Gå til innhold

The patter of tiny feet

Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Hvor har du funnet oppskrift på disse bootiesene? Høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å prøve meg på. (selvom jeg har x antall strikkeprosjekt som heller burde vært ferdigstilt.. :sjenert: )

De kommer når de kommer disse babyene, ja. Bare vent - snart får du meldinger av alt som kan krype og gå av slektninger om babyen har kommet ennå. Det er gøy, skjønner du. :ironi:

Ha en fin dag! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du funnet oppskrift på disse bootiesene? Høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å prøve meg på. (selvom jeg har x antall strikkeprosjekt som heller burde vært ferdigstilt.. :sjenert: )

De kommer når de kommer disse babyene, ja. Bare vent - snart får du meldinger av alt som kan krype og gå av slektninger om babyen har kommet ennå. Det er gøy, skjønner du. :ironi:

Ha en fin dag! :biggrin:

Jeg er ikke så dreven på å følge oppskrifter, så jeg tyr til youtube for hekleinstruksjoner ;). Har egentlig laget en egen variant, men tatt utgangspunkt i videoer som

og denne for å lære å lage selve skoen, men har endt opp med noe ala dette: DSCF0141.JPG

Mangler bare knapper så er jeg i mål :)

Jeg begynner også å merke maset fra familie og venner ja... og jeg er jo ikke engang på termin enda! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

De der var jo herlige da! Skulle ønske jeg kunne lage noe sånt, vel, jeg kan vel, men jeg er mer dreven med nål og tråd. :sjenert:

:fnise: De gleder seg alle sammen til prinsessa kommer. Her sier de hele tiden "Ikke lenge igjen nå!"... Nei, du det er jeg jo klar over, men er jo koselig om hun blir der inne litt lengre, sånn til termin hvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig,misunnelig,misunnelig... For noen fine små "botties" sånn vil jeg også ha :Hehe: Lurer på om jeg må bestille noen sånne hos venninner som jeg vet strikker :erter: Jeg kan nemlig ikke strikke :legrine: Ikke har jeg noen bestemødre som er spesielt begeistret for å strikke heller.

Nå har du ca bare en uke igjen til termin :redd: Så utrolig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bootiesene er bare sååå søte. Har siklet på de omtrent siden jeg fikk positiv test. Men tror isåfall jeg må krype til korset og bestille herfra: http://www.rockmybaby.no/shop/babybooties-c-32.html?osCsid=cc9c622a63757df79163cd691ace4bdb

Hadde håpet å få en venninne til å hekle de, men nå har ho blitt gravid selv og er ikke i form, så vil ikke be om det...

Det må være utrolig gøy å få til noe sånnt selv da :jepp:

:hoppe: 1 uke til termin i følge tickeren din :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bootiser!! Sku ønske jeg hadde tålmodighet til noe slikt.. :fnise:

Håper ikke du har så lenge igjen nå. Du vet, jeg var akuratt en uke før termin! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle,

nei det skjer ikke noe enda. Jeg har selvfølgelig klart å pådra meg en bitch av en forkjølelse og har ligget strak ut med feber, tett nese og hoste i et par dager nå :frown: Og nesten ikke sovet pga dette + generelle graviditetsplager. Har rett og slett ikke hatt så mye ork til å skrive her inne.

Så derfor håper jeg lille kan holde seg i magen hvertfall et par dager til sånn at jeg får tid til å komme til hektene før fødsel.

Men det kan godt hende at noe er i gjære om ikke altfor lenge. For det første har jeg hatt masse vonde kynnere de siste dagene. I tillegg føles det ut som om hodet hennes nærmest er på vei ut, så jeg tror hun ligger godt nedi nå og klar for å komme ut og hilse på :)

Tar meg en runde i bøkene når jeg er i bedre form. Ha en fin kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for omtanken jenter :klemmer:

Er i bedre form nå, og utålmodigheten er i ferd med å returnere... ;)

Men er sjeleglad for at det ikke ble noen fødsel denne uka som har gått. Vet ikke hvordan jeg skulle kommet meg gjennom det når jeg knapt har orket å reise meg fra senga.

I følge tickeren min har jeg termin i morgen, men den er egentlig på onsdag. Det er nok fordi lengden på et svangerskap regnes forskjellig her. Uansett er det nå rett rundt hjørnet! :rodmer:

Har såvidt begynt å teste ut litt fødsels-fremmende kjerringråd i det siste (minus sykdomsdagene selvfølgelig). Bl.a:

Å spise rømmegrøt med masse kanel på --> kynnere

Hoppe i trappa --> ingen effekt

Bryststimulering --> kynnere

Og selvfølgelig :sengekos: --> murringer og kynnere

Altså, sålangt ingen rier, men det er tydelig at noen av disse aktivitetene kan stimulere livmorsammentrekninger. Får prøve igjen og håpe på bedre resultat neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...