Gjest Neferet Skrevet 29. desember 2014 #621 Del Skrevet 29. desember 2014 Lykke til kjære Azalea, både med operasjon og oppstart! Håper dere får en enklere vei enn oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 29. desember 2014 #622 Del Skrevet 29. desember 2014 Lykke til kjære Azalea, både med operasjon og oppstart! Håper dere får en enklere vei enn oss! Tusen takk kjære Neferet helt ærlig så kjenner jeg meg bare livredd og plutselig fikk jeg en sånn panikk følelse om at "dette vil jeg ikke være med på" herregud.. Men prøver å ikke tenke så mye på det - lettere sagt enn gjort.. men gjør et iherdig forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. desember 2014 #623 Del Skrevet 29. desember 2014 Tusen takk kjære Neferet helt ærlig så kjenner jeg meg bare livredd og plutselig fikk jeg en sånn panikk følelse om at "dette vil jeg ikke være med på" herregud.. Men prøver å ikke tenke så mye på det - lettere sagt enn gjort.. men gjør et iherdig forsøk.. Velkommen til hvordan hjernen din kommer til å oppføre seg i månedsvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 29. desember 2014 #624 Del Skrevet 29. desember 2014 Velkommen til hvordan hjernen din kommer til å oppføre seg i månedsvis oh joy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. desember 2014 #625 Del Skrevet 29. desember 2014 Velkommen til hvordan hjernen din kommer til å oppføre seg i månedsvis Lykke til, Azalea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. januar 2015 #626 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) så gikk det ikke lange tiden før det skjedde noe som snudde opp ned på ting.. nå blir det nok en utsettelse.. min stakkars kjære kone endte opp med brukket håndledd og vi tilbrage nyttårsaften ettermiddag på legevakt og sykehus så nå må operasjonen den 16 utsettes for min kjære skal opereres i hånda den 7 og skal ha full ro i 14 dager. å så rehabilitering etter det.. så det andre må utsettes en stund.. stakkars jenta mi som har så vondt Endret 5. januar 2015 av Azalea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2015 #627 Del Skrevet 5. januar 2015 Men..kan ikke du ta din operasjon fordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. januar 2015 #628 Del Skrevet 27. januar 2015 Da hadde det gått noen uker uten at jeg har fått vært her inne.. den siste tiden har vært hektisk, stressende og ganske slitsom.. men nå begynner det å roe seg.. Min kjære kone hadde et alvorlig brudd i håndleddet, hvor bruddet gikk inn i selve leddet.. *au* Hun ble operert og selve operasjonen gikk veldig bra. Kirurgen var veldg fornøyd Hun er fortsatt hjemme og driver med øvelser, har så utrolig vondt av henne.. men hun prøver å være positivt og humøret er forsåvidt også bra hun er sykmeldt denne uka og neste uke, å så skal hun prøve seg noen timer på jobb.. jeg syns det er altfor tidlig, men legen mente det kunne være greit å teste. så da får vi se. Men..kan ikke du ta din operasjon fordet? Jeg kunne ikke ta operasjonen, den var så tett etter min kjæres operasjon. Hun har ikke kunnet, og kan ikke helt enda, kjøre bil. Vi har en hund som må gås med, det kan hun ikke gjøre enda. Så for min trygghet og at jeg faktisk ikke skal måtte uroe meg, valgte vi å utsette den. Men vi har fått ny time nå da, 27.2 så en mnd til. Innen det bør ting være bedre. Så får vi håpe det ikke skjer noe mer som gjør at det må utsettes.. for da tror jeg jammen at jeg gir opp hele greia.. men får krysse for den 27 februar enn så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2015 #629 Del Skrevet 27. januar 2015 Det skal sannelig ikke være bare lett å ikke være helt A4, og attpåtil møte så mange ekstra hindringer i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2015 #630 Del Skrevet 27. januar 2015 27.02 må jo bli helt strålende, det er jo en ekstra bra dag! Masse lykke til, og fortsatt god bedring til din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. januar 2015 #631 Del Skrevet 27. januar 2015 Det skal sannelig ikke være bare lett å ikke være helt A4, og attpåtil møte så mange ekstra hindringer i tillegg! Nei det skal visst ikke det.. syns det er motstand hele veien.. får håpe litt flaks kommer vår vei snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 27. januar 2015 #632 Del Skrevet 27. januar 2015 27.02 må jo bli helt strålende, det er jo en ekstra bra dag! Masse lykke til, og fortsatt god bedring til din kjære! Tusen takk Neferet vi får håpe at den 27 bringer litt lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 12. februar 2015 #633 Del Skrevet 12. februar 2015 jeg må bare si at ettersom dagene går og operasjonsdagen nærmer seg, så kjenner jeg at jeg faktisk helt ærlig er jævlig redd!! shit banditt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2015 #634 Del Skrevet 26. februar 2015 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2015 #635 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvordan har det gått med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 25. mars 2015 #636 Del Skrevet 25. mars 2015 Endelig!! Nå har jeg endelig fått nogen lunde med energi tilbake så det lar seg gjøre å sitte ved pcn. Herregud for et styr!! Ja, skal ta å gjøre en lang historie kort! Jeg ble operert den 27 februar (hurra for Neferet som hadde busdag da) Dagen startet egentlig bra, kom oss avgårde i tide og kom oss til skykehuset i tide. Kom inn tidligere enn ventet for å ta blodprøver (hadde time klokka 9, men vi entret døra der kl 8 . snakk om å sikre seg for ikke å komme for sent ) En hyggelig dame stakk i meg to ganger (AU) Hvor vi så ble vist inn på venterommet til Dagkirurgien. Der ble vi sittende å vente til..... wait for it.... kl var 13!! hadde time til operasjon kl 11 Min kjære som solidarisk hadde fastet, var vel i grunn så å si overlykkelig når de omsider kom å hentet meg! Hun var kjapt ute å fikk seg litt mat, stakkars.. (det var ikke kantine på sykehuset, de hadde bare en brusautomat.. ) Operasjonen varte i en time, så jeg ble kjørt inn på oppvåkning kl 14, mens jeg våknet så funket ikke smertestillende de gav meg, så sykepleieren måtte ringe rundt for å få tak i kirurgen for at han skulle godkjenne at hun ga meg noe sterkere og mer piller. Ble liggende på oppvåkning til kl var borti 16, da dro de meg så å si ut av senga, fikk meg inn på toalettet hvor jeg var cm fra å svime av. Så måtte de putte meg i en stol å gi meg kvalmestillende.. 16.15 kjørte de meg i rullestol ut, satt meg i bilen, sa hade og låste sykehusdøra.. da stengte de!! Min kjære var vel ikke sånn overhappy med behandlingen, men hun var glad for å kunne ta meg med hjem. Når vi vel kom hjem, regnet vi med at det ville bli som legene hadde sagt i forkant. Jeg skulle komme til meg hektene etter et par dager. Det skjedde ikke. Jeg er fortsatt hoven rundt navelen, har fortsatt noe smerter i skuldrene og nakken av gassen de spryøtet inn, og det tok ikke to til tre dager å slutte og blø, det tok 14 dager!! De siste ukene har vært forferdelige. Har heldigvis en fantastisk fastlege som har servert meg med smertestillende, så smertene avtok. Kirurgen var forsåvidt veldig flink og trivelig, han ringte meg en uke etter operasjonen for å høre hvordan det gikk. Så det var jo et pluss. Men, nå er det i allefall gjort, alt har gått bra. Det var en stopp i min høyre eggleder, den har de åpnet og alt funker visst som det skal. Ifølge kirurgen er det rene E6 der inne, så her var det bare å kjøre på Har snakket med Riksen, i deres systemer er alt iorden, så det vil si at jeg kan ringe ved neste menstrasjon OMG!! Lykke til i morgen!! Takk søteste du Hvordan har det gått med deg? Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mars 2015 #637 Del Skrevet 25. mars 2015 Så godt å høre fra deg Litt av en tørn du har vært gjennom der, men det er jo kjempebra at trafikken flyter nå Spennende spennende tider dere går mot Herlig!!! Åh, jeg er jo helt tussete babysyk, må bare svelge den babysyka - men det æ`kke lett Så da gleder jeg meg ekstra på andres vegne, både prøvere og gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mars 2015 #638 Del Skrevet 26. mars 2015 Huff, så kjedelig med lang rekonvalesens Bra du er på beina igjen og klar for den skumleste og mest spennende delen av denne prosessen (hvis dere ikke må holde på like lenge som oss, da er litt av spenningen borte.... ) Du skal se jeg får rett og at dere får full klaff lenge før oss! Masse lykke til! Er det lenge til du forventer mens og kan ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 30. mars 2015 #639 Del Skrevet 30. mars 2015 Så godt å høre fra deg Litt av en tørn du har vært gjennom der, men det er jo kjempebra at trafikken flyter nå Spennende spennende tider dere går mot Herlig!!! Åh, jeg er jo helt tussete babysyk, må bare svelge den babysyka - men det æ`kke lett Så da gleder jeg meg ekstra på andres vegne, både prøvere og gravide Huff, så kjedelig med lang rekonvalesens Bra du er på beina igjen og klar for den skumleste og mest spennende delen av denne prosessen (hvis dere ikke må holde på like lenge som oss, da er litt av spenningen borte.... ) Du skal se jeg får rett og at dere får full klaff lenge før oss! Masse lykke til! Er det lenge til du forventer mens og kan ringe? Hei snuppser Her går dagene, jammen slitsomt og frustrerende å være jobbsøkende Alt ligger an til å være klart for forsøk, å neste menstrasjon er ventet å komme i påsken.. så det er ikke mange dagene egentlig.. vi har bestilt opp medisiner på apoteket, skal hentes imorgen. Så har vi ihvertfall det klart. Må da ringe rett etter påske, men har ingen voldsomme forhåpninger til at vi får noe forsøk i april. Fint hvis vi er så heldige, men prøver å holde hode nogenlunde rolig. Heldigvis er det så mye annet som skjer, så det hadde egentlig passet skikkelig dårlig men vi får se! Idag har jeg ingen god dag... føler meg totalt mislykket og udugelig... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. mars 2015 #640 Del Skrevet 30. mars 2015 Kjære søte deg, jeg skjønner så veldig godt hvordan du har det etter to og et halvt år som jobbsøker! Plutselig ordner det seg vettu! Har du vært i kontakt med vikarbyråer? Spennende med mens, medisiner og oppstart! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå