BareBea Skrevet 2. august 2011 #241 Del Skrevet 2. august 2011 Vi krysser fingrene for at det ikke blir noe svangerskapsforgiftning.. jeg er også hyppigere til kontroll nå også pga det.. og i tillegg UL og CTG en gang i uken.. vi blir hvertfall fulgt godt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 5. august 2011 #242 Del Skrevet 5. august 2011 Så bra at sommeren har gått fint hos dere. Snart er det permisjon og alvoret kan begynne. Håper du kommer deg igjennom de siste ukene nå uten altfor mange plager eller at det oppstår svangerskapsforgiftning. Når svangerskapet går mot slutten virker det meste tungt og mobilitetsproblemene kjenner jeg meg igjen i. Tungt å bøye seg og jeg også har fått noe vann i beina i varmen.... Jeg har også hatt endel "mensenmurringer" den siste uken og tenkt at kroppen min forbereder seg til fødsel. Håper hun blir inne noen uker til i hvertfall. Håper den lille jenta deres finner ut at hun har lyst til å snu seg etterhvert nå da. Hvis ikke så høres det ut som det blir tatt tak i. Blir spennende å følge deg fremover noen uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 8. august 2011 Forfatter #243 Del Skrevet 8. august 2011 Blodtrykket har nå gått noe ned igjen Så foreløpig er det ikke noe svangerskapsforgiftning på gang. Ellers har jeg fått inkalling til UL tirsdag neste uke for å fastslå leie. Da er jeg 37 uker. De mente hun kan snu seg frem til det. Spennende tider dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. august 2011 #244 Del Skrevet 9. august 2011 Hurra for blodtrykket Så utrolig spennende med UL nå så seint i svangerskapet. Lurer veldig på hvor stor hun er liksom... Håper den lille jenta tar et krumspring snart og snur seg den riktige veien Det er så rart å tenke på at svangerskapet nærmer seg slutten nå og at det er de siste forbredelsene som gjøres nå..... Syntes det har vart en hel evighet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. august 2011 #245 Del Skrevet 10. august 2011 Så bra det ikke er svangerskapsforgiftning! Skjønner godt en kan bli bekymret. Blir jo koselig å se henne igjen. skal muligens det her også, sånn at de kan fastslå leie her, selv om det er litt tidlig. JMs ord, ikke mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. august 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 12. august 2011 Hurra for blodtrykket Så utrolig spennende med UL nå så seint i svangerskapet. Lurer veldig på hvor stor hun er liksom... Håper den lille jenta tar et krumspring snart og snur seg den riktige veien Det er så rart å tenke på at svangerskapet nærmer seg slutten nå og at det er de siste forbredelsene som gjøres nå..... Syntes det har vart en hel evighet jeg Ja det blir kjempespennende med UL til uka Først og fremst pga leiet såklart, men også for å få et vektestimat. Føles ut som om hun har blitt kjempestor! Både fordi magen er stor, og fordi jeg får meg noen skikkelige karatespark i magen/blæra av og til Jeg føler forresten også at svangerskapet har vart en evighet... Er sååååååå klar for å få henne ut! Så bra det ikke er svangerskapsforgiftning! Skjønner godt en kan bli bekymret. Blir jo koselig å se henne igjen. skal muligens det her også, sånn at de kan fastslå leie her, selv om det er litt tidlig. JMs ord, ikke mine. En ekstra UL for å hilse på er jo alltid koselig, uansett om hun er i sete eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. august 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) I går var vi på fødselsforberedende kurs. Faktisk overraskende informativt Greit å få en oversikt over hva som kommer til å skje, og hvordan vi skal forholde oss i situasjonen når det braker løs, og hva vi kan forvente oss (dersom det ikke blir keisersnitt da selvsagt). Ellers kan jeg rapportere om til tider ganske sterke menssmerter for tiden. Tror det er ting som holder på å skje... Men jeg skal IKKE ha noe fødsel før vi har vært til utredning av leiet på tirsdag! Skal også i bryllup imorgen, og det gleder jeg meg masse til Kjøpte kjole til dette da vi var i London i begynnelsen av juni, og var ganske lettet da jeg prøvde den igår og den fremdeles passet Så faktisk bedre ut enn jeg fryktet også, med min enorme bowlingball midt på Så gjenstår det å se hvor grasiøs jeg er på dansegulvet Endret 12. august 2011 av Mary Poppins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 12. august 2011 #248 Del Skrevet 12. august 2011 Kniiiip igjen!! Har hatt mensmurringer jeg også, også og noen rare smerter nedi der som jeg ikke helt kan forklare Er vel ikke tvil om at ting nærmer seg.. så er det jo så lett for at vi nå analyrerer den minste lille ting. Er jo så mye som skjer med kroppene våres nå. Kos deg masse i bryllup og ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. august 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 12. august 2011 Kniiiip igjen!! Har hatt mensmurringer jeg også, også og noen rare smerter nedi der som jeg ikke helt kan forklare Er vel ikke tvil om at ting nærmer seg.. så er det jo så lett for at vi nå analyrerer den minste lille ting. Er jo så mye som skjer med kroppene våres nå. Kos deg masse i bryllup og ha en kjempefin helg! Jeg kniper så hardt jeg kan! Jeg glemte å nevne at jeg og mannen feirer 5 års bryllupsdag idag!!! Verdens beste mann! Og snart verdens beste pappa Herregud som tiden flyr! Gift i 5 år og kjærester i over 12 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. august 2011 #250 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg føler forresten også at svangerskapet har vart en evighet... Er sååååååå klar for å få henne ut! Puh,signerer den der du Gleder meg til å kunne ta et skikkelig magedrag og dra masse luft inn i lunger uten problem og kunne legge seg uten å få masse syre opp i halsen Samtidig som det er så utrolig spennende å få se hvem som har skjult seg der nå i snart 9 mnd Vi var på svangerskapskurs på mandag og hadde om fødsel. Jeg er også fornøyd og syntes det var informativt. Sambo satt stille som en mus og fulgte nøye med Tydelig at han forbereder seg mentalt han også Kan også informere deg om at mensenmurringer kommer og går her også. Det startet i forrige uke. Tenkte med en gang at nå skjer det vel noe i løpet av 14 dager og ble litt stresset av det. Er ivrig til å få henne ut,men det er litt tidlig ennå. JM sa at det bare er livmoren som "sniktrener" til fødsel og ble beroliget av det. Men, det er ikke lenge igjen uansett Grattis så mye med bryllupsdag Og håper dere får det fint i helgen. Du ser helt sikkert flott ut i penkjole med bowlingballen under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. august 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 16. august 2011 UL viste at hun har snudd seg med hodet ned Så da er alt klart for vanlig fødsel Er ganske lettet egentlig. Har hele tiden hatt lyst til å føde normalt. Kanskje det var mine eskapader på dansegulvet i helgen som gjorde susen Hun danset hvertfall minst like mye som meg da det stod på Fikk også en vektestimering; hun er nå ca 3,2 kg, og vil bli ca 3,7 kg ved termin. Og helt normal hodestørrelse Perfekt! Og hodet ligger godt nede i bekkenet og er nesten festet. Så nå kan hun bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. august 2011 #252 Del Skrevet 16. august 2011 UL viste at hun har snudd seg med hodet ned Hvordan gikk det å danse? Jeg danset litt i helga og må innrømme at det føltes litt rart å vrikke og bevege seg med den stor magen foran... Følte meg ikke så veldig sexy akkurat . Til helga skal jeg også i bryllup og kan jo ikke være treg og bare sitte på en stol og se på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 16. august 2011 #253 Del Skrevet 16. august 2011 Hurra!! Da er jo alt bare velstand! Du er klar du! Sååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. august 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 16. august 2011 Hvordan gikk det å danse? Jeg danset litt i helga og må innrømme at det føltes litt rart å vrikke og bevege seg med den stor magen foran... Følte meg ikke så veldig sexy akkurat . Til helga skal jeg også i bryllup og kan jo ikke være treg og bare sitte på en stol og se på... Det gikk overraskende bra å danse Ble begrenset mengde pardans da, med den store kula midt foran, men til gjengjeld en del party-dansing om jeg kan kalle det det. Følte meg riktignok mørbanket dagen etter, men hadde det veldig gøy Hurra!! Da er jo alt bare velstand! Du er klar du! Sååå spennende! Jepp, jeg er klar som et egg!! Kjempespennende tider for flere av oss her inne nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. august 2011 #255 Del Skrevet 16. august 2011 Deilige nyheter at hu har hodet nedover da! Må selv vente en liten uke før jeg får vite om snuppa har snudd seg eller ikke, jordmor mente hun lå med hodet nedover, noe jeg helst vil at hun skal være. Fin fin vekt på frøkna deres også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 16. august 2011 #256 Del Skrevet 16. august 2011 Hurra for hodeleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 16. august 2011 #257 Del Skrevet 16. august 2011 Så bra at hun har snudd seg! Fint når alt ser bra ut, og klart for fødsel! Kjenner som deg at den her graviditeten har vart i en evighet, så det er bare for babyen å melde sin ankomst synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. august 2011 #258 Del Skrevet 16. august 2011 Så bra at alt var bra og hodet var ned Du er farlig nærme fødsel nå. Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. august 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 17. august 2011 Det er tydeligvis den store dagen for magebilder, så jeg får slenge meg på og legge ved ett av min, uke 37+2: Begynner å bli schvææær!! Synes jeg selv hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. august 2011 #260 Del Skrevet 17. august 2011 Nååååmmin! For en fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå