Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Gjest Azalea

vielse (skjer utendørs ved lokalet)

* prest til vielse

* lokalet til bryllupslunsj

* forlovere

* toastmastere (svigerfar og kjæres onkel)

* ringer (St.Maurice i gult gull)

* bryllupsreise (En herlig uke i fullstendig luksus!)

* invitasjoner (37/37 kommer)

* bryllupsprogram

* bordkort

* tale (nesten ferdig)

* fotograf

* frisør

* blomster

* bryllupskake

* Morgengave (har landet og skal gjøre ferdig på fredag mens kjære er på jobb)

* Lage en kjøreplan for dagen (mest for min egen del for å vite hva som skjer når...)

* Musikk (hvem skal ordne og hvordan!!????)

Klær:

Brud 1:

* bukse drakt

* skjorte

* vest

* sko

* undertøy

Brud 2:

* kjole

* sko

* blått strømpebånd

* undertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynner å flaske seg nå da!!!

Åh, så heldig du er som skal gifte deg!!! Det er jo så stas!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hoppe:

Og jeg slenger meg på det cypress sier! Du er heldig som har en slik dag, og påfølgende reise, så nært forestående! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :hjerte: Når braker det løs? Og hvordan er det med nervene? ;)

Håper dagen deres blir helt fantastisk, og alt dere har drømt om! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så uendelig mye med bryllupsdagen kjære deg :strix: Håper den blir alt dere har drømt om og enda mer :hjerte: nyyyyyt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!!!! Håper den blir alt dere har sett for dere og mere til!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og lese at du er lykkelig og at dere ble gift tilsutt og tiltross for alle små kjepper i hjulene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :klemmer:

Nå har vi kommet oss hjem fra en herlig bryllupsreise og har begynt å lande litt her hjemme. Det var rimelig kjapt tilbake til hverdagen når vi fikk hentet M og I, så ferien var fort over :fnise: Men det var godt å få dem hjem da!

Dagen var virkelig helt perfekt, det var selvsagt noen som gjorde noe (søsteren min som var sur og snakket nesten ikke til oss, min kjære mor kom til og med forsent - så hele vielsen måtte vente :roll:å så mente hun at vi kunne kjøre min bestefar og lillebror hjem siden vi skulle til gardermoen - de bor en time unna, min kjære svigermor som prøvde å dra kjære med seg for å prate alene. Men jeg syns vi klarte det bra)

jeg så bare min kjære, holdt blikket hennes hele dagen å da forsvant liksom alt annet :rodmer:

Det kom masse regn under vielsen, og ble litt kaldt, men selv det var borte! Det var virkelig den mest perfekte dagen, fordi jeg fikk hun jeg elsker :hjerte: og hele familien (spesielt de som er litt vel negative) så det å fikk høre en del positive ting fra den delen av familien som er glade for oss! Vi dro forholdsvis tidlig fra selskapet, selv om det var en del som faktisk dro før oss :glare: Stoppet innom graven til pappa i oslo og satt ned roser før vi dro til hotellet som hadde oppgradert rommet vårt til Buisness class!!!!! - ble faktisk båret over terskelen :hjerte::fnise: det var ganske søtt! der åpnet vi champagnen, det var den første dråpen alkohol noen av oss drakk den dagen, å rett etter at to glass var tømt oppdaget vi at toalettmappene våre sto igjen hjemme :daane:

Fikk ordnet det nødvendigste og overlevde turen, men du verden så komisk det ble etterhvert!! :fnise:

Turen var fantastisk og som en drøm, utrolig varmt :sol: på et tidspunkt var det opp mot 40 varmegrader, da syns min kjære at det holdt! Jeg syns det var fantastisk deilig :ler: Så mye, badet mye, slikket masse sol og drakk champagne til frokost hver dag :lur: Det kan jeg fort bli vant til ja :ler:

Nå nyter vi bare dagene sammen, selv om kjære har begynt å jobbe igjen. Skal få hentet gavene vi fikk, som står hos svigermor enda. Hun mente de var tryggere der (den dama altså)

ellers tror jeg nok de rundt oss syns vi er kvalmende forelsket :hjerte: - men det bryr jeg meg ingenting om :hjerte:

Forresten, morgen gaven slo virkelig an!! hun ble superglad for klokka og ble helt stum når hun fikk vite at hun skal ut å fly :rodmer:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk en fin og minneverdig dag (selvom noen gjorde litt for å forsure stemninga).

Er kjempeglad på dine vegne for at det endelig er i orden :hug:

Det skal være litt "kvalmende forelskelse" når man er nygift :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at dere fikk en fin og minneverdig dag (selvom noen gjorde litt for å forsure stemninga).

Er kjempeglad på dine vegne for at det endelig er i orden :hug:

Det skal være litt "kvalmende forelskelse" når man er nygift :hjerte:

:hug: takk søte du! vi hadde en flott dag, å gleder oss veldig til å se bildene. De er fortsatt hos fotografen til redigering, så vi er spente!

Er så vant til, dessverre, at noen rundt oss gjør ting for å forsure eller ødelegge gleden, men man håper jo at folk skal ta seg sammen! :sukk:

hehe, ja det er lov å være kvalmende forelsket da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:nigo: Hurra for flott dag, enda bedre tur og kvalmende forelskelse! :rodmer:

Håper dere får nyte hverdagen også, selv om den kom litt brått! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Hurra for flott dag, enda bedre tur og kvalmende forelskelse! :rodmer:

Håper dere får nyte hverdagen også, selv om den kom litt brått! :klemmer:

Helt ærlig så er det ingenting som slår den vanlige hverdagen sammen den man elsker :hjerte: har vært sååå mye de siste årene (av ymse dramatikk og rett og slett mye greier) at hverdagen er ganske så kjærkommen her ihvertfall. (hektisk og til tider frustrerende med "folk og fe" er den jo)

Men den aller beste tiden er å bare være sammen med henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og helg :)

stakkars lille jenta vår har fått øyebetennelse og har feber. Hun er slapp og ikke like i farta som hun pleier..

blir bekymra altså.. nå ligger hun mellom bena mine på benken her jeg sitter og snufser og snorker.. utrolig søtt altså, men liker ikke at hun er dårlig :(

men det virker som hun syns det ekstra stellet er ganske kos ;) nå er hun ekstremt kosete i utgangspunktet, kan ligge på brystet mitt og sovne (ikke heeelt vanlig hunde oppførsel det men..) :kose:

Helgen går til bursdager både imorgen og søndag!! :sukk: skal ikke påstå at jeg har sånn veeeeldig lyst... men må vel..

har liksom bare lyst til å være hjemme og kose meg sammen med jenta mi :sjenert: men av en eller annen grunn får vi liksom ingen forståelse for det, alle vil bare ha oss hit og dit.. :sukk:

I ettermiddag skal vi til svigermor og hente gavene.. - juhu som jeg gleder meg.. not.. Men må hente dem, å så har vi liksom vært der. Hun er allerede pottesur for at vi..unnskyld, at min kjære ikke har vært der.....alene... jeg er ikke ønsket og når jeg er der så blir jeg oversett.. - kjempe festlig.. :sukk:

Men det skal bli bra å hente gavene da, er super nysgjerrig på å se hva vi faktisk fikk i bryllupet :hoppe: bildene fra fotografen kan komme når som helst så da er det greit å ha en oversikt for å begynne med takkekort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...