Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

.... :cry3::trist: natt til tirsdag mistet vi vår nydelige, skjønne, fantastiske lille kosegutt :trist: han sovnet inn inntil mammaene sine... det gjør så forferdelig vondt.. han er så savnet.. :hjerte:

:cry3: :cry3: :cry3:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk jenter.. nå føles alt bare så utrolig vondt.. lille gutten vår er borte..

vi var ufattelig heldige som fikk den siste tiden akkurat som vi ville, og det endte på den aller best mulige måten det kunne for gutten vår :hjerte:

det gjør bare så ubeskrivelig vondt.. :cry3::cry3::cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Så leit å lese :tristbla::kose: Forstår godt at det er vondt å hanskes med :klem:

Endret av Disco Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Neferet

time på Riksen 8 mai kl 9.00 :bond::daane:

:tommelopp: Spennende! :hoppendeglad:

Er det den første samtalen? I så fall er den ikke skummel i det hele tatt! :nigo:

Du skal se du blir gravid før meg... :fnise:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:tommelopp: Spennende! :hoppendeglad:

Er det den første samtalen? I så fall er den ikke skummel i det hele tatt! :nigo:

Du skal se du blir gravid før meg... :fnise:

:strix:

Det er den første samtalen ja. Hadde egentlig time imorgen, men det fikk vi ikke til å gå opp så jeg ringte å fikk byttet.

Skummeeeeeeeeeeelt :bond::bond:

haha nei du, det blir jeg overhodet ikke!! du er nok godt på vei før jeg er der skal du se ;)

Spennende! :hoppe:

ja det er spennende, å skummelt.. skikkelig skummelt.. min kjære kone har såvidt snakket med sjefen sin om det, sånn at hun vet hvis det blir litt "må bort fra jobb" situasjoner, noe det nå kommer til å bli :daane:

men ellers vet ingen noenting... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hahaha, jeg kjenner meg så godt igjen i hvordan du har det akkurat nå! :ler: Bortsett fra at sjefen vet noe da, her har vi levd helt i hemmelighet også for arbeidsgiverne :jepp:

Så bra å få med noen andre på det samme kjøret her inne! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hahaha, jeg kjenner meg så godt igjen i hvordan du har det akkurat nå! :ler: Bortsett fra at sjefen vet noe da, her har vi levd helt i hemmelighet også for arbeidsgiverne :jepp:

Så bra å få med noen andre på det samme kjøret her inne! :nigo:

Vi hadde i utgangspunktet tenkt å holde arbeidsgiver utenfor, men etter litt frem og tilbake innså vi at det vil bli litt lettere. siden vi har et stykke å kjøre inn til Riksen. Ikke bare å stikke ut en kort tur (å så komme tilbake flere timer senere :fnise: )

Så for enkelhetsskyld landet vi på å fortelle sjefen til min kjære om det.

men herregud jeg har hjertebank... :bond: vet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Om jeg skal stå eller sitte, gå eller ligge.. føles så rart...men også veldig bra :rodmer:

koselig å være en del av det du kaller "kjøret" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Det er jo et kjør... Det vil liksom ingen ende ta med ting å få høy puls av, og gjerne i flere omganger også, så det er greit å være forberedt, både på at ting kan skje fort, at ting kan skje sakte og at man blir gal av alt sammen :fnise:

En liten kikk på kalenderen viser at hvis det skulle klaffe for oss denne runden, så er det sannsynligvis tid for tidlig-UL samme uka som dere skal på samtale! Kanskje vi sees på venterommet (for å foregipe begivenhetene litt, men likevel!) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

:ler: Det er jo et kjør... Det vil liksom ingen ende ta med ting å få høy puls av, og gjerne i flere omganger også, så det er greit å være forberedt, både på at ting kan skje fort, at ting kan skje sakte og at man blir gal av alt sammen :fnise:

En liten kikk på kalenderen viser at hvis det skulle klaffe for oss denne runden, så er det sannsynligvis tid for tidlig-UL samme uka som dere skal på samtale! Kanskje vi sees på venterommet (for å foregipe begivenhetene litt, men likevel!) :hoppe:

Er forberedt på at det blir en heidundrandes tur dette her, men det er jo det man må ta med på kjøpet for å nå målet! er skikkelig spent på hvordan dette vil skje, hun jeg snakket med ville ha oss inn til ny time så fort som mulig :overrasket: hun var hyggelig altså, men opptatt av at det ikke måtte gå så lenge til.. hadde det nesten travelt.. hyggelig det altså, men. :klo:

hehe, ja det hadde vært både kos og moro hvis vi treffes der :hoppe: da kommer jeg nok til å måtte klemme deg altså, bare så du vet det!! :klem: Vi har timen kl 9, når skal dere være der? :lur: bare sånn for å sjekke liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er forberedt på at det blir en heidundrandes tur dette her, men det er jo det man må ta med på kjøpet for å nå målet! er skikkelig spent på hvordan dette vil skje, hun jeg snakket med ville ha oss inn til ny time så fort som mulig :overrasket: hun var hyggelig altså, men opptatt av at det ikke måtte gå så lenge til.. hadde det nesten travelt.. hyggelig det altså, men. :klo:

hehe, ja det hadde vært både kos og moro hvis vi treffes der :hoppe: da kommer jeg nok til å måtte klemme deg altså, bare så du vet det!! :klem: Vi har timen kl 9, når skal dere være der? :lur: bare sånn for å sjekke liksom ;)

Var det Maren du snakket med kanskje?? :fnise:

Vi vet jo ikke om vi skal dit engang, det betinger jo en positiv test først... Og det er fortsatt lenge til vi kommer dit... :rolleyes::ler: Men vi får holde hverandre oppdatert, en :klemmer: bør jo uansett være overkommelig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Var det Maren du snakket med kanskje?? :fnise:

Vi vet jo ikke om vi skal dit engang, det betinger jo en positiv test først... Og det er fortsatt lenge til vi kommer dit... :rolleyes::ler: Men vi får holde hverandre oppdatert, en :klemmer: bør jo uansett være overkommelig! :nigo:

hehe, ja jeg snakket med Maren :fnise: hihi :fnise: - Maren var koselig hun altså :Nikke:

jeg tror dere skal dit da, har en god følelse for det ja!! holde hverandre oppdatert skal vi gjøre :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

hehe, ja jeg snakket med Maren :fnise: hihi :fnise: - Maren var koselig hun altså :Nikke:

jeg tror dere skal dit da, har en god følelse for det ja!! holde hverandre oppdatert skal vi gjøre :hoppe:

Maren er superkoselig, og veldig flink til å rydde opp og raske på i systemet sånn at det skal gå fortere å komme igang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Azalea

Hjemme alene, kona er borte på jobbtur til imorgen. Har vin i glasset, varm liten hund på fanget og regnet sildrer ned utenfor.. å så kjenner jeg en enorm skrekk for samtalen på torsdag!!!!! OMG!! det har liksom slått meg hva vi er i ferd med å gjøre..... :hakeslepp::bond::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Oi, er det allerede tid for samtalen? :bond:

Lykke til!! :klemmer:

ja vi skal ha DEN samtalen på torsdag, kl 9!! OMG!!!!! :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

takk Mazzi :hug: kommer nok til å være et lite nervevrak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...