Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Nå ligger hun og tar keisersnitt! Bare noen få minutter etter at jeg skreiv her forrige gang, så bestemte de seg. Riene var ikke-eksisterende, og som jordmor-tante så, så kan man ikke føde uten rier. Da ville de heller ta KS rolig og kontrollert. Jeg og mamma sitter inne på rommet søster og svoger har hatt i natt og bare :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: Gratulerer!!!!!!! :hoppendeglad: :strix: Jublejuble!!!!!!! Så fantastisk, hun er her - og i tillegg før du måtte dra på kurs :nigo: Nyt tantetilværelsen - og hils søster og svoger så masse :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så enormt masse, tante Belle! :hjerte: :strix: :hjerte:

Og gratulerer til foreldrene, og resten av familien! For en glede og lettelse det må være. :grine: Kos dere med det vakre nurket! Gleder meg til å høre mer om vidunderet! :rodmer: 

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner dere! :hjerte: 

Jeg og mamma fikk være med da de skulle veie og måle henne for første gang. 2848 gram, 47 cm. En liten flis. En nydelig flis, med pappaens svarte krøllete hår, og mammaens lyse hud. Lange øyevipper og bollekinn - til tross for sin lille størrelse. Hun er helt perfekt! :rodmer: 

Tror eegentlig ikke det har gått opp for meg at det faktisk er over. 9 måneder med engstelser og skuldrene oppunder ørene. Nå har 100 kg lettet fra skuldrene mine. :nigo: 

Jeg og mamma fikk være med på post-op da svoger og lille A (enda en A, ja) møtte mammaen sin. Hun er i grei form, men med litt vondter fra KS, naturlig nok. 

Det gjør vondt å dra hjemmefra nå. For ja, nå sitter jeg på flyplassen. Trøtt som en dupp, groggy i halsen og bare...hurra. :P Det hjelper lite at M hylgråt da jeg dro. Sukk.

On a positive note...jeg skal bo på hotell i fantastiske 3 netter. Ingen unger som kravler oppå deg midt på natten (M begynner å bli syk = natterangling uten sidestykke :natti: ), ferdige måltider, interessant kurs. Tror det blir bra, sånn alt ii alt.Jeg er ikke hjemme før halv 9 på torsdags kvelden, og siden mine egne unger sover på den tiden, drar jeg rett hjem til søster - om de er kommet hjem. Kose litt med baby. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, hun er helt sikkert dønn vakker :daane: Ser det for meg!! Hun er samme størrelsen som Liten var når hun ble født ca :rodmer: Så det er ei lita flis ja!! Du får nikose med henne på torsdag :hjerte: I mellomtida får mammaen og pappaen bli litt kjent med henne, før tante kommer hjem og "overtar" henne litt :ler: 

3 netter på hotell, mat på duk og dekket bord og interessant kurs høres heeeelt overkommelig ut spør du meg :Knegg: Det blir nok ikke bare fælt, spesielt ikke når du vet at det er natterangling for han som er hjemme :lur: Han må få sin dose av sånt han også - du har jo nok av det i perioder når han er på jobb :sprettoy: Så kos deg du - med god samvittighet!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, gratulerer så mye som tante Belle! :rodmer: Så deilig at det er overstått og at alt har gått bra både med søsteren din og den lille jenta! :hjerte: 

Jeg sier som Diddles, kos deg med hotelluksus! Det er deg vel fortjent! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for fine gratulasjoner, dere! Jeg er selvsagt kvalmt stolt. :fnise: sendte bilde av henne til Diddles i går, og vi ble litt enige om at vi nesten synes hun er finere enn våre egne unger da de var babyer. :ler: Vi er nok litt skrullete begge to; jeg er tantesprø, Diddles er generelt bare babysprø. :hoho: 

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og skikkelig holde på henne og nikose. :hjerte: 

Dagen i dag har vært fin, sånn sett bortifra at jeg er blitt syk. :syk: Har ikke vært slakk før nå i kveld, men med bomull i hodet, piggtråd i halsen og vonde øyne har det vært vanskelig å fokusere på kurset i dag. Nå har jeg fått feber også. Har tatt en evighetsdusj og ligger nå godt planta under dyna med paraceter innabords og halspastiller tilgjengelig. Resten av kvelden skal brukes til å se film eller TV. Håper jeg får en grei natt. I morgen er temaet jeg er mest interessert i, så jeg må bli litt bedre altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei, er du blitt sjuk?! Æsj så kjipt!! Samtidig er det kanskje greit at du er der du er nå da, med mulighet for å legge deg tidlig og få plenty søvn + rolige dager..God bedring fine du fra hun generelt babysprøe :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...