Sushi Skrevet 10. januar 2011 #401 Del Skrevet 10. januar 2011 Fine navn! Spesielt det første :rødme: Blir spennende å se hvilket som passer best til kreket som kommer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 #402 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Misunner jenta deres uansett hvilket navn dere ender opp med, for alle var kjempe flotte :rødme: Endret 10. januar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #403 Del Skrevet 10. januar 2011 Fine navn! Spesielt det første :rødme: Blir spennende å se hvilket som passer best til kreket som kommer ut... Takk. Det synes jo vi også. Selvsagt. Ja, det skal bli kjempespennende. Misunner jenta deres uansett hvilket navn dere ender opp med, for alle var kjempe flotte :rødme: Takketakk. Vi liker det litt spesielt, men samtidig ikke altfor sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 10. januar 2011 :dåne: Nå er jeg sliiiiten! Det kjennes på ryggen at jeg har sittet på en kontorstol i 8 timer altså. Men jeg fikk bestilt meg en skikkelig ''gravidstol'' i dag da, så håper det blir litt bedre når den kommer. Det var kjempegøy å begynne på jobb igjen. Jeg har savnet alle så utrolig mye, og er sjeleglad for å være ferdig med reisejobb og 12-timers dager. Jeg var litt bekymret for at jeg skulle ha litt lite å gjøre nå i begynnelsen, men det var visst full rulle fra starten av, og jeg ble kastet ut på et prosjekt med én gang jeg kom. Gøy. :happy: Litt skummelt, for nå er jeg mutters alene og jeg er ikke så stødig på dataprogrammene enda, men jeg får ta det som det kommer og spør om hjelp der jeg kan. Jeg har jo noen uvurderlige kontakter i mine kolleger fra østlandet ihvertfall. Jeg har forresten fått to strekkmerker på den ene puppen. Kanskje ikke til å unngå når jeg har gått opp 2+ cupstørrelser på så kort tid. Men allikevel... *sutre* Jeg lurer forresten på hvor de kiloene har blitt av som jeg har lagt på meg siden uke 1. Magen er større, puppene er større, sideflesket er større, men allikevel har jeg ikke lagt på meg mer enn 2 kilo totalt. *sutrer ikke * Ellers ingen planer for dagen. Bror har akkurat gått ut dørene etter å ha spist middag her (uvurderlig bærehjelp når jeg har storshoppet eplemost ) og litt mattehjelp, og nå skal jeg bare krølle meg sammen på sofaen, se Veronica Mars, trykke litt chips i trynet og koooose meg med eplemost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 10. januar 2011 #405 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva/hvordan er en gravidstol? :klø: Så sprøtt det må være å gå opp 2 cup-størrelser på så kort tid. Må kanskje regne med noen strekkmerker da ja, men må jo være ganske gøy også. (Forutsatt at man har relativt små pupper fra før selvfølgelig) Hva synes mannen? Hihi Min hadde nok synes det var helt greit, selv om han på en måte ikke vil innrømme det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #406 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva/hvordan er en gravidstol? :klø: Så sprøtt det må være å gå opp 2 cup-størrelser på så kort tid. Må kanskje regne med noen strekkmerker da ja, men må jo være ganske gøy også. (Forutsatt at man har relativt små pupper fra før selvfølgelig) Hva synes mannen? Hihi Min hadde nok synes det var helt greit, selv om han på en måte ikke vil innrømme det nå. Det er vel ikke en gravidstol persay, men heller en ergonomisk vidunderkontorstol for de med rygg- og bekkenproblemer. Ja, det er helt sykt. Min 80C er allerede for liten. Jeg synes det er litt gøy også, for jeg hadde vel...75A før jeg ble gravid. Det er jo litt av en forandring. Og jeg var veldig forberedt på strekkmerker da, etter å ha sett rakettfarten de har vokst med. Mannen min er i ekstase. Han har jo alltid vært fornøyd med meg, men jeg kan jo forstå at han synes det er gøy å ha noe mer å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. januar 2011 #407 Del Skrevet 10. januar 2011 Har en slik stol på jobben, de er veldig gode Strekkmerker på puppene er nok ikke til å unngå slik jurene vokser hos deg nei Får lyst på eplemost hver gang jeg er her inne jeg Vil gjerne vite navntankene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. januar 2011 #408 Del Skrevet 11. januar 2011 Ikke rart det kommer noen strekkmerker når brystene vokser nei! Har vel fått noen selv etter at mine plutselig gikk fra D til G cup. Det var enorme en periode, men med magen som har kommet så syns jeg de begynner å bli små... Ønsker deg en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 11. januar 2011 #409 Del Skrevet 11. januar 2011 Fiiin babykul! Kan jeg også få navneliste på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 11. januar 2011 Har en slik stol på jobben, de er veldig gode Strekkmerker på puppene er nok ikke til å unngå slik jurene vokser hos deg nei Får lyst på eplemost hver gang jeg er her inne jeg Vil gjerne vite navntankene deres Jeg prøvde en i går, og merket stor forskjell med én gang. Gleder meg til den kommer. Jeg ''frykter'' D-cup blir neste. Mannen sa også det i går da jeg klagde litt til ham på telefonen. Jeg føler meg ikke akkurat særlig fresh for tiden, men han er så flink til å få meg til å føle meg vel - uansett om det er strekkmerker, sideflesk eller ølvom jeg har fått. Eplemost er jo så godt! PM er straks på vei. Ikke rart det kommer noen strekkmerker når brystene vokser nei! Har vel fått noen selv etter at mine plutselig gikk fra D til G cup. Det var enorme en periode, men med magen som har kommet så syns jeg de begynner å bli små... Ønsker deg en super dag! G??? Man blir jo på en måte helt uproporsjonal når man er gravid, så kan godt forstå at de virker små. Til og med mine virker små nå, fordi magen stikker litt lengre ut enn dem. Fiiin babykul! Kan jeg også få navneliste på pm? Takk. Det kan du vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. januar 2011 #411 Del Skrevet 11. januar 2011 Mannen min er i ekstase. Han har jo alltid vært fornøyd med meg, men jeg kan jo forstå at han synes det er gøy å ha noe mer å holde på med. Ja de mannfolka setter virkelig pris på at puppene vokser hvertfall Jeg gikk opp fra C til F-cup da jeg var gravid, og puppene ble enda større enn det også da lillegutt og melka kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja de mannfolka setter virkelig pris på at puppene vokser hvertfall Jeg gikk opp fra C til F-cup da jeg var gravid, og puppene ble enda større enn det også da lillegutt og melka kom :dåne: Er finnes det faktisk så store BHer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 11. januar 2011 #413 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan jeg også få navneliste? Og hvis du vil ha verdens fineste navn, kan jeg jo supplere med navnet til min lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. januar 2011 #414 Del Skrevet 11. januar 2011 :dåne: Er finnes det faktisk så store BHer? De går opp til J- eller K-cup mener jeg. Så vi har litt å vokse på selv etter at melka har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. januar 2011 #415 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg ''frykter'' D-cup blir neste. Mannen sa også det i går da jeg klagde litt til ham på telefonen. Jeg føler meg ikke akkurat særlig fresh for tiden, men han er så flink til å få meg til å føle meg vel - uansett om det er strekkmerker, sideflesk eller ølvom jeg har fått. Det er en fantastisk egenskap. De går opp til J- eller K-cup mener jeg. Så vi har litt å vokse på selv etter at melka har kommet! HJELP! Da går det over fra moro til skummelt Det virker så fryktelig tungt og slitsomt å ha virkelig svære pupper. Har kjempelyst til å smake den eplemosten. Du skrev at den var med kullsyre ikke sant? Det hørtes veldig digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 11. januar 2011 Kan jeg også få navneliste? Og hvis du vil ha verdens fineste navn, kan jeg jo supplere med navnet til min lille Navneliste er sendt. De går opp til J- eller K-cup mener jeg. Så vi har litt å vokse på selv etter at melka har kommet! Jøsses. Sier som Kokos at det må være helt forferdelig tungt. *au* Det er en fantastisk egenskap. HJELP! Da går det over fra moro til skummelt Det virker så fryktelig tungt og slitsomt å ha virkelig svære pupper. Har kjempelyst til å smake den eplemosten. Du skrev at den var med kullsyre ikke sant? Det hørtes veldig digg ut. Ja. Gode mannen min. Enig. Kjempetungt. Den har kullsyre ja, og er av merket Tou (uttales Tau ). Se bilde her. Det er et Stavangerbryggeri, og er den eneste jeg har funnet med kullsyre. Vet ikke om det er mulig å få tak i der du er fra. Kanskje det kan bestilles? Men den er helt fantastisk god altså. Litt som Mozell, bare tusen ganger bedre og ikke så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #417 Del Skrevet 11. januar 2011 Vi skal kanskje til Brasil med lille frøken krek. Venneparet med Lillemann (som også får en liten gutt (jeg kaller ham Minimann) nå i februar) har foreldre med hele to leiligheter litt utenfor Natal. De spurte om vi hadde lyst til å være med og feire nyttår der nede, og det har vi jo selvsagt. Det er jo lenge til, men jeg kan tenke meg at det blir kjempegøy og avslappende og bare herlig. Vi må jo se på kostnadene litt fremover, i og med at vi skal bygge hus, men det er uansett bare flybilletter (og lommepenger) vi trenger å tenke på. Overnatting får vi jo gratis. :happy: I dag skal jeg ta meg en tur innom Barnas Hus etter jobb. De skulle ringe meg i går, men ikke overraskende hørte jeg ingenting fra dem. Jeg skal også høre om det nye Donkey Kong-spillet har kommet og jeg trenger en ny BH. Ellers bare sofakos i dag også. Skal til kiropraktor rett etter jobb og kommer nok til å være mørbanket etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. januar 2011 #418 Del Skrevet 11. januar 2011 Brasil høres jo bare herlig ut da! Så om flybillettene ikke blir så altfor kostbare så hadde jeg ikke nølt med å henge meg på en sånn tur! Merkelig at de på Barnas Hus ikke har ringt deg tilbake - men det har sikkert en logisk forklaring, som i at det kom inn noen kunder så de sporet av og glemte å ringe deg. Håper iallfall de kan komme med noen gode nyheter i dag når du stikker innom de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #419 Del Skrevet 11. januar 2011 Brasil høres jo bare herlig ut da! Så om flybillettene ikke blir så altfor kostbare så hadde jeg ikke nølt med å henge meg på en sånn tur! Merkelig at de på Barnas Hus ikke har ringt deg tilbake - men det har sikkert en logisk forklaring, som i at det kom inn noen kunder så de sporet av og glemte å ringe deg. Håper iallfall de kan komme med noen gode nyheter i dag når du stikker innom de! Ja, det hadde blitt en skikkelig slapp-av-ferie. Det er uansett ikke så veldig mye annet man kan gjøre med en halvtåring på slep. De har ikke ringt fordi de ikke har hørt noe. Men synes allikevel de kan ringe og si det, når de sier at de skal ringe den og den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 11. januar 2011 Skriiiik! Jeg kjøpte nettopp ny BH i 80D. :dåne: Synes den ser forferdelig svær ut, men når den kommer på passer den pinadø allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå