charactouy Skrevet 8. mars 2017 #7221 Del Skrevet 8. mars 2017 Det kunne kanskje falt noe ned på platen og tatt fyr. Ellers vet jeg ikke om en keramisk koketopp kan ta fyr i en sånn situasjon. Men det er kjempeskummelt å oppdage at man har glemt en plate, det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. mars 2017 #7222 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #7223 Del Skrevet 8. mars 2017 Hvordan kan det ha seg at man sover best i sin egen seng, enn hos andre? Anonymkode: 6e967...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2017 #7224 Del Skrevet 8. mars 2017 5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Aldri hørt at de bare kan ta fyr helt utav det blå, men ble usikker. Forstår jo om det er matrester, fett og slike ting på platen. Alle nye komfyrer nå har jo brannvakt, det piper så og så lenge og hvis man ikke skrur av boksen slår ovnen seg av automatisk. Dette er påbudt på nyere komfyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. mars 2017 #7225 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Boomonster skrev (På 9.3.2017 den 0.16): Alle nye komfyrer nå har jo brannvakt, det piper så og så lenge og hvis man ikke skrur av boksen slår ovnen seg av automatisk. Dette er påbudt på nyere komfyrer. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2017 #7226 Del Skrevet 8. mars 2017 Sensoren er en liten hvit, løs boks med magnet som henger under vifta. Denne er igjen koblet trådløst til en boks nede på veggen under komfyren. Det var elektrikeren som koblet til strøm for komfyr som hadde den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #7227 Del Skrevet 15. mars 2017 Er sæd et kjemikalie? Anonymkode: 1e124...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2017 #7228 Del Skrevet 15. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er sæd et kjemikalie? Anonymkode: 1e124...28d Nei, det er en kroppsvæske på linje med spytt, slim, mensblod, utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2017 #7229 Del Skrevet 16. mars 2017 22 timer siden, Boomonster skrev: Nei, det er en kroppsvæske på linje med spytt, slim, mensblod, utflod. Alt er kjemiske stoffer, også de man kaller organiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 31. mars 2017 #7230 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg får jevnlig ting på hjernen. Akkurat nå er det noe som går sånn her, spørsmål og svar: ""Ett eller annet" og "noe annet" og "en ting til"." "Hva er det?" "Jo, det er bra." Jeg skulle gjerne visst hvor det kommer fra! Det kan være fra en TV-serie eller reklamefilm, eller en norsk eller norskdubbet film, og jeg tror ikke det kan være eldre enn et par år (jeg er vanligvis sist med det siste, men det er ikke mer enn noen uker siden jeg hørte det, tror jeg). Jeg husker ikke om det er en person som snakker med seg selv, eller om det er to personer, eller hvor gamle han/hun/de er, men tror ganske ung(e). Jeg har en følelse av at det har blitt brukt som et slags tilbakevendende "tema". Heder og anerkjennelse venter den som kan løse mysteriet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. mars 2017 #7231 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Pringle skrev (På 31.3.2017 den 22.45): Jeg får jevnlig ting på hjernen. Akkurat nå er det noe som går sånn her, spørsmål og svar: ""Ett eller annet" og "noe annet" og "en ting til"." "Hva er det?" "Jo, det er bra." Jeg skulle gjerne visst hvor det kommer fra! Det kan være fra en TV-serie eller reklamefilm, eller en norsk eller norskdubbet film, og jeg tror ikke det kan være eldre enn et par år (jeg er vanligvis sist med det siste, men det er ikke mer enn noen uker siden jeg hørte det, tror jeg). Jeg husker ikke om det er en person som snakker med seg selv, eller om det er to personer, eller hvor gamle han/hun/de er, men tror ganske ung(e). Jeg har en følelse av at det har blitt brukt som et slags tilbakevendende "tema". Heder og anerkjennelse venter den som kan løse mysteriet Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 31. mars 2017 #7232 Del Skrevet 31. mars 2017 41 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Den her? Det er den jeg tenkte på. Nei... Det bare snakkes på vanlig måte, det synges ikke. Et tenkt eksempel: "pølser og is, sommer og sol, og fri fra skolen. Hva blir det? Jo, det blir bra." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7233 Del Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, Pringle skrev: Jeg får jevnlig ting på hjernen. Akkurat nå er det noe som går sånn her, spørsmål og svar: ""Ett eller annet" og "noe annet" og "en ting til"." "Hva er det?" "Jo, det er bra." Jeg skulle gjerne visst hvor det kommer fra! Det kan være fra en TV-serie eller reklamefilm, eller en norsk eller norskdubbet film, og jeg tror ikke det kan være eldre enn et par år (jeg er vanligvis sist med det siste, men det er ikke mer enn noen uker siden jeg hørte det, tror jeg). Jeg husker ikke om det er en person som snakker med seg selv, eller om det er to personer, eller hvor gamle han/hun/de er, men tror ganske ung(e). Jeg har en følelse av at det har blitt brukt som et slags tilbakevendende "tema". Heder og anerkjennelse venter den som kan løse mysteriet Minner meg litt om Tøydukke Anna intro sangen men er jo ikke det. Sikker på at det ikke er noe fra Sesam stasjon, Max Mekker eller Alfa? Passer ikke beskrivelsen din men. Anonymkode: 4a073...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 1. april 2017 #7234 Del Skrevet 1. april 2017 Det fikk meg til å tenke på reklame for kinderegg... Noe spennende, en leke og litt sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #7235 Del Skrevet 1. april 2017 Hva er det som er så populært med Kvamskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. april 2017 #7236 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Pringle skrev (På 1.4.2017 den 0.12): Nei... Det bare snakkes på vanlig måte, det synges ikke. Et tenkt eksempel: "pølser og is, sommer og sol, og fri fra skolen. Hva blir det? Jo, det blir bra." Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. april 2017 #7237 Del Skrevet 1. april 2017 4 timer siden, fiole skrev: Hva er det som er så populært med Kvamskogen? Det er det stedet nærmest Bergen der det er snø i skianlegg mesteparten av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #7238 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, sofie777 skrev: Det er det stedet nærmest Bergen der det er snø i skianlegg mesteparten av vinteren. Det burde jeg skjønt....det nærmer seg jo Påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. april 2017 #7239 Del Skrevet 1. april 2017 Er Mikkel Gaup og Nils Gaup i slekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 1. april 2017 #7240 Del Skrevet 1. april 2017 22 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Er Mikkel Gaup og Nils Gaup i slekt? Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå