Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fascinerende lyd når katter freser. Hvordan gjør de det?

På samme måte som vi, vil jeg tro? Strammer svelget og puster kraftig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal man bruke på en vårløk? Jeg bruker hele greia untatt røttene som stikker ut i bunnen. Men da jeg lagde mat sammen med moren min for litt siden brukte hun bare det hvite. Så det fikk meg til å lure på hvem av oss som er rar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man bruke på en vårløk? Jeg bruker hele greia untatt røttene som stikker ut i bunnen. Men da jeg lagde mat sammen med moren min for litt siden brukte hun bare det hvite. Så det fikk meg til å lure på hvem av oss som er rar :ler:

Ingen av dere er rare. Man kan bruke begge deler, men det grønne har en litt strammere smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har bestemt at det ikke er godt med vaniljesaus på rømmegrøt?

Hvem har bestemt at vaniljesaus er godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har bestemt at vaniljesaus er godt?

En eller annen bestemor, som var glad i sausen, men gadd ikke blow-jobben...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Er selve tegnet på manndom at man tar en jeans, lager et hakk over knea og river av bena, for så å bruke den som shorts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Jeg lurer på hvordan det kan ta omtrent like lang tid å kjøre Stavanger - Bergen som Oslo - Trondheim, når sistnevnte ser dobbelt så langt ut på kartet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det kan ta omtrent like lang tid å kjøre Stavanger - Bergen som Oslo - Trondheim, når sistnevnte ser dobbelt så langt ut på kartet :sjenert:

Annerledes veier og høyere fartsgrense på den veien som tar kortest tid? :vetikke:

Jeg aner ikke, bare tipper.

Anonymous poster hash: 8c792...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selve tegnet på manndom at man tar en jeans, lager et hakk over knea og river av bena, for så å bruke den som shorts?

Nei, kun hvis hodet på det "tredje beinet" titter ut gjennom det ene buksebenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annerledes veier og høyere fartsgrense på den veien som tar kortest tid? :vetikke:

Jeg aner ikke, bare tipper.

Anonymous poster hash: 8c792...880

+ ferjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Nei, kun hvis hodet på det "tredje beinet" titter ut gjennom det ene buksebenet...

Hehe. Æsjda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det kan ta omtrent like lang tid å kjøre Stavanger - Bergen som Oslo - Trondheim, når sistnevnte ser dobbelt så langt ut på kartet :sjenert:

Det tar ikke omtrent like lang tid. Man må også sitte og kope på to ferjer mellom Bergen og Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Jeg har 58 profilvisninger, men kun 2 siste besøk. Hvordan kan det ha seg, noen som snoker anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ikke omtrent like lang tid. Man må også sitte og kope på to ferjer mellom Bergen og Stavanger.

Haha, kope. Morsomt ord. Hvordan ser man ut når man koper egentlig? Er det å se tomt ut i luften med litt halvåpen munn "looken". ? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kope. Morsomt ord. Hvordan ser man ut når man koper egentlig? Er det å se tomt ut i luften med litt halvåpen munn "looken". ? :fnise:

Det er vel egentlig bare å sitte i ro uten å gjøre noe. Det er visst også et synonym til "å late seg", men jeg har aldri brukt det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med håret mitt om jeg vasker det med bilshampoo? Og hva skjer med bilen om jeg vasker den med shampooen og balsamen min?

Har ei flaske bilshampoo på badet (gudene må vite hvorfor den er på badet) og det fristet nesten å prøve når shampooflaska mi var tom. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...