Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2013 #381 Del Skrevet 27. mai 2013 Fantasisk godt valg av dato 10 august har jeg og min kjære vært sammen i 14 år!! Håper alt går i orden for dere så dere kan planlegge for fullt framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. mai 2013 #382 Del Skrevet 27. mai 2013 tittitt....... må ferie med gratulerer så mye!!!! Så fantastisk koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 28. mai 2013 #383 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) da er det endelig avklart, etter en lang ventetid med ufattelig med forskjellige beskjeder, papirer hit og dit og enda mer venting.. papirene kom i posten idag 10 august blir det bryllup det vil si at vi har (medregnet idag) 75 dager til vi gifter oss!! :hjerte: det er lov å kjenne litt panikk eller.....? Endret 28. mai 2013 av Azalea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2013 #384 Del Skrevet 28. mai 2013 Hurra Himmel, 75 dager?! På tide å få panikk Kjolejakt!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2013 #385 Del Skrevet 28. mai 2013 Panikktid! Men dere vet vel litt hvordan dere vil ha det? Stort eller lite osv..? Spennende! Regner med du inviterer kg-jentene ihvertfall..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2013 #386 Del Skrevet 29. mai 2013 Så bra! Regner med det blir noen oppdateringer her inne på hvilke planer dere legger...? Masse lykke til med planleggingen, 75 dager går fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 29. mai 2013 #387 Del Skrevet 29. mai 2013 ja 75 (74 idag ) går fort! heldigvis har vi snakket gjennom det en stund, å har booket lokalet (skal snakket med damen på torsdag) og bestilt bryllupsreise allerede! sett på ringer har vi gjort, å jeg driver å finner ut hva slags kjolestil jeg skal ha. Så mye er i boks altså! skal komme med oppdateringer til dere, og dere er selvsagt invitert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2013 #388 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er bra vi får oppdateringer ....men dere har vel fortsastt tid til Rockefeller den 28 juni eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 29. mai 2013 #389 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er bra vi får oppdateringer ....men dere har vel fortsastt tid til Rockefeller den 28 juni eller?? oppdateringer skal dere få, regner med at det kommer til å skje mye på kort tid fremover. Note to self: make a list Ja, Neferet: vi har fortsatt planer om en tur til Rockefeller det blir min første gang dit i det hele tatt, så jeg er ganske spent ...litt ny liksom kan du si... (sånn for andre enn meg selv da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mai 2013 #390 Del Skrevet 29. mai 2013 10 august, jeg kommer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 29. mai 2013 #391 Del Skrevet 29. mai 2013 10 august, jeg kommer hehe koselig (du bor vel ikke langt unna heller hvis jeg husker riktig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2013 #392 Del Skrevet 30. mai 2013 oppdateringer skal dere få, regner med at det kommer til å skje mye på kort tid fremover. Note to self: make a list Ja, Neferet: vi har fortsatt planer om en tur til Rockefeller det blir min første gang dit i det hele tatt, så jeg er ganske spent ...litt ny liksom kan du si... (sånn for andre enn meg selv da..) Det kan sikkert bli litt mye på en gang, men det er veldig moro altså! Vi har ikke vært der hvert år (det fungerte ikke noe særlig de årene de ikke brukte Rockefeller), men første gang jeg var der var i 2000 Vi må prøve å få sagt hei ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 30. mai 2013 #393 Del Skrevet 30. mai 2013 Liste: 73 dager igjen! * vielse (mulig ute ved lokalet) * person til å forette vielse * lokalet * kjole (man kan ha hvit selv om det er andre gang...) * forlovere * toastmaster * bryllupsreise * ringer (funnet, men ikke bestilt) * tale (tenkt på, men ikke skrevet ned..) * invitasjoner (bør sendes snaaaart) * Morgengave (her har jeg noen alternativer.. som jeg nok kan trenger litt tips til) ja, en liten liste ihvertfall. Sikkert mer jeg kommer på etterhvert.. Neferet: vi bør absolutt prøve å få sagt hei det hadde vært kjempekoselig! Jeg er ganske spent, vet jo ikke hvordan det er i det hele tatt og det er mange år siden min kjære var der inne. Men, det blir moro å sjekke det ut! Er ikke noe sånt miljø her nede, så føler ofte at folk glor veldig.. ikke alltid like moro liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2013 #394 Del Skrevet 30. mai 2013 Hva skjer på Rockefeller?? ..og bra liste forresten Selvsagt kan man ha hvit kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. mai 2013 #395 Del Skrevet 30. mai 2013 Aha Fant det ut! Det blir sikkert gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. mai 2013 #396 Del Skrevet 30. mai 2013 Bor i nabo byen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 31. mai 2013 #397 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) 72 dager Diddles; bra du fant ut hva det var! Ja det kan nok blir moro det jeg har aldri vært på det før, så er ganske spent!! Bra man kan hvis kjole, har funnet en side på nettet som har kjoler jeg har totaaaaaalt falt for.. Devilina; ja det var nemlig det jeg mente at du gjorde Endret 31. mai 2013 av Azalea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. juni 2013 #398 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) 67 dager igjen Oppdatering av liste..: * Vielse (mulig ute ved lokalet) Vi sendte forespørsel til kirken her vi bor, det er samme kirke som min kjære er både døpt og konfirmert i! Svaret vi fikk var at de kunne de ikke gjøre fordi de ikke hadde vielsesliturgi for likekjønnede!!!!! seriøst! Si det heller som det er da, for pokker! Æsj.. så nå må vi tenke alternativt i forbindelse med hvem som skal vie oss... * person til å forette vielse (godt spørsmål...) * Lokalet * Klær (man kan ha hvit selv om det er andre gang...) * Brud 1: ? * Brud 2: kjole! - sendt mail for å bestille time... * forlovere * toastmaster * bryllupsreise http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_lur.gif' alt=':lur:'> http://www.lindosblu.gr/ (skal klare meg her en uke) * ringer (funnet, men ikke bestilt) * tale (tenkt på, men ikke skrevet ned..) * invitasjoner (bør sendes snaaaart) * Morgengave (her har jeg noen alternativer.. som jeg nok kan trenger litt tips til) Alternativer til morgengave er følgende: Prøveflyvning med helikopter! Min kjæres store drøm har vært å bli pilot, men pga synet kan hun ikke. Men må vel være mulig å kunne få et slags lite kurs?? Kan se om jeg kan sende noen en forespørsel... Andre alternativ er klokke og oppbevaringsboks til flere klokker. (hun samler på klokker) *fortsette å tenke* Endret 5. juni 2013 av Azalea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juni 2013 #399 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei Azalea! Så kjedelig at dere fikk en strek i regningen hva kirke angår... De har tydeligvis ikke så lyst til å skaffe seg en liturgi heller da, i og med det er opp til den enkelte kirken og dens ansatte, loven har jo snart vært i virke i fire år... Er det noe alternativ for dere å bruke Humanetisk Forbund? Vi var ihvertfall veldig fornøyd med dem da vi giftet oss. Og da er jo lokasjon litt enklere også, de stiller opp omtrent hvor som helst Det ser ut som dere legger opp til å kunne kose dere maksimalt på bryllupsreise ihvertfall! Stedet så rett og slett helt strålende ut! Litt misunnelig må jeg si at jeg ble faktisk.... Skal dere ha stort bryllup? Altså mange gjester? Og har du sett deg ut hvilken type kjole du vil ha? Jeg håper det blir mulig å få kikke på et bilde eller to når du har bestemt deg! Jeg synes den første morgengaveideen var helt strålende! De siste par årene har jeg begynt å tenke som den ideen, at det å gjøre ting/få opplevelser i gave kan være minst like bra som ting. Særlig når det er noe mottakeren har hatt lyst til å gjøre lenge! Blir spennende å høre hva du kommer fram til!! Lykke til med de videre forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. juni 2013 #400 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei Neferet: ja det var sannelig et strek i regningen det der med kirken. Det var et hardt og veldig avvisende svar, vi var ikke velkomne dit!! Ja humanetisk forbund er helt klart aktuelt! Kjære har lenge vurdert å melde seg inn der, hun har fått nok av kirkens holdninger... og det lokalet vi skal ha anbefalte en dame derfra som hadde viet et annet lesbisk par hos dem ifjor. Så får sende en mail til dem i ettermiddag å høre. Vi skal kose oss maksimalt ja, det er bryllupsreisen som er dagens høyepunkt det blir et formiddagsbryllup med nærmeste familie (vel og merke ca 35 stk) en slags bryllupslunsj/brunsj (sjømatbord) ikke noe sen festekveld, ingen av oss vil det. Vi reiser inn til oslo lørdag kveld og har booket hotell på gardermoen, flyet går 07.00 til Rhodos søndag morgen *gjesp* så vi vurderer å ta en rolig bryllupsmiddag bare oss to hvis vi orker det når vi kommer dit.. Har sett ut hva slags kjole jeg kunne tenke meg, men vet ikke om jeg kler den type kjole. Så derfor må jeg få prøvd! men skal absolutt komme med bilde når jeg vet mer Jeg heller nok mot den første ideen. Mest fordi jeg vet at hun har en drøm om å gjøre det. Samtidig vil jeg jo at hun skal ha noe håndfast, så er mulig jeg må få til noe fotografering så hun kan ha bilder som minne.. får se, det er jo ganske dyrt.. men også en spesiell gave så vi får se, er ikke bråå hast med bestilling enda! så har litt tid til å tenke. (skal innrømme at jeg kjenner litt på at det er kort tid igjen... tenk om jeg ikke finner kjole!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå