Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Azalea

hei kjære dere :hug:

er kort innpå for å si at jeg er hjemme, suuuuuuper sliten og mye klokere enn i dag tidlig :fnise:

skal oppdatere mer imorgen :klemmer:

Neffie; takk for PM :lur: du er skjønn!!! (svarer deg imorgen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:rodmer:1 mnd og 3 uker igjen :rodmer:

Ja, har vel sånn ca kommet meg litt etter gårsdagen! Det var en fin tur til hovedstaden og jeg fikk prøvd det jeg dro inn for å prøve. Det gjorde at hele kjoleopplegget endret seg :daane: de kjolene jeg likte og vurderte passet meg ikke i det hele tatt. I tillegg var stoffet stivt, den ene stod nærmest av seg selv! Så den hyggelige damen i salongen, trivlig altså! Fant en annen type kjole i et annet stoff, som jeg må si at fikk meg til å tenke! Kjolen jeg prøvde lignet på denne: (se link) men denne har litt større skjørt.

http://www.romanticaofdevon.co.uk/collections/romantica/2013/hilary/full

den har Chiffon stoff, er luftig og lett og sommerlig. Fikk en følelse av å kunne gå barbent til. Hun som var med meg sa at det var tydelig at den type kjole gjorde meg mye mer avslappet. Så nå skal vi opp til en salong her i byen neste uke, der har de den på linken. så får vi se. Kjenner meg noe kjolestresset altså, men.. av en eller annen grunn har ting rundt dette bryllups bare lagt seg til sånn det skal hele veien, så antar (og håper) at det samme skjed når det kommer til kjolen :jepp:

(hvis ikke blir det katastrofe, krise og panikk) :fnise:

Igår fikk vi også en glad nyhet, vi har prest :strix: onkelen til min kjære mente vi slet litt (ikke vår feil at ingen svarer på mail vi sender vel..) men han tok saken i egne hender, snakket med en nabo på hytta deres som er prest og som både kunne og ville gjøre det. Han vil ha en prat med oss på forhånd, for å skrive en personlig tale til oss og bli litt mer kjent for å kunne gjøre sin del for at dagen skal bli perfekt :hjerte: Men, det er et men her! Det viser seg at svaret vi fikk fra kirken om at de ikke hadde vielsesliturgi for likekjønnede faktisk stemmer. Så den vielsen fra kirken eller presten vil uansett ikke være juridisk gyldig. (herregud sier jeg...) så, enten vi vil eller ei så må vi ned på tinghuset noen dager før å gjøre det formelle der. Men det blir bare ned å signere, å så skal presten skreddersy en vielsesliturgi/velsignelse for oss til lørdagen! Så vi kommer til å gi hverandre JA den lørdagen :hjerte: Rett og slett juridisk! (og ingen skal vite om det) uansett, nå har vi vigselsperson som gleder seg, kan og er super spent. Vi er også hans første lesbiske par han vier/velsigner å det er egentlig ganske stort! Blir hyggelig å hilse på mannen når han er tilbake etter ferien sin!

Ellers, intet nytt fra bryllupsfronten! Skal få bestilt invitasjoner idag/imorgen. Så de kommer å vi får sendt dem ut til folk!

nei, nå får jeg henge opp klær her! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

:daane: Nydelig kjole!!! Jeg likte den enda bedre enn de forrige!! :hjerte:

Og jeg ble så opptatt av kjolen at jeg glemte å :hoppendeglad: for presten!! Det ordner seg for snille piker! :klemmer:

takk Neffie :hug: har falt pladask for kjolen!! :daane: så jeg håper å få prøvd akkurat den neste uke :hoppendeglad:

:hoppendeglad::hoppendeglad: for presten som ville!!!! (han reddet oss i siste sekund kan man si!!!!) men han vil!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting faller på plass!! :hoppe:

Nå gleder jeg meg bare til invitasjonen daler ned i postkassa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Da har min kjære reist avgårde for å ordne pass (greit å ha nytt pass med riktig navn før bryllupsreise) å så skal hun se på klær!! er suuuuuuper spent og utroooooolig nysgjerrig :daane: får bare små hint, men hun er veldig hemmelighetsfull :daane: er jo det jeg også da, men det betyr vel ikke at hun måååå være det!! :fnise:

Så bra at ting faller på plass!! :hoppe:

Nå gleder jeg meg bare til invitasjonen daler ned i postkassa! :ler:

Het gjør jeg også Mazzi!! rakk ikke å bestille dem igår, så det er dagens prosjekt. Når jeg ber henne se over så skjer det noe, så går tida å så videre.. men idag det gjøres!! :opplyser: skal ta bilde så dere får se når vi får dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

.. :trist: dette har vært en forferdelig dag... vi har hatt innbrudd, knust og ødelagt dør til uthuset og de nye syklene våre er ståljet... :trist: er ikke en mnd siden jeg kjøpte min en gang, etter 1 år med sparing.. :trist: de har tatt dem med seg, begge to.. tatt av hunde springerene (som lå igjen) å borte er syklene :trist::trist::trist: min nye sykkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også se kjole :hoppe:

Og så deilig å høre at dere endelig har ordnet med prest, selvom det juridiske må ordnes på forhånd :kose:

Æsj så kjedelig med syklene - håper dere får dekket det på forsikringen :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...