøre eller gi for å mildne det litt. Det er ikke første natten hun har vært våken med dette, nemlig.Ååå, takk for at du sier det. Jeg har jo dårlig samvittighet for en grunn, og da blir det nok litt mye tv-titting på en generell basis for tiden. Jeg trøster meg med at vi tross alt gjør det sammen (det er veldig sjelden jeg trykker på mobilen eller leser bok), så da har vi i det minste litt kvalitetstid sammen.
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #10928 Skrevet 15. desember 2015 Vi hadde en fin helg, tross lite søvn. Heldigvis går dagene fort selv om jeg er trøtt, og vips! så er det mandag igjen. Kjenner i hver celle i kroppen at det skal bli godt med ferie nå. Det har mildt sagt vært et hektisk halvår. Etter at jeg skreiv her på lørdag, dro vi som sagt til biblioteket. Jentene hadde sånn roen, at jeg ble helt imponert. Vi satt og leste masse bøker, og A fikk velge seg 3 stk som hun tok med hjem. Jeg fikk lånt meg Odinsbarn, første bok i Ravneringene. Gleder meg til å begynne på den. Da vi kom hjem, møtte vi søster, hvorpå vi kledde oss og gikk tur bort til butikken. Hun sliter fremdeles en del med bekkenet, så hun har ikke vært ute på så mange trilleturer enda. Da er 5 minutter bort til butikken perfekt. Ungene fikk lørdagsgodt, og M sovnet i vognen på vei hjem!Resten av ettermiddagen ble brukt til å slappe av, leke inne og bare kose oss. Vi gjør mye av det altså, å kose oss. I går var det også mye kos. A sov helt til 6:10. Det høres kanskje ikke sprekt ut, men i snitt er det altså en hel time lengre enn hele uken før. Vi startet dagen med Megamind ( elsker at ungene liker samme type filmer som meg), før jentene tok seg sånn ca verdens lengste dusj. Tror de holdt på i tre kvarter. Godt vi har vannbåren varme og ikke varmtvannstank!Da de var rene, var det baketid. Vi lagde ny ladning med serinakaker (min forrige doble deig forsvant raskt!), og så lekte vi litt med vann på lekekjøkkenet - omtrent det gøyeste jentene får lov til å gjøre. M var sur og trassete, og da hun spurte etter tutten sa jeg at da måtte hun legge seg i sengen. ''Åkei'' var svaret, og jammen sovnet hun ikke oppi der mens jeg og A tutlet rundt.______...og så fortsetter vi i dag. Begynte å skrive i går, men så måtte jeg jobbe litt og så plutselig var dagen over.Etter at M hadde sovet litt på søndag, så dro vi inn til mamma for å spise middag. Tror hun så på meg hvor sliten jeg var, så hun tilbød seg å ta med seg ungene ut mens jeg fikk hvile meg litt. Beste timen i mitt liv, omtrent. Åh, jeg sov så godt! Ble et helt nytt menneske etter det altså. Da vi omsider kom oss hjem, fikk jeg lagt ungene, og jammen fikk jeg ikke pakket inn alle pakkene også, både kalenderpakker og julepakker. Deilig!I går hadde A danseoppvisning i barnehagen. De som vil kan gå på dans i barnehagen (det er en dansepedagog som kommer en gang i uken ), og i går var det altså oppvisning. I sommer ville ikke A, hun får litt hetta av mange folk, så jeg var spent på hvordan det kom til å gå. Veeel, det gikk jo kjempefint! Hun storkoste seg sammen med bestisene sine og danset det hun var god for. Ettermiddagen i går var 100% pedagogisk riktig. Vi spiste middag, lekte litt, og så var vi ute en tur. Jeg er ikke flink til å ta med ungene ut i dette mørket - når det ikke er snø - men huttetu så deilig det var! Vi var bare rundt i nabolaget og delte ut julekort, men det var veldig koselig allikevel. Da vi kom inn igjen, lekte de litt til (A med Playmoprinsesser og M med Playmotroll Det er herlig hvor ulike de er!), og vi skrudde ikke på fjernsynet før etter klokken 6. Vi kan hvis vi vil, liksom. Etter at ungene hadde lagt seg, fikk jeg virkelig ånden over meg, og trente hjemmetrening. DET er lenge siden, det! Og jeg elsker at det er tydelig at jeg har blitt så sterk at jeg ikke trenger å jukse på noen av øvelsene. Særlig de to magevideoene var en enorm win for meg, siden kjernemuskulaturen og magemuskulaturen etter to tette graviditeter ikke akkurat har vært noe å rope hurra for. Men nå, dere. Jeg cruiset gjennom. Etter en god og lang dusj, så jeg noen episoder av Chuck før jeg la meg. Fin mandag.I dag skal vi ha bakedag. Skal lage bondekaker, omtrent verdens beste julekaker! Og så kommer mamma med kransekakemasse og ferdig deig til hvite kakemenn som ungene skal få bake ut.
Diddles Skrevet 15. desember 2015 #10929 Skrevet 15. desember 2015 Du er beviset!! Jo travlere hverdagen er - dess mer får en gjort Du jobber fullt, har to små jenter og mannen er i lange perioder ikke hjemme - men du får gjort alt mulig!!Jeg jobber 2 dager i uka, har 1 unge, mannen er hjemme - og jeg får ikke gjort en dritt *gjemmerseg* Hahaha, det er helt sant!! Jeg leste i dagboka mi fra når jeg var gravid med Liten, da jobbet jeg fullt - og oppførte meg som en virvelvind etter arbeidstid Mens nå er det litt sånn slow motion, håper vi blir ferdige til jul Alt ligger til rette for en koslig ettermiddag idag også høres det ut for Nyt den "virvelvind" (vurdert å bytte navn?!)
lille_frosk Skrevet 15. desember 2015 #10930 Skrevet 15. desember 2015 Du er en inspirasjon Belle!! Særlig fordi du setter det så høyt å være sammen med ungene dine "på ordentlig" også i en travel hverdag, det er så bra synes jeg! Men godt mammaen din kan se deg når det er litt mye og la deg få en liten time-out også ... Det trenger man!
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #10931 Skrevet 15. desember 2015 Du er beviset!! Jo travlere hverdagen er - dess mer får en gjort Du jobber fullt, har to små jenter og mannen er i lange perioder ikke hjemme - men du får gjort alt mulig!!Jeg jobber 2 dager i uka, har 1 unge, mannen er hjemme - og jeg får ikke gjort en dritt *gjemmerseg* Hahaha, det er helt sant!! Jeg leste i dagboka mi fra når jeg var gravid med Liten, da jobbet jeg fullt - og oppførte meg som en virvelvind etter arbeidstid Mens nå er det litt sånn slow motion, håper vi blir ferdige til jul Alt ligger til rette for en koslig ettermiddag idag også høres det ut for Nyt den "virvelvind" (vurdert å bytte navn?!) :fnise: Men vet du, sånn er jeg også. Merker det spesielt godt på jobb, siden jeg sjelden har det utravelt hjemme. Jo mindre jeg har å gjøre, jo mindre får jeg gjort. Du er en inspirasjon Belle!! Særlig fordi du setter det så høyt å være sammen med ungene dine "på ordentlig" også i en travel hverdag, det er så bra synes jeg! Men godt mammaen din kan se deg når det er litt mye og la deg få en liten time-out også ... Det trenger man!Med den lille tiden jeg ser dem fra barnehageslutt til leggetid, så skulle det bare mangle at jeg vil tilbringe mest mulig tid med dem tenker jeg! M legger seg et sted mellom 18 og 18:30, noe som betyr max to timer etter middag, om vi spiser på rekordtid. Det er ikke mye å skryte av altså. To timer sammen med sitt eget barn. Sukk. Heldigvis vet vi å nyte helgene til det fulle.
lille_frosk Skrevet 16. desember 2015 #10932 Skrevet 16. desember 2015 Det er godt man har helger! Håper du får en fin dag - nå er dere arbeidsføre mennesker straks over humpen og det er bare sjarmøretappen igjen av uken!
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #10933 Skrevet 16. desember 2015 Det er godt man har helger! Håper du får en fin dag - nå er dere arbeidsføre mennesker straks over humpen og det er bare sjarmøretappen igjen av uken!Mhm! Helger er hellige. For familien altså, ikke nødvendigvis i ordets rette forstand. Åh, og vet du hva? Bare sjarmørettappen igjen av hele dette arbeidsåret! Avtalte at jeg tar ferie på fredag allerede, ikke på tirsdag slik planen var. Har så mye ferie til gode at jeg gjerne gjør det. Jentene skal være hjemme fra bhg og jeg nigleder meg til å få så mye ekstra tid med dem at jeg egentlig vil litt fordi jg blir så glad når jeg tenker på det. EEllers en travel dag i går! Jeg, mamma og søster hadde bakedag, og vi fikk bakt hvite kakemenn med ungene, og Bondekaker og kransekakestenger dyppet i sjokolade etter leggetid. Tror ikke jeg satte meg ned før klokken var 20:30. I dag har vi gjort på ingenting. Middag, tegne/klippe litt, leke litt fengsel slæsj danseinstruktør slæsj aerobic (A så meg trene hjemme på mandag ), og så satte vi på Megamind en 20 minutter før M skulle legge seg. Fin avslutning på en fin dag. Går dog på halv maskin nå, siden jeg har mandler på størrelse med appelsiner og er tett i pappen. Er heldigvis ikke veldig slakk, bare veldig trøtt, men det er jo ikke noe nytt 2 dager før mannen kommer hjem.Nå skal jjegta en dusj for å prøve å våkne litt, så skal jeg sette meg godt til rette i sofaen med Chuck på TV og neglelakk på neglene.
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #10934 Skrevet 16. desember 2015 Åh, og det beste av alt; jeg skal til frisøren på onsdag neste uke. Skal bli godt å få klippet av seg noen cm. Dette håret mitt gror som ugress!
Kokos Skrevet 16. desember 2015 #10935 Skrevet 16. desember 2015 Bare TO arbeidsdager igjen før jul! Så deilig! Og frisørtime er alltid nydelig, jeg elsker å bli stelt og dullet med. Sist fikk jeg hårkur med hodebunnsmassasje, det er så luksus!Hørtes ut som en fin dag og god plan for kvelden. Kos deg!!
Cilla Skrevet 17. desember 2015 #10936 Skrevet 17. desember 2015 (endret) Åh, og vet du hva? Bare sjarmørettappen igjen av hele dette arbeidsåret! Så herlig sagt! Jeg skal jobbe til og med tirsdag, og så jobber jeg en av "hverdagene" i romjula, men redusert tid. Det kjenner jeg er helt greit.Skikkelig koselig å lese om hverdagen din, blir kjent med deg på en annen måte! Endret 17. desember 2015 av Cilla
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2015 Forfatter #10937 Skrevet 17. desember 2015 Bare TO arbeidsdager igjen før jul! Så deilig! Og frisørtime er alltid nydelig, jeg elsker å bli stelt og dullet med. Sist fikk jeg hårkur med hodebunnsmassasje, det er så luksus!Hørtes ut som en fin dag og god plan for kvelden. Kos deg!!Hipp hurra! Hnnnng, hårkur og massasje er så sinnsykt deilig! Men det er dyrt synes jeg, så det er bare av og til jeg unner meg det. Denne gangen blir det ikke farging engang, siden frisøren min kun hadde én time ledig før jul. Men det skal bli godt å få av seg litt hår altså.Så herlig sagt! Jeg skal jobbe til og med tirsdag, og så jobber vi her hver vår "hverdag" i romjula, men redusert tid. Det kjenner jeg er helt greit.Skikkelig koselig å lese om hverdagen din, blir kjent med deg på en annen måte! Jeg er enormt heldig og har fri hele romjulen. Så fra i morgen av har jeg altså to hele uker ferie. DET trenger kroppen min nå kjenner jeg!Så fint å høre at jeg skriver litt interessant av og til.
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2015 Forfatter #10938 Skrevet 18. desember 2015 Ukas bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)Her må jeg altså...hmm...HVORFOR ER DET INGEN SOM HAR ANBEFALT MEG PODCAST SOM TIDSFORDRIV? Jeg har oppdaget podcastens fantastiske verden, og herreguuud så mye gøy det er! Jeg har lastet ned en app som heter podbean, og der finnes det virkelig alt mellom himmel og jord. De to podcastene jeg har hørt på siden jeg oppdaget denne herligheten er The Grim Tidings Podcast sitt intervju med en av favorittforfatterne mine Anthony Ryan, og skjønnhetsguruene mine The Snailcast sin første episode. Det er fire bloggere som har gått sammen og snakker om asiatisk kosmetikk og hudpleie; Fifty Shades of Snail, Fanserviced-b, Holy Snails og Snow White and the Asian Pear. Første episode var mer en introduksjon av de fire damene enn noe annet, men jeg håper de kommer inn på spennende temaer etterhvert.Av bøker, så har jeg ENDELIG funnet leselysten igjen. Dvs, jeg har funnet en bok jeg har lyst til å lese mer enn bare et tidsfordriv på sengekanten før jeg legger meg. The Library at Mount Char av Scott Hawkins fenget meg fra første side! Jeg oppdaget den på en ''Best of fantasy 2015-liste'', og den var nummer 1 - noe som er ganske sensasjonelt for en debutant. Det som er så teit, er at jeg er så trøtt for tiden (vanlig de siste dagene før mannen kommer hjem), at jeg sovner sittende, mens jeg leser. True story - det hendte senest i går, i godstolen, klokken 20:30. Jeg er kommet nesten halvveis på de stakkars, små leseøktene mine, så det lover veldig godt. Drister meg til å anbefale den selv om jeg ikke har lest hele enda.trening/fysisk aktivitetHar fått skvist inn en hjemmeøkt denne uken. Ikke noe å rope veldig hurra for, men... Jeg holder vekta stabil, og det er det viktigste. ungepratVi har det veldig fint for tiden. Ungene er stort sett harmoniske, og vi har endelig kommet inn i en tralt der de faktisk har lyst til å leke etter middag. Vanligvis pleier de å være så trøtte at de enten sutrer mens de ligger på golvet og prøver å leke, eller ser på tv. Denne uken har vært helt annerledes. Jeg regner med det kommer til å endre seg i løpet av ferien, men vi får se. forfengelighetHyyyyl, jeg klarte endelig å skaffe meg haisaus. Den er enda ikke utsolgt, så hun har nok klart å få hodet over vannet hva etterspørsel gjelder. Men ja, dette er altså en av de fire bloggerne som jeg liker så godt, som har laget egen butikk og selger hjemmelagd hudpleie. Jeg har fulgt henne lenge på fb - helt siden jeg fant ut at Norge ikke tillater import av godsaker som jeg hadde trengt for å lage noe sånt selv; det var nemlig meningen en stund - og hver gang hun har lagt ut noen skarve flasker for salg har de forsvunnet i løse luften midt på natten. Men tålmodighet lønner seg, dere, så tidligere i uken fikk jeg kloa i en. Det beste? Bare $5 i frakt. meningDenne uken har jeg ikke noen spesielle meninger, annet enn at jeg ville dele denne artikkelen for dere som trenger å se på noe søtt og/eller kult.Og så ville jeg dele dette lokale nyhetsinnslaget med dere, for å vise hva jeg jobber med. Ikke sitér linken er dere snille, jeg sletter den om en stund. nederlagEgentlig ingenting spesielt? Godt jobba denne uken. oppturAt det er ferie om noen små timer.
lille_frosk Skrevet 19. desember 2015 #10939 Skrevet 19. desember 2015 Herlig ukesoppdatering og hurra for juleferieeee!!! Håper den blir helt fantastisk deilig og at du får tatt deg inn igjen litt, you superwoman!(Jeg kommenterer aldri forfengelighets-posten din fordi jeg ikke skjønner noen ting av den forresten ... Bill.mrk. bruker sminke fra HM. )
^^Belle^^ Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #10940 Skrevet 22. desember 2015 Den 19.12.2015 at 10.52, lille_frosk skrev: Herlig ukesoppdatering og hurra for juleferieeee!!! Håper den blir helt fantastisk deilig og at du får tatt deg inn igjen litt, you superwoman! (Jeg kommenterer aldri forfengelighets-posten din fordi jeg ikke skjønner noen ting av den forresten ... Bill.mrk. bruker sminke fra HM. ) Åh, ja! Det er virkelig ikke mye som skal til altså. To dager der jeg får sove lengre enn til 5:30, så er det gjort. Jeg er ikke så kravstor nemlig. Hehehe, jeg er vel over gjennomsnittet opptatt av både sminke og hudpleie. Klandrer deg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå