Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 ok, vet at dette er på grensen til perverst, men here goes: jeg har de siste årene, med min manns velsignelse, anskaffet meg forskjellige sexleketøy. det er jo blitt så vanlig blant dagens kvinner, så jeg ser ingen grunn til å skamme meg over det. dilemmaet dukket opp da min mann nylig røpet for meg at han hadde bestilt en av disse silikon dukkene. jeg ble lettere sjokkert etter å ha undersøkt hvor avansert og "livaktige" disse sexdukkene var. de holder t.o.m en kroppstemperatur på 37,5*C! bør jeg sette en stopper for dette? ville det da ikke være veldig egoistisk av meg? hva om han liker dukken så godt at han går til anskaffelse av flere?
Wildy Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Kanksje han ender opp med en ny hobby; dukkesamling? Var det ikke en artikkel her forleden dag om en japaner med over 100 dukker? Nice!
Piper Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Hvorfor er det verre med sexleketøy for menn enn for kvinner? Er det slik at vi kvinner skal kunne kjøpe hva vi vil, men vi skal stoppe mennene våre for å gjøre det samme? 4
MonThe Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Om du ikke føler deg komfortabel med at dere bringer med dere dokka inn i sexlivet deres så må du selvfølgelig si ifra. En annen ting er hva han gjør når han er alene.. Skjønner ikke heelt hva en dukke gjør for å piffe opp sexlivet deres da men folk er jo forskjellige
MonThe Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 (endret) dobbelpost Endret 18. november 2010 av MonThe
MonThe Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 (endret) trippelpost Endret 18. november 2010 av MonThe
MonThe Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 (endret) hva skjedde egentlig, ble en frippelpost Endret 18. november 2010 av MonThe
Gjest Jentehumor Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Tanken kom: Vil han gå fra deg til fordel for dukken?
Vulpes Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde syntes at det var VELDIG sært. VEEEEELDIG!!!
Frøysa Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Huff... Sexleketøyene dine er vel kanskje i litt mindre dimensjoner enn hans... Eller? :-p Jeg skjønner ikke menn og disse dukkene...
Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 dobbelpost takk for svar. MonThe, da foreslår jeg at du googler litt. (prøv 'silicon dolls') tja, hvis man snur litt på det, så er en stiv pinne, kjent som dildo, mye mindre sexappellerende i forhold.
Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Hvorfor er det verre med sexleketøy for menn enn for kvinner? Er det slik at vi kvinner skal kunne kjøpe hva vi vil, men vi skal stoppe mennene våre for å gjøre det samme? akkurat mine tanker. et sexleketøy er et sexleketøy, uavhengig av størrelse og form. det ville vært feil av meg å sette MINE premisser for dette. han har jo blitt vant med å finne mine sexleketøy i skuffer og skap. likevel vet jeg ikke om jeg takler å finne hans! uansett ville det iallefall være feil og teit å fremme et forslag om at vi begge skulle slutte med leketøy nå.
MonThe Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 takk for svar. MonThe, da foreslår jeg at du googler litt. (prøv 'silicon dolls') tja, hvis man snur litt på det, så er en stiv pinne, kjent som dildo, mye mindre sexappellerende i forhold. Forstår jo selvfølgelig hva der er, kan bare ikke forstå hva som er appelerende med det.. Men for all del, whatever makes you happy! ..og når det gjelder sexlekteøy som f.eks. vibrator/dildo så er det iallefall noe en kan bruke sammen tenker jeg.
Vulpes Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Sexdukker er no-no for meg uansett, samme om det er jenta eller gutten som skaffer det. Så det går ikke på at ikke gutten skal få ha leketøy han og. Men en hel dukke, super-realistisk? Hahaha. Nei :gjeiper: 3
Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Forstår jo selvfølgelig hva der er, kan bare ikke forstå hva som er appelerende med det.. Men for all del, whatever makes you happy! ..og når det gjelder sexlekteøy som f.eks. vibrator/dildo så er det iallefall noe en kan bruke sammen tenker jeg. enig med første uthevelse. og ikke alltid lett å forstå hva som appellerer til andre. noen synes sikkert at det er sært å selv stappe ting opp i sin egen skjede, men akkurat det er jo blitt mer og mer akseptert. ikke unaturlig da at neste steg på 'utviklingen' blir mer avanserte saker. sexleketøyene mine ble da ikke anskaffet i den hensikt å "oi, denne kan vi ha det moro SAMMEN med!"
Gjest Sommertid Skrevet 18. november 2010 #16 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde fått litt hetta om jeg hadde åpna skapdøra å sett en slik dukke inni der. Greit med falske mus og slikt men en dukke blir litt for creepy for min del. 1
Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #17 Skrevet 18. november 2010 Sexdukker er no-no for meg uansett, samme om det er jenta eller gutten som skaffer det. Så det går ikke på at ikke gutten skal få ha leketøy han og. Men en hel dukke, super-realistisk? Hahaha. Nei :gjeiper: ser poenget ditt, tonje. men det blir jo da litt sånn at "mine grenser skal du respektere, men dine grenser setter jeg!". 1
Rihay Skrevet 18. november 2010 #18 Skrevet 18. november 2010 Tanken kom: Vil han gå fra deg til fordel for dukken? hehehehe
Vulpes Skrevet 18. november 2010 #19 Skrevet 18. november 2010 (endret) ser poenget ditt, tonje. men det blir jo da litt sånn at "mine grenser skal du respektere, men dine grenser setter jeg!". Det får ikke hjelpe. Jeg hadde ikke klart å være OK med det, uansett :gjeiper: Endret 18. november 2010 av Tonje! 1
Gjest noraS Skrevet 18. november 2010 #20 Skrevet 18. november 2010 Det får ikke hjelpe. Jeg hadde ikke klart å være OK med det, uansett hvor mange argumenter man kan komme for at det skal være greit :gjeiper: hmm, antar da at du ville ha akseptert hvis din gubbe nekter deg å skaffe leketøy. da er det fair enough! på en annen side, han kan jo evt bare låse dukken(e) inni et skap, så slipper jeg å 'snuble' på dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå