Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Innom og :klemmer: på slappfisken min ;) 

:klemmer: eg prøver iherdig å holde meg våken i skrivende stund. :lol: 

..også hadde det jo vært ganske stilig om du faktisk _er_ gravid da :sjarmor: Selv om du sier det ikke er mulig..stilig hadde det vært!! 

:fnise: Ja, hadde det ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Ja, hadde det ikke? 

Det hadde vært SÅ gøy :jepp: 

Hva tenker dere om det? Er det noen som helst sjanse for at dere vil ha 1 til, eller er dere ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært SÅ gøy :jepp: 

Hva tenker dere om det? Er det noen som helst sjanse for at dere vil ha 1 til, eller er dere ferdig?

Jeg tenker som så at jeg er ferdig, men at jeg ikke kan si det 100% sikkert helt enda. Akkurat nå har jeg ikke lyst på. Dvs, jeg har veldig lyst på en baby, men ikke en unge til om du skjønner. :fnise: Fordi babyer er så søte og lukter så godt. :blomst: Vi har det så fint akkurat nå, og jeg har ikke lyst til å omrokkere på alt slik det er nå. Og så har man jo hele greia med ny IVF-runde som i så tilfelle må være privat (fordi vi har fått de to ungene vi har ''rett på''). Så alt i alt er svaret på det, nei. Mannen har veldig lyst på en gutt, da. :ler: Vi snakker om det og spøker om det, men nei, jeg har ikke lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og :sur: Jeg er på lag med mannen din :opplyser: 2 mot 1..du er nedstemt :hoho: 

Jeg og :fnise: Selv om det selvfølgelig ikke er noen garanti for at det hadde blitt en gutt. Plutselig bor han sammen med 4 jenter så han burde egentlig være forsiktig med hva han ønsker seg. :P

Skjønner veldig godt din vinkling også, det er jo deilig å føle at dere har det fint sånn som det er nå! :jepp: Ingen vits i å tukle med noe da. Er likevel glad for at du ikke vil si noe 100% sikkert. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å forstå vinklingen til Belle :snurt: ..og synes absolutt det er verdt å tukle med!!!

 

 

:ler: 

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren og :sur: Jeg er på lag med mannen din :opplyser: 2 mot 1..du er nedstemt :hoho: 

:fnise: Så det er sånn det funker, ja.

Jeg og :fnise: Selv om det selvfølgelig ikke er noen garanti for at det hadde blitt en gutt. Plutselig bor han sammen med 4 jenter så han burde egentlig være forsiktig med hva han ønsker seg. :P

Skjønner veldig godt din vinkling også, det er jo deilig å føle at dere har det fint sånn som det er nå! :jepp: Ingen vits i å tukle med noe da. Er likevel glad for at du ikke vil si noe 100% sikkert. :lur:

100% sikkert kan jeg aldri si, nei, men 99% ihvertfall, slik ståa er nå. Vi har det så fint, med to jenter som begynner å bli store. Får vi én til, må vi styre med ny bil, nytt rom osv. Det er så stress. :hoho: 

 

Jeg nekter å forstå vinklingen til Belle :snurt: ..og synes absolutt det er verdt å tukle med!!!

 

 

:ler: 

Jeg forstår deg også! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Jeg støtter Belles følelser om "vil ha baby men ikke jobben" :P

Jeg kommer nok sikkert og til å ha lyst på en baby 4ever, men jeg tviler på kapasiteten min strekker til mer enn 2 asså.Kanksje 3 om det kommer en barnevakt som kan bo hos oss med på kjøpet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt tankene dine altså Belle. Ikke at jeg har vært der enda, kanskje jeg blir en sånn babyproduserende maskin som popper ut en i året, men jeg tviler vel. :fnise: Når ting begynner å falle på plass og de blir eldre og mer selvstendige så må det jo være litt tricky å gå tilbake til babystadiet. Du skal i hvert fall ha veldig lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter Belles følelser om "vil ha baby men ikke jobben" :P

Jeg kommer nok sikkert og til å ha lyst på en baby 4ever, men jeg tviler på kapasiteten min strekker til mer enn 2 asså.Kanksje 3 om det kommer en barnevakt som kan bo hos oss med på kjøpet :ler:

Mhm! Derfor er det så bra at jeg nå kan låne søsters baby, og levere henne fra meg igjen etterhvert. :ler: 

Jeg skjønner godt tankene dine altså Belle. Ikke at jeg har vært der enda, kanskje jeg blir en sånn babyproduserende maskin som popper ut en i året, men jeg tviler vel. :fnise: Når ting begynner å falle på plass og de blir eldre og mer selvstendige så må det jo være litt tricky å gå tilbake til babystadiet. Du skal i hvert fall ha veldig lyst!

Man vet jo aldri! :lur: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! Tidlig på'n på getinspired sitt salg resulterte i denne, med 30% rabatt :hoppendeglad: Har hatt lyst på den så lenge nå, så håper ikke jeg blir skuffa! Det er Aim'n Tropic High Waist Tights. Fikk også grabba til meg en Röhnisch-tights til 200 kroner. :overrasket: 

img_6670.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en kjapp oppsummering av sist uke.

 

Ukas 
 
bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)

Er neeeesten ferdig med Mindy Kalings Is Everyone Hanging Out Without Me (and Other Concerns). Har sånn 3% igjen på Kindle'n, men for mitt bare liv klarte jeg ikke å holde meg våken til å avslutte i går kveld. Morsom bok, digger dama, ser nå på The Office.

The Office, ja. Fordi jeg er Mindy Kaling fangirl. :ler:  


trening/fysisk aktivitet

Fikk skvist inn én styrketrening den siste uken, samt en del mer hverdagsaktivitet enn jeg pleier å ha, på grunn av stort anleggsområde (4 km veistrekning) og turer i skog og mark. Deilig å komme seg ut fra kontoret innimellom!

 
ungeprat

Skalviseeee... Ungene er fremdeles seg selv. A har hatt nedtelling til hun skulle til farmor i dag. Seriøst, hun har ALDRI gleda seg til noe så mye før. I går morges kom hun inn klokken 5:30, la seg godt til rette ved siden av meg og bare ''eg ska barre sei deg ein ting, mamma. I dag e d EIN dag t me ska sova sjå farmor.'' Det varmer et mammahjerte at ungene synes det er så gøy å besøke resten av familien. :hjerte: 

M er M. Prater i en rasende fart, elsker fremdeles ninjaer og politi (rettere sagt håndjern :hoho: ) og er generelt ekstremt kul. :rodmer: 


forfengelighet

Fremdeles lukkede komedomer som gir meg crap, men ellers er forfengeligheten helt grei denne uken. Fikk ny forsyning fra Sør-Korea på masssse gøye produkter. Prøver å begrense meg til én ny ting minst hver syvende dag - det var ved å klæsje alt på samtidig at huden begynte å krølle seg fra starten av.

 
mening

Her har jeg faktisk spart på en artikkel til dere. :nigo: The Women of Hollywood Speak Out synes jeg er interessant lesning. Jeg er langt i fra en kvinne i Hollywood, men jeg har god erfaring med å være kvinnelig i et veldig mannsdominert yrke. Interessant lesning som gjør meg irritert fordi det faktisk er slik i 2015 og glad for at det fins jenter som sier klart og tydelig ifra. På NITO sin lønnsstatistikk for mitt fylke, tjener altså kvinner i snitt - med samme utdanning, samme type stilling og samme erfaring - rundt 30000 mindre enn menn. Fordi? Ingen som vet. Jeg er 99% sikker på at mannen jeg var trainee sammen med, som altså var like grønn som meg og bare ett år eldre enn meg (så ingen aldersgreie heller her), fikk en mye høyere begynnerlønn enn hva jeg gjorde. Er det fordi jeg ikke krevde mer? Godt mulig. Er det fordi jeg er kvinne? Mest sannsynlig.
 
nederlag

Ingen særlige nederlag denne uken. Godt gjennomført uke, dere. :5: 
 
opptur

At jeg fikk handlet mer enn halvparten av julegavene i går kveld. :skya: Bare ett raid igjen nå, så er jeg ferdig. Har som mål å være helt ferdig til mannen reiser neste fredag, og det skal jeg klare med god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du har kjøpt den - den er så fiiin :sexy: Kjedelige meg kjøpte en svart tights fra Röhnisch...selv om det var den der jeg hadde lyst på :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, du har kjøpt den - den er så fiiin :sexy: Kjedelige meg kjøpte en svart tights fra Röhnisch...selv om det var den der jeg hadde lyst på :sjenert: 

Ja, ikke sant? Og så er jeg nesten overbevist om at den blir fin på også, siden den er såpass høy på livet. Vi får se. :jepp: Röhnisch er jo safe da, de er jo så gode! Jeg kjøpte den styrketightsen som kan snus og så blir den plutselig grå. :trene: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er skikkelig fin den tightsen der! Og jeg eeelsker når de er høye i livet! Jeg blir så irritert over akkurat det der med lønn. En SÅNN filleting burde vi holde oss for gode for å forskjellsbehandle på bakgrunn av kjønn i forhold til altså. Håper ellers helgen har vært fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er skikkelig fin den tightsen der! Og jeg eeelsker når de er høye i livet! Jeg blir så irritert over akkurat det der med lønn. En SÅNN filleting burde vi holde oss for gode for å forskjellsbehandle på bakgrunn av kjønn i forhold til altså. Håper ellers helgen har vært fin!

Jeg liker også når de er høye på livet - men det må være passelig høyt om du skjønner. :fnise: Röhnisch sine med høyt liv når meg opp til puppene, og jeg er bare helt gjennomsnittlig høy. Jeg liker sånne når jeg er i syden og skal trene, for da trener jeg bare i den + sportsbh. Men det kan fort bli varmt med så mye stoff på kroppen, så jeg kan ikke spinne i den for eksempel. Da vil jeg være mest mulig naken. :ler: 

Forskjellsbehandling er urettferdig og jeg blir harm. :rasende: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: 

Helgen vår har vært superdupermegafin!

På fredag var vi på julebord med jobben min. God mat, god drikke og hjem altfor sent. :lol: Men vi hadde det gøy da! Det er så sjelden vi går ut, men jammen er det ikke gøy å pynte seg og bare...ha det gøy! :skaal: 

På lørdag hentet vi ikke ungene før klokken var 3. Da dro vi rett til bror og spiste middag der. Vi kom hjem, la ungene, og plasserte oss selv godt til rette på sofaen for å se The Maze Runner 2, oppfølgeren til den spennende, men tomme enern. :ler: Toern var litt bedre mtp. tomhet, og nesten like spennende. :popcorn: 

I går var en sånn dag der alt bare var fint. Ungene var i godt humør, og dagen suste avgårde. Jeg sov lenge, og da jeg stod opp fikk A besøk av bestisen sin. Mens de lekte, bakte jeg og M årets første batch med julekaker. Denne gangen var det serinakaker som stod på menyen. :sikle: Jeg har litt OCD på kjøkkenet når jeg lager mat og baker, så det sitter langt inne å la ungene kaste rundt på mel og sukker og mandler, men jeg øver meg. :fnise: De fikk både trille kuler, pensle med egg og strø mandler - tror jeg fant en halvkilo med mandelstøv på gulvet etterpå. :ler: A og bestisen likte dem godt begge to (M liker ikke kaker), og de fikk med seg hver sin lille boks bort til bestisen hvor de skulle spise lunsj og pynte pepperkakehus.

Jeg og M koste oss i sofaen med litt Lego Chima, og da klokken var blitt to hentet vi A og dro på utejuletrehogst. Mannen har en tomt som er regulert naturområde som ikke kan brukes til noe særlig, og der henter vi trær som skal stå ute i desember, med lys på selvsagt. Ungene trasket avgårde på den lille flekken, og vi fikk med oss tre trær hjem.

Vel hjemme var det middagslaging, før vi satte i gang med julepyntingen. A var helt bananas, og for hver lille ting hun dro opp fra eskene var hun helt '' *hviiiin* sjå på denna da, mamma!'' og ''kan eg pynta denna på rommet mitt, kan eg? kan eg?''. Hun løp rundt som en turbo og pynta over alt. Så nå ser det altså ut som om nissen har spydd hjemme hos oss. :hoho: Nisser og lys OVER ALT! For ikke bare skulle vi pynte fint, vi skulle tenne lys også, fordi ''eg vil ha d kosligt, mamma!'' Så der satt vi da, i mørket, med masse stearinlys, og så på barne-tv og spiste mandariner. :rodmer: Etter leggetid så jeg og mannen den nyeste Mission: Impossible-filmen og hadde skikkelig sofakos. :nigo:

I dag er en sånn dag hvor jeg føler meg skikkelig bæsj. Har fått et kjempestort munnsår (og dette er sånn ekkelt, type herpes, som er gult og bare... :spy: ) og føler meg så ekstremt lite fresh. Det verste med disse munnsårene er at det ikke er noe å gjøre med frem til de går bort av seg selv, og det kan ta over en uke. I tillegg til dette lekre munnsåret veide jeg meg i dag morges og det hjalp ikke akkurat på humøret. Jeg vet det er teit å veie seg rett etter helgen - jeg inntok sikkert 3540698134 vin-kalorier på fredag, men bare...bæsj. :sukk: Heldigvis skal jeg og bror på trening i kveld, og det hjelper alltid på humøret. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: jeg er likedan på kjøkkenet og kjenner meg igjen med OCD diagnosen. Forsåvidt er jeg sånn med veldig mye så F får kjøpt seg stakkars men jeg prøver jeg også :ler: 

Forvik høres det ut som dere hadde en veldig fin helg med litt av alt og utrolig morsomt å lese om A og hennes julepynten :ler: 

Titter innom igjen snart 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: jeg er likedan på kjøkkenet og kjenner meg igjen med OCD diagnosen. Forsåvidt er jeg sånn med veldig mye så F får kjøpt seg stakkars men jeg prøver jeg også :ler: 

Forvik høres det ut som dere hadde en veldig fin helg med litt av alt og utrolig morsomt å lese om A og hennes julepynten :ler: 

Titter innom igjen snart 😊 

:fnise: Godt jeg ikke er alene! M elsker å bake, så det blir oftere og oftere vi gjør det. Trist for henne om jeg føler at jeg MÅ gjøre alt, liksom. :lol: 

Helgen var veldig fin, ja. Huset er enda overfylt av nisser, så i dag skal vi pakke ned litt av det ihvertfall, så det i det minste ikke ser ut som om pynten er kastet på veggene. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175417

^--- føler meg ørlite grann bedre enn i går. Ikke at det skal så veldig mye til, da, men... :daane: Munnsåret er der fremdeles, det samme med vekta. Men etter å ha knasket på papayaensymtabletter som hjelper mot forstoppethet føler jeg meg noenlunde menneske igjen ihvertfall. Jeg sliter dog med en del svimmelhet og slapphet fremdeles, og tar jerntabletter så ofte jeg orker. Merker at de hjelper etter en dag og to altså! I dag er det ihvertfall en halv uke siden jeg tok sist tablett og det kjennes veldig godt! Er slapp, svimmel og uvel i kroppen. Kaffe hjelper ikke, det gjør ikke frukt heller. Æsj altså, jeg vil ikke at det skal være sånn som dette! Og jeg har ihvertfall ikke lyst til å gi blod igjen om dette er normen! :bond: Jeg vil tilbake til min vanligvis turbo selv. 

Sånn ellers så har jeg ikke så mye annet å dele med dere egentlig. Ettermiddagen i går var fin. Etter middag dro jeg og jentene på et lite minibesøk til søster. Jeg fikk kose og snuse på baby og alt var bare velstand. Etterpå dro jeg og bror på trening og pumpa litt jern. :trene: 

Jeg kjøpte meg ny data i forrige uke. Veeel, mannen kjøpte ny til meg, til jul. Men så begynte den å klikke, type HELE TIDEN! Jeg kunne ikke gjøre to ting på en gang, og i det hele tatt var ganske frustrert. I går leverte vi den inn og krevde ny. Vel hjemme skrudde jeg den på, prøvde det samme som gjorde at jeg fikk problemer med den første, og jammen klikka ikke denne her også! Etter å ha konferert med samboeren til svigermor som er dataekspert viser det seg at vi har kjøpt noe skjiiit, som ikke engang er billig, og som har kjente problemer med Windows 10. :dry: Vi skal opp igjen i dag for å levere denne inn igjen også. Håper virkelig jeg bare kan få pengene tilbake!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...