Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Mazzimin; :klemmer: Hmm..kanskje jeg skal vurdere å bestille den.. vil så gjerne ha den, holder liksom ikke ut å lete noe mer når absolutt INGEN har den!! *sjekke linken* :jepp:

Det var en veldig koselig kaffeavtale, masse sommerfugler i magen fortsatt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte den fra Platekompaniet. Den var billigere der enn på CDON faktisk! så da er den bestilt!! må vel vente til over helga, men den er i allefall bestilt :jepp:

*hurra* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sant, lurt å sjekke litt :Nikke:

:hoppe: ja jeg håper den kommer fort fort.. lite sannsynlig at den kommer imorgen (selv om det hadde vært helt perfekt) så må vel smøre meg med tåmodighet frem til mandag, eller kanskje til og med tirsdag!! men den er bestilt :hoppe: veldig god ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok noe til at den kommer i morra ja! :fnise:

:fnise: ja det er vel kanskje å håpe på litt mye! hadde ikke gjort noe hvis de bare plutselig var skikkelig effektive, både de på Platekompaniet og Posten. Men det er vel kanskje litt mye å forlange ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

jeg tør ikke trykke på linken engang, jeg er fullstendig spilloman :dåne:

Kan jeg spør hva som skjer med deg og :hjerte:? Siden dere treffes så sjelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tør ikke trykke på linken engang, jeg er fullstendig spilloman :dåne:

det er virkelig vanedannende!! :dåne: klarer ikke å slutte :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den fra Platekompaniet. Den var billigere der enn på CDON faktisk! så da er den bestilt!! må vel vente til over helga, men den er i allefall bestilt :jepp:

*hurra* :hoppe:

Hvor mye måtte du gi for den :)

For fant den sesongen i den filmklubben jeg er med i..... så bare lurte på prisforskjellen ;)

De har fra 1 - 6 :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh måtte du legge ut den linken :dåne:

Jeg hadde jo nesten akkurat glemt hvor irriterende vanedannende det spillet er :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devilina; jeg ga 199,- for den! Syns ikke det er så ille. Den kosta 249,- på CDON. Så da ble det Platetkompaniet! Elsker serien, men fikk bare med meg deler av 1 sesong når den gikk på tv. Tror kanskje det rørte ved noe jeg ikke var heeelt klar for da.. :sjenert: Men nå har jeg bestemt meg for å samle på serien :jepp: Hva koster den i filmklubben du er med i? Hvilken filmklubb er det, forresten?? elsker film :jepp:

Dina; :fnise: Tja, fordi jeg ville gjøre flere like hekta som meg :lur: Er vanskelig å ikke prøve det en gang, men da er det gjort :Nikke:

Minttu; :goodbye: hei snuppelupp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag jenter :klemmer:

Nå har jeg ryddet og vasket resten av hybelen, merker at det går mye raskere med lite område enn en hel leilighet :fnise: vaska badet og stua i natt og soverommet og gulvene idag! Så nå sitter jeg å drikke te, og har lurt på om jeg skulle spise litt. Har enda ikke gjort det, så vi får se..

Har snakket med mammen min dag, det var koselig! :Nikke:

så må jeg legge til;

JEG ER HEKTA!!!! :bond:

dumme Bubble spill.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din trenger mat lille frøken, litt er bedre enn ingenting :kose: Selv har jeg alldeles dilla på klementiner, stappfulle av vitaminer :Nikke:

Ellers finnes det masse tips om hvordan en kan gjøre vanlig mat næringsrik ved å f.eks tilsette en eggeplomme (egg er fulle av proteiner) i saus og potetmos, lage seg en smoothie, erstatte vanlig ris og pasta med fullkornsvarianten osv..Må passe på deg litt her kjenner jeg :fnise: Vet hvor vanskelig det kan være å få i seg mat, men det må til...Alt blir litt lysere og lettere med litt energi innabords :jepp:

:klemmer:

Edit: trykkleif var innom......

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Diddi :klemmer:

Tusen takk for gode råd og forslag :Nikke: problemer er bare at jeg er så mett hele tiden, som om jeg har spist en julemiddag og biffmiddag og skal fortsette å spise :sukk:

Men skal prøve meg på enten suppe eller klementin etterpå :Nikke:

..husker ikke hvordan sult følelse kjennes ut... :sukk:

Det er deilig å ha vasket, mye lettere å ta det med ro etterpå da :jepp: alt som er gjort er bra!

nå skal jeg drikke en kopp te til, kanel te er nammi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare litt bekymra, du har sikkert nok folk som maser på deg om mat :sjenert: Det er vanskelig når sultfølelsen forsvinner, en føler det litt pointless å spise da..men smoothie og milkshake er bare kos da, det samme er klementiner :sikle: Litt lettere om en ikke tenker på det som mat, sammenligne det med velværefølelsen du får når du tuller deg inni et pledd og drikker kanelteen din :Nikke: Det hjalp litt ihvertfall syntes jeg da jeg hadde det sånn :sjenert: Og det går over, heldigvis!! Når livet glir litt lettere igjen så skal du se :nigo: Kjøp en blomsterbukett til deg selv, sett en stor bolle klementiner på bordet, sett på fin musikk, putt føttene i fotbad, drøm deg bort, ta vare på deg selv - vit at du er verdt det!!!

Å som jeg skulle ønske du bodde nærmere :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min :klemmer: du er skjønn!! tusen takk for at du er du :klem:

Jeg ser ikke på det som mas, men omsorg. og jeg har noen rundt meg som nevner det sånn når det stopper seg.. Men jeg vet at jeg vil ikke tilbake til 46kg og bare gå rundt som en zombie!! det var ikke noe bra i det hele tatt..

sliter bare veldig med å få i meg mat når jeg er alene. Er så mye rundt meg som jeg ikke kan kontrollere, så da tar jeg kontrollen på det jeg kan kontrollere. Men klementin har jeg faktisk :jepp:

å fotbad hørtes virkelig deilig, tror jeg skal følge rådet ditt :jepp: egenpleie!

hadde vært veldig koselig å bo nærmere deg, da kunne drukket te sammen :jepp: go`jenta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The L word er bra. :jepp: Tror ikke jeg har sett alle sesongene. Kanskje det hadde vært noe å kjøpt seg? :jepp:

Håper du har en fin lørdagskveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...