Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2014 #4721 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor heter det VÅRrull? Har det noe med våren å gjøre i det hele tatt? Fordi DERESrull hadde vært urimelig teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. oktober 2014 #4722 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor heter det VÅRrull? Har det noe med våren å gjøre i det hele tatt? Nei, det er vår rull i motsetning til din rull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. oktober 2014 #4723 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nei, det er vår rull i motsetning til din rull! Fordi DERESrull hadde vært urimelig teit? Den går jeg ikke med på ....Det heter jo springrolls på engelsk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2014 #4724 Del Skrevet 13. oktober 2014 Den går jeg ikke med på ....Det heter jo springrolls på engelsk? Haha, disse engelskmennene bare rører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. oktober 2014 #4725 Del Skrevet 13. oktober 2014 Haha, disse engelskmennene bare rører! Nei, de springer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. oktober 2014 #4726 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor heter det VÅRrull? Har det noe med våren å gjøre i det hele tatt? Tja.. De blir ofte spist under en vår festival i Asia (Kina?)for å feire at våren er kommet.. x) (Tror jeg..tror det var det jeg leste ett sted...>.>) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. oktober 2014 #4727 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvorfor klager folk enten det er sommer eller vinter? F.eks Sommer - "ååh, hvor jeg savner vinteren,dette er for varmt!" -Samme person- Vinter -"ååh...Hvor jeg savner sommeren, dette er for kaldt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. oktober 2014 #4728 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fordi DERESrull hadde vært urimelig teit? Nei, det er vår rull i motsetning til din rull! MIN rull! Nei, de springer Løperull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 13. oktober 2014 #4729 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det finnes også noe som heter dinrull. Det er de man mister på gulvet når ingen ser det, og ikke vil spise selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 13. oktober 2014 #4730 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor heter det VÅRrull? Har det noe med våren å gjøre i det hele tatt? Spring Rolls har sin opprinnelse i den årlige kinesisk nyttårsfeiring, kalt Spring Festival Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2014 #4731 Del Skrevet 14. oktober 2014 Spring Rolls har sin opprinnelse i den årlige kinesisk nyttårsfeiring, kalt Spring Festival Takk! Hverken eierskap eller løping altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2014 #4732 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det finnes også noe som heter dinrull. Det er de man mister på gulvet når ingen ser det, og ikke vil spise selv. oi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. oktober 2014 #4733 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvorfor er ALLTID dopapiret så innmari langt vekk fra selve toalettet på handikapdoene? Det er ikke sånn andre steder... Har de handikapede ekstra lange armer kanskjeeem? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2014 #4734 Del Skrevet 14. oktober 2014 Enten har de superlange armer, hjelpemidler som kan frakte dopapir over lange strekninger (type stav med klypekrok), eller så er det forventet at de må ha med seg en annen person på do. Det må jo være veldig frustrende å faktisk måtte ha med seg en ekstra person på do, kun fordi du skal få taki dopapiret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. oktober 2014 #4735 Del Skrevet 14. oktober 2014 Enten har de superlange armer, hjelpemidler som kan frakte dopapir over lange strekninger (type stav med klypekrok), eller så er det forventet at de må ha med seg en annen person på do. Det må jo være veldig frustrende å faktisk måtte ha med seg en ekstra person på do, kun fordi du skal få taki dopapiret! Og det motvirker samtidig veldig masse av hensikten med handikaptoalett - at man så langt som mulig skal kunne være selvhjulpen! Men, det forklarer samtidig for meg hvorfor handikaptoalettene er så store, kanskje mange virkelig trenger å ha med seg noen inn, det hadde jeg ike tenkt på... selv om jeg har vært med og hjulpet både barn og eldre/funksjonshemmede på do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2014 #4736 Del Skrevet 14. oktober 2014 Og det motvirker samtidig veldig masse av hensikten med handikaptoalett - at man så langt som mulig skal kunne være selvhjulpen! Men, det forklarer samtidig for meg hvorfor handikaptoalettene er så store, kanskje mange virkelig trenger å ha med seg noen inn, det hadde jeg ike tenkt på... selv om jeg har vært med og hjulpet både barn og eldre/funksjonshemmede på do... Enig med deg. Det er jo mange som sikkert klarer seg selv når de skal på do, så for disse er det jo veldig dumt at de er nødt til å ha med en inn. Syns de kunne satt dopapiret i en mellomstilling: Passe for de som kan rekke det selv, og passe for de som trenger hjelp. Mellomløsnigner er alltid så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. oktober 2014 #4737 Del Skrevet 14. oktober 2014 Synes ikke toalettpapiret er langt vekke på HC-toalettet, men heller altfor nærmt. Det er omtrent i fanget på meg der det henger på armlenene og jeg må vri kroppen i merkelige vinker for å få tak i en lengde. Men uansett så virker ikke opphengingen så veldig gjennomtenkt rundt omkring, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. oktober 2014 #4738 Del Skrevet 14. oktober 2014 Planter i vinduet lener seg mot lyset. Da bruker jeg å snu potta motsatt vei. Er det "planteplageri" ? Vil planten da tenke "Svarte! Alt det arbeidet for ingenting!" Og når dette gjentar seg gang på gang så blir planten depresiv og dør - også står du uforstående tilbake og konkluderer med at du ikke har grønne fingre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. oktober 2014 #4739 Del Skrevet 14. oktober 2014 Planter i vinduet lener seg mot lyset. Da bruker jeg å snu potta motsatt vei. Er det "planteplageri" ? Vil planten da tenke "Svarte! Alt det arbeidet for ingenting!" Og når dette gjentar seg gang på gang så blir planten depresiv og dør - også står du uforstående tilbake og konkluderer med at du ikke har grønne fingre. Du er altfor følsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. oktober 2014 #4740 Del Skrevet 14. oktober 2014 Du er altfor følsom Har du sett mitt innlegg i tråden "Menn som gråter" ? Jeg griner jo for ingenting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå