Gå til innhold

Fordommer mot silikon


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Det heter plastkirurgi, men det er vel bedre å kalle det silikonkirurgi da eller?

Nei. Det heter ikke plastkirurgi. Det heter plastisk kirurgi, eller plastikkirurgi. Navnet har ingenting med plast å gjøre, og favner all mulig slags kosmetisk kirurgi, ikke bare den typen hvor silikon er involvert. Navnet kommer forøvrig fra det greske ordet "plastikos", som betyr å forme, skape.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det heter ikke plastkirurgi. Det heter plastisk kirurgi, eller plastikkirurgi. Navnet har ingenting med plast å gjøre, og favner all mulig slags kosmetisk kirurgi, ikke bare den typen hvor silikon er involvert. Navnet kommer forøvrig fra det greske ordet "plastikos", som betyr å forme, skape.

BM vet ikke hva han snakker om ;)

Skal man gå rundt å kalle en operert nese for plastnese eller en mage som har blitt fettsugd for plastkmage? Ser ikke helt sammenhengen med å kalle silikon pupper for plastpupper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei. Det heter ikke plastkirurgi. Det heter plastisk kirurgi, eller plastikkirurgi. Navnet har ingenting med plast å gjøre, og favner all mulig slags kosmetisk kirurgi, ikke bare den typen hvor silikon er involvert. Navnet kommer forøvrig fra det greske ordet "plastikos", som betyr å forme, skape.

Nettopp. Derfor heter det plastpupper, fordi de er formet på unaturlig grunnlag. Om en ikke ser hvor ordet plast i plastpupper hører hjemme må en være hen i mot blind.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva vil du kalle en mann som ligger rundt da, selvom han ikke har silikon i kroppen? Forøvrig tror jeg ikke at de aller fleste voksne damer plutselig blir promiskuøse om de har operert brystene sine.

Ikke de fleste, men veldig veldig mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Derfor heter det plastpupper, fordi de er formet på unaturlig grunnlag. Om en ikke ser hvor ordet plast i plastpupper hører hjemme må en være hen i mot blind.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Og den ufattelig usaklige påstanden baserer du på? Kilde?

Hva slags kjerringer som gnir seg opp etter en, har puppene på utstilling og bare MÅ vise ett eller annet som gjør at minst halve puppen er ute. Det skjer ikke med kvinner med ekte bryster, men jeg har hatt min skjer plastpupp ufrivillig trykka opp i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hva slags kjerringer som gnir seg opp etter en, har puppene på utstilling og bare MÅ vise ett eller annet som gjør at minst halve puppen er ute. Det skjer ikke med kvinner med ekte bryster, men jeg har hatt min skjer plastpupp ufrivillig trykka opp i ansiktet.

Å hellige madonna sier jeg bare :frustrert: . Finnes det ikke anstendige, ordentlige kvinner i din verden? Med dette mener jeg alminnelig, normal adferd og oppførsel, ikke ment som prippenhet og dydsirethet.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kjerringer som gnir seg opp etter en, har puppene på utstilling og bare MÅ vise ett eller annet som gjør at minst halve puppen er ute. Det skjer ikke med kvinner med ekte bryster, men jeg har hatt min skjer plastpupp ufrivillig trykka opp i ansiktet.

Å nei ingen med ekte pupper kunne funnet på å gjøre noe sånt. Bare oss med silikon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Å nei ingen med ekte pupper kunne funnet på å gjøre noe sånt. Bare oss med silikon.

Ja faktisk. Det vil si, jeg har _ett_ unntak i disse opplevelsene, det var hun som hadde piercet brystvorta :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Å hellige madonna sier jeg bare :frustrert: . Finnes det ikke anstendige, ordentlige kvinner i din verden? Med dette mener jeg alminnelig, normal adferd og oppførsel, ikke ment som prippenhet og dydsirethet.

He he... Ja, du kan så si. Har nå opplevd mye verre ting enn dette i samme kategori... :roll: Har mer enn én gang blitt ufrivillig klødd i skrittet og kløpet i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. Det vil si, jeg har _ett_ unntak i disse opplevelsene, det var hun som hadde piercet brystvorta :spy:

Åssen kan du vite det? Bare fordi du selv ikke har sett eller opplevd noen med ekte bryst gjøre sånn så derfor er det fakta? Så INGEN jenter i Amerika med ekte pupper gjør sånn og INGEN jenter i Tyskland med ekte pupper gjør sånn? Please vis meg en kilde som påstår detre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Åssen kan du vite det? Bare fordi du selv ikke har sett eller opplevd noen med ekte bryst gjøre sånn så derfor er det fakta? Så INGEN jenter i Amerika med ekte pupper gjør sånn og INGEN jenter i Tyskland med ekte pupper gjør sånn? Please vis meg en kilde som påstår detre.

Ja det er jo heeeelt tilfeldig at kun plastpuppedamer og ei piercepuppedame har stappa puppene sine opp i ansiktet på meg for å vise seg frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer enn én gang blitt ufrivillig klødd i skrittet og kløpet i rumpa.

Huff da. Jeg lurer virkelig på hva slags miljø du vanker i. Kjenner da ganske mange damer (og menn) jeg også, men jeg møter liksom aldri sånne som du snakker om. Og i følge deg burde det jo tyte gale kvinnfolk over alt.

Riktignok, vi har et par slike damer på jobben (annen avdeling enn der jeg er, og jeg kjenner dem ikke), som i festlige lag blir helt ville, gnir seg oppetter menn og grafser på dem, og til slutt blir det klådd både under genser og skjørt. En oppførsel så pinlig at jeg ikke forstår at de tør møte opp på jobben igjen etter helgen. Og det gjentar seg hver gang. Oppførselen er så spesiell at den blir snakket om i lang tid etter hver hendelse.

Men disse har jo ikke silikon... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo heeeelt tilfeldig at kun plastpuppedamer og ei piercepuppedame har stappa puppene sine opp i ansiktet på meg for å vise seg frem...

Ja men du kan ikke vite at sånn er det ingen jenter med ekter pupper som gjør verden over bare fordi du ikke har opplevd det selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Åssen kan du vite det? Bare fordi du selv ikke har sett eller opplevd noen med ekte bryst gjøre sånn så derfor er det fakta? Så INGEN jenter i Amerika med ekte pupper gjør sånn og INGEN jenter i Tyskland med ekte pupper gjør sånn? Please vis meg en kilde som påstår detre.

Brutal mann lever i sin egen boble og har null forståelse for at folk ellers i verden ikke er slik som folkene rundt han og hans verden.

Bare å drite i hele fyren når han ikke klarer å fatte at ingen er lik. Blir egentlig trist på folks vegne når de har så ufattelig lite perspektiv og refleksjon tilgjengelig opp i topplokket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron

Brutal mann lever i sin egen boble og har null forståelse for at folk ellers i verden ikke er slik som folkene rundt han og hans verden.

Bare å drite i hele fyren når han ikke klarer å fatte at ingen er lik. Blir egentlig trist på folks vegne når de har så ufattelig lite perspektiv og refleksjon tilgjengelig opp i topplokket.

Festlig å se slike uttalelser om en bruker kvinnene her på KG mer enn gjerne knuller, om sjansen bød seg...

Stå på "brutal"... jo mer du skriver her på forumet, jo klammere blir damene her inne i hakket, silikon eller ikke silikon, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal mann lever i sin egen boble og har null forståelse for at folk ellers i verden ikke er slik som folkene rundt han og hans verden.

Bare å drite i hele fyren når han ikke klarer å fatte at ingen er lik. Blir egentlig trist på folks vegne når de har så ufattelig lite perspektiv og refleksjon tilgjengelig opp i topplokket.

Synes det bare blir så naivt å si at ingen jenter med ekte pupper blotter de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Brutal mann lever i sin egen boble og har null forståelse for at folk ellers i verden ikke er slik som folkene rundt han og hans verden.

Bare å drite i hele fyren når han ikke klarer å fatte at ingen er lik. Blir egentlig trist på folks vegne når de har så ufattelig lite perspektiv og refleksjon tilgjengelig opp i topplokket.

Min verden heter Norge. Og det er min evne til refleksjon og å sette meg inn i andre menneskers situasjon som gjør at jeg er så intens motstander mot plastpupper som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...