Gå til innhold

50% muslimer om 1 generasjon


Gjest Mille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En veldig bra artikkel som desverre avslører scenarioet om 40 år.. På tide at vesten våkner opp og tar av seg silkehanskene når det kommer til islam. Hvis muslimer fortsetter å imortere imamer fra iran så burde religionen forbys i Norge! Ja til demokrati, nei til islam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har man ikke lov til å si noe om dette.

For da er man rasist.

Jeg synes ærlig talt at verdidiskusjoner er LOVLIG diskusjonsmateriale, det er IKKE rasistisk å være for kvinnefrigjøring og å være motstander av voldtekt/juling.

Så får folk bare stemple meg rasist så mye de vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"50% muslimer om 1 generasjon". Hvor kommer denne spådommen fra?

les artikkelen.. Ps. den er vel ingen hemmelighet at islam fosser innover europa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Allikevel er den vanlige nordmannen på gata veldig klar over muslimers innvandring. Omtrent alle jeg prater med, enten jeg besøker familien, venner, eller leser kommentarer på nettet, er klar over at muslimer øker. Nordmenn i alle yrker og posisjoner er klar over innvandringen, og ingen av dem har planer om å legge seg flat for muslimer.

Tviler på at de skal ta over noe som helst, og de kommer neppe til å snike seg innpå noen. I dagens Norge er innvandrere fra muslimske land nærmest som 2. grads borgere å regne. De vil bli mer likestilte, og det er vel noen redd for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har man ikke lov til å si noe om dette.

For da er man rasist.

Jeg synes ærlig talt at verdidiskusjoner er LOVLIG diskusjonsmateriale, det er IKKE rasistisk å være for kvinnefrigjøring og å være motstander av voldtekt/juling.

Så får folk bare stemple meg rasist så mye de vil.

Har du vært frosset ned siden nittitallet, eller er det først nå du har oppdaget internettdebatten?

Uansett, dette temaet diskuteres overalt på nettet, og du blir sjeldent kalt rasist for å diskutere dette hvis du ikke er det eller forumet driftes av sos rasisme.

Ellers er 40 år nærmere to generasjoner. Ikke en. At folk synes det er leit at 50% er muslimer om to generasjoner er lite interessant å diskutere, synes jeg. Hva man skal gjøre med det, derimot, kan være interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk synes det er leit at 50% er muslimer om to generasjoner er lite interessant å diskutere, synes jeg. Hva man skal gjøre med det, derimot, kan være interessant.

Det er jo ingen som tør å foreslå noen forslag til tiltak.

Politikerne er jo livredde for å ta i dette med tang.

Det vi trenger her er et parti ala Sverigedemokratene eller noe, som klarer å få oppslutning.

Da får vi røska opp litt her i politikken.

Hovedproblemet er jo at politikerne selv bor på Vestre Aker i Oslo, der det er kun 3% ikke-vestlige innvandrere. Deres barn går på skoler med 0 ikke-vestlige innvandrere.

Dermed opplever de ikke dette som et problem, på samme måte som en nordmann som må sende datteren sin til en skole med 90-95% muslimer, hvorpå hun blir kalt hore og pottitt hver dag, og banket og slått, bare fordi hun ikke er muslim og dekker til håret, og kler seg som normale jenter i motsetning til muslimenes døtre.

Her må det tiltak til, for dette her går rett til helvete fortere enn vi aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les artikkelen.. Ps. den er vel ingen hemmelighet at islam fosser innover europa?

Takk for velmenende råd om å lese artikkelen, men jeg kan ikke finne annet enn påstander om dette. Spørsmålet mitt er hvor spådommen kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen som tør å foreslå noen forslag til tiltak.

Politikerne er jo livredde for å ta i dette med tang.

Det vi trenger her er et parti ala Sverigedemokratene eller noe, som klarer å få oppslutning.

Da får vi røska opp litt her i politikken.

Hovedproblemet er jo at politikerne selv bor på Vestre Aker i Oslo, der det er kun 3% ikke-vestlige innvandrere. Deres barn går på skoler med 0 ikke-vestlige innvandrere.

Dermed opplever de ikke dette som et problem, på samme måte som en nordmann som må sende datteren sin til en skole med 90-95% muslimer, hvorpå hun blir kalt hore og pottitt hver dag, og banket og slått, bare fordi hun ikke er muslim og dekker til håret, og kler seg som normale jenter i motsetning til muslimenes døtre.

Her må det tiltak til, for dette her går rett til helvete fortere enn vi aner.

Demokratene er kanskje et litt bedre alternativ enn FRP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demokratene er kanskje et litt bedre alternativ enn FRP?

Nei, det er et parti fullt av avdanka høyreraddiser, på lik linje med at Rødt er et parti fullt av avdanka gammelkommunister.

Jeg tror at mye av årsaken til at Sverigedemokratene fikk oppslutning var at de var et ungdommelig parti, som snakket et språk som folk kan relatere til.

Jeg tror ikke vanlige folk har så lyst å stemme på Øystein Hedstrøm.

Da må det heller være noe nytt, med litt yngre folk som har kontakt med samfunnet.

Politikerne generelt har INGEN kontakt med samfunnet, og lever i en skjermet boble på Oslo Vest, med null fare for å bli voldtatt eller banket, og lever kun på teoretisk tankegods.

De har ingen konkrete erfaringer og derfor ikke grunnlag til å ta del i mange av diskusjonene de teoriserer rundt.

Selv kjøres de rundt av en transporttjeneste, og skjermes til og med fra kollektivtilbudet som de selv påstår er meget bra - men som brukerne stort sett er enige om at er mangelfullt.

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, når det gjelder hvor elitistisk og fullstendig ut på viddene politikerne er, de driver med ren teori, politisk korrekt teori, og skjønner ikke at den ukontrollerte innvandringspolitikken er i ferd med å skape grobunn for en årelang konfliktsituasjon, og påfører mange lidelse.

I forrige århundre bar norsk politikk preg av at vi ønsket å bygge en nasjonalidentitet.

Dette var til styrke for nasjonen, og vi ble veldig norske.

Den senere tid har politikerne ønsket å svekke nasjonalfølelsen.

Man må spørre seg hvorfor? Ønsker de dette for at innvandrerne skal føle seg velkomne, så må man jo si at de gjør innvandrerne en bjørnetjeneste!

Det er jo det motsatte som er ønskelig, at innvandrerne skal oppmuntres til å bli norske, og ta del i den norske identiteten. Hvis ikke så skaper man jo segregering.

Jeg mener derfor at det bør føres en knallhard identitetsskapende politikk, der man ønsker å skape en positiv norsk nasjonalfølelse.

Selv på 80-tallet var dette mye mer tilstede enn det er nå.

Hadde vi hatt OL på Lillehammer i dag, og ikke i 1994, så ville folk heiet på utlendingene, så ille er det jo nesten, folk skammer seg jo over norsk kultur..

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn.

Politikerne skjemmes jo over at vi lar skolene ha julefeiring, fordi det kan støte muslimene, men samtidig så løper de om kapp med hverandre for å være mest mulig positive til utenlandske flagg i 17.mai togene. Det er jo VÅR nasjonaldag, ikke pakistans nasjonaldag. Da bør man feire med norske flagg. Det er NORGES dag. Så enkelt er det.

Men igjen. Sånt noe har man ikke lov å si, da er man rasist eller nazi eller hva som helst, jeg venter bare på å få den første skyllebøtta av en eller annen SV-sympatisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er et parti fullt av avdanka høyreraddiser, på lik linje med at Rødt er et parti fullt av avdanka gammelkommunister.

Jeg tror at mye av årsaken til at Sverigedemokratene fikk oppslutning var at de var et ungdommelig parti, som snakket et språk som folk kan relatere til.

Jeg tror ikke vanlige folk har så lyst å stemme på Øystein Hedstrøm.

Da må det heller være noe nytt, med litt yngre folk som har kontakt med samfunnet.

Politikerne generelt har INGEN kontakt med samfunnet, og lever i en skjermet boble på Oslo Vest, med null fare for å bli voldtatt eller banket, og lever kun på teoretisk tankegods.

De har ingen konkrete erfaringer og derfor ikke grunnlag til å ta del i mange av diskusjonene de teoriserer rundt.

Selv kjøres de rundt av en transporttjeneste, og skjermes til og med fra kollektivtilbudet som de selv påstår er meget bra - men som brukerne stort sett er enige om at er mangelfullt.

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, når det gjelder hvor elitistisk og fullstendig ut på viddene politikerne er, de driver med ren teori, politisk korrekt teori, og skjønner ikke at den ukontrollerte innvandringspolitikken er i ferd med å skape grobunn for en årelang konfliktsituasjon, og påfører mange lidelse.

I forrige århundre bar norsk politikk preg av at vi ønsket å bygge en nasjonalidentitet.

Dette var til styrke for nasjonen, og vi ble veldig norske.

Den senere tid har politikerne ønsket å svekke nasjonalfølelsen.

Man må spørre seg hvorfor? Ønsker de dette for at innvandrerne skal føle seg velkomne, så må man jo si at de gjør innvandrerne en bjørnetjeneste!

Det er jo det motsatte som er ønskelig, at innvandrerne skal oppmuntres til å bli norske, og ta del i den norske identiteten. Hvis ikke så skaper man jo segregering.

Jeg mener derfor at det bør føres en knallhard identitetsskapende politikk, der man ønsker å skape en positiv norsk nasjonalfølelse.

Selv på 80-tallet var dette mye mer tilstede enn det er nå.

Hadde vi hatt OL på Lillehammer i dag, og ikke i 1994, så ville folk heiet på utlendingene, så ille er det jo nesten, folk skammer seg jo over norsk kultur..

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn.

Politikerne skjemmes jo over at vi lar skolene ha julefeiring, fordi det kan støte muslimene, men samtidig så løper de om kapp med hverandre for å være mest mulig positive til utenlandske flagg i 17.mai togene. Det er jo VÅR nasjonaldag, ikke pakistans nasjonaldag. Da bør man feire med norske flagg. Det er NORGES dag. Så enkelt er det.

Men igjen. Sånt noe har man ikke lov å si, da er man rasist eller nazi eller hva som helst, jeg venter bare på å få den første skyllebøtta av en eller annen SV-sympatisør.

Jeg stemte SV ved forrige stortingsvalg og skammer meg VIRKELIG! Tviler på at du får noen skyllebøtter i det hele tatt. Til og med noen SV'ere begynner å sette foten ned når det kommer til muslimer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forskjell på "muslimer" da. Mange er jo liberale, står nært tradisjonelle norske verdier og ønsker absolutt ingen radikalisert islam. Det er ikke noe vi kan gjøre uansett med utviklingen, så man bør heller spørre seg hvordan man best unngår konflikter i forbindelse med dette og hvordan vi alle kan jobbe sammen for å få et godt samfunn, for alle.

Å sitte å klage og bekymre seg over antall muslimer i landet kommer det jo absolutt ingenting ut av, er ikke det åpenbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis "alle" i Norge er muslimer når mine oldebarn vokser opp må jo det være helt perfekt. Hvis det store flertall tilhører samme religion må jo det bety mer enighet.

Verden går videre og er i stadig utvikling. Det er veldig vanskelig å nøyaktig forutse hvordan tingenes tilstand er om 100 og 1000 år...

Så hvorfor skal vi bruke så mye tid og energi på dette? For å beskytte vår særegenhet? Hvorfor det? Har vi noe krav på den da? Tror vi at noen verdsetter den i fremtiden? Mye er på skakke i verden i dag, og blir ikke rettet på. Tiden ruller videre og vi må henge med og gjøre vår korte tid i livet mest munlig meningsfylt for oss selv og de vi bryr oss om. Hvilket som helst annet menneske på denne jorden har like mye verdi som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "alle" i Norge er muslimer når mine oldebarn vokser opp må jo det være helt perfekt. Hvis det store flertall tilhører samme religion må jo det bety mer enighet....

Så hvorfor skal vi bruke så mye tid og energi på dette? For å beskytte vår særegenhet? Hvorfor det? Har vi noe krav på den da? Tror vi at noen verdsetter den i fremtiden?

Ja, så klart. Dersom du ønsker å leve som de gjør i Iran og Afghanistan, så er jo dette perfekt.

Da er jo alle tilsynelatende enige. Og de som er uenige, de går en uviss skjebne i møte.

Jeg kan bare riste på hodet over at det går an å ha et slikt totalt uvitende synspunkt på hva som er viktig i verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "alle" i Norge er muslimer når mine oldebarn vokser opp må jo det være helt perfekt. Hvis det store flertall tilhører samme religion må jo det bety mer enighet.

Verden går videre og er i stadig utvikling. Det er veldig vanskelig å nøyaktig forutse hvordan tingenes tilstand er om 100 og 1000 år...

Så hvorfor skal vi bruke så mye tid og energi på dette? For å beskytte vår særegenhet? Hvorfor det? Har vi noe krav på den da? Tror vi at noen verdsetter den i fremtiden? Mye er på skakke i verden i dag, og blir ikke rettet på. Tiden ruller videre og vi må henge med og gjøre vår korte tid i livet mest munlig meningsfylt for oss selv og de vi bryr oss om. Hvilket som helst annet menneske på denne jorden har like mye verdi som meg.

Veldig bra innlegg av cilja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Hvis "alle" i Norge er muslimer når mine oldebarn vokser opp må jo det være helt perfekt. Hvis det store flertall tilhører samme religion må jo det bety mer enighet.

Verden går videre og er i stadig utvikling. Det er veldig vanskelig å nøyaktig forutse hvordan tingenes tilstand er om 100 og 1000 år...

Så hvorfor skal vi bruke så mye tid og energi på dette? For å beskytte vår særegenhet? Hvorfor det? Har vi noe krav på den da? Tror vi at noen verdsetter den i fremtiden? Mye er på skakke i verden i dag, og blir ikke rettet på. Tiden ruller videre og vi må henge med og gjøre vår korte tid i livet mest munlig meningsfylt for oss selv og de vi bryr oss om. Hvilket som helst annet menneske på denne jorden har like mye verdi som meg.

Henging av homofile, steining av utro kvinner ( som ofte har blitt voldtatt ), burka, kvinneundertrykkelse, ja, kjempefint for dine oldebarn å vokse opp under

Endret av Helene_Mari
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...