Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi du spyler ned med samme knappen som de som bæsjer og griser også spyler ned med ;)

Hva om man bor alene da, og vasker hendene etter å ha bæsjet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for å fremstå som vemmelig, skjønner jeg ikke hvorfor man må vaske hendene etter å ha tisset. Man tisser ikke på hendene sine, og man tørker seg jo med toalettpapir. Når hendene er tørre etter toalettbesøket, skjønner jeg ikke hvordan de kan være skitne.

Mulig jeg er overhysterisk, men tror da bakterier kan komme på hendene selv om man ikke er direkte borti? Dessuten tar man jo borti dosetet (hvis dosetet er nede, iallfall) og som den under meg sier- spyleknappen andre har tatt borti.

Fordi du spyler ned med samme knappen som de som bæsjer og griser også spyler ned med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Tiss er aseptisk, så du blir faktisk renere om du tisser på nevene. :opplyser:

Urin er bare rent i sekundet det kommer ut, i kontakt med luft utvikles bakterier.

"Urin består av vann og avfallsstoffer som utskilles fra nyrene. I utgangspunktet inneholder urin (stort sett) lite bakterier når den forlater kroppen, men i møte med luft, eksploderer bakterieinnholdet etter kort tid. Å bruke urin til å behandle plager og småskader (finnes mange kjerringråd om dette, f.eks. om at det skal hjelpe å påføre urin dersom man har brent seg på brennmanet) er derfor overhodet ikke hensiktsmessig og i noen tilfeller skadelig.

I tillegg trives bakterier godt i kroppsvarm urin, noe som gjør at man for eksempel kan få urininfeksjon.

Med andre ord, at urin er bra mot noe som helst, fordi den er steril, er en myte."

Anbefaler ikke å tisse på hendene sine. Antibac :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blander man turkis? Har spurt mange kunstlærere om dette, men ingen har så langt klart å svare, selv om de påstår at man kan blande alle verdens farger, bare man har de tre primærfargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis et egg og en høne hadde hatt sex..

Hvem hadde da kommet først?

(er klar over at det teknisk sett er incest, men dog...)

Det finnes mange ulike typer egg, så det er ingen grunn til at du skal ha skitne tanker om incest.

Jeg er ganske sikker på at egg ikke kan komme i det hele tatt, så det hadde vel blitt høna det.

Som leder til neste rare spørsmål: Får dyr orgasmer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Jeg får ihvertfall.. Men for å være litt alvorlig :

"Av gode grunner kan forskerne ikke lese dyrenes tanker når de parer seg, så strengt tatt er spørsmålet ikke mulig å besvare. Men når det er sagt, er det faktisk flere tegn på at i hvert fall menneskeapene oppnår en form for orgasme under paringen. Hunnprimater viser nemlig noen av de samme fysiologiske reaksjonene som kvinner under en orgasme: De opplever en rekke sammentrekninger i livmoren og skjeden, som øker til de når en form for klimaks. Imens skriker de og skjærer grimaser. Også hannene lager lyder og fortrekker ansiktet når de får utløsning. Studier av apenes sexliv avslører dessuten at hanner oftere viser disse tegnene på orgasme enn hunner. Menneskeapene nøyer seg heller ikke med å pare seg for å formere seg. Blant bonoboapene i Zaïre forekommer det f.eks. at to hunner gnir seg mot hverandre og viser tegn på orgasme. Atferden er nok likevel snarere en måte å signalisere sosial interesse for hverandre på enn et spørsmål om nytelse. Zoologene mener at hensikten med den kjønnslige omgangen mellom de to hunnene er å styrke det sosiale forholdet mellom dem. Noen ganger kan paring bli brukt som et middel til å løse sosiale spenninger i en flokk menneskeaper. Hvis flokken for eksempel finner et tre med lekker, moden frukt, vil det oppstå strid pga. konkurranse om å sikre seg den beste frukten. I slike situasjoner bidrar sex til å bevare freden og roen i flokken."

http://illvit.no/spor-oss/far-dyr-ogsa-orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bustenskjold

Hvorfor snakket folk så annerledes på film og tv før i tida? Sånn unaturlig, merkelig måte å snakke på.

Kan du forklare litt bedre hva du mener? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare litt bedre hva du mener? :)

Tror han mener Leif Juster-stil.

Homsepomsen gjekk stabeint over myrkrykkjekrulla.

Sausamrøyra stend i hermeteken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis et egg og en høne hadde hatt sex..

Hvem hadde da kommet først?

(er klar over at det teknisk sett er incest, men dog...)

Dumme spørsmål krever dumme svar.

Ingen, hverkan katten eller moraase kan gi deg svar på hvem som eksisterte først av høna og egget.

Hvordan kan det da være snakk om incest?

Er det snakk om incest dersom et tre har seg med ei kongle?

Hvem kom først..?

Detta I-ordet er det styggeste jeg veit om.... *rensetastaturet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bustenskjold

Tror han mener Leif Juster-stil.

Homsepomsen gjekk stabeint over myrkrykkjekrulla.

Sausamrøyra stend i hermeteken.

Tenkte kanskje mer på De, Dere osv-opplegget, at det var mer formelt på en måte..

Eller om det var det at det hørtes ut som de snakket fortere..

Det du nevner er vel ikke så ille.. Hør på Åslaug Haga neste gang hu åpner brødsaksa :gjeiper:

Dumme spørsmål krever dumme svar.

Ingen, hverkan katten eller moraase kan gi deg svar på hvem som eksisterte først av høna og egget.

Hvordan kan det da være snakk om incest?

Er det snakk om incest dersom et tre har seg med ei kongle?

Hvem kom først..?

Klart det var et teit spørsmål... Var jo hele ideen det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, der fikk du meg til å undre også :kjefte: *google bolledeig*

Google translate sier "bolle dej"..?

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Pokker, der fikk du meg til å undre også :kjefte: *google bolledeig*

Google translate sier "bolle dej"..?

Så hvis du baker og jeg spør : Vad laver du?

( med forbehold om skriveleif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...