Gå til innhold

Fordommer mot silikon


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Min verden heter Norge. Og det er min evne til refleksjon og å sette meg inn i andre menneskers situasjon som gjør at jeg er så intens motstander mot plastpupper som jeg er.

Ja det er greit men plastpupper er nok kommet for å bli. Blir nok ikke kvitt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Ja det er greit men plastpupper er nok kommet for å bli. Blir nok ikke kvitt de.

Men en kan i alle fall jobbe målrettet for at kvinner ikke skal føle at de må bruke titusener på tull for å ha en verdi som mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, poenget er å kunne verdsette at hverken livet, veden eller kroppen er perfekt, men allikevel helt fantastisk. det handler om å dyrke de gode verdier.

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo heeeelt tilfeldig at kun plastpuppedamer og ei piercepuppedame har stappa puppene sine opp i ansiktet på meg for å vise seg frem...

Har en ganske annen opplevelse av dette jeg da. De som henger og slenger med puppene sine mest, er de som veier mest. Jo mer de veier, jo mer skviser de puppene sine inn i en altfor liten bh og altfor trang topp.

Hvor er det du møter alle disse kvinnene med silikon som skviser dem opp i ansiktet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ganske annen opplevelse av dette jeg da. De som henger og slenger med puppene sine mest, er de som veier mest. Jo mer de veier, jo mer skviser de puppene sine inn i en altfor liten bh og altfor trang topp.

Hvor er det du møter alle disse kvinnene med silikon som skviser dem opp i ansiktet ditt?

Samme lurer jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med silikon, men jeg har vel lov til å være nysgjerrig på hvorfor noen mener at silikon er så fy-fy?? Ingenting er jo så morsomt som en god/dårlig diskusjon ;)

jeg synes ikke det er fyfy, men det er noe dritt å ta på. Rett og slett turn-off. Men pent å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Har en ganske annen opplevelse av dette jeg da. De som henger og slenger med puppene sine mest, er de som veier mest. Jo mer de veier, jo mer skviser de puppene sine inn i en altfor liten bh og altfor trang topp.

Hvor er det du møter alle disse kvinnene med silikon som skviser dem opp i ansiktet ditt?

Det heter norske pøbber, norske nattklubber og generelt ute på det som en i Norge kaller for byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med deg selv nå?

Jeg fikk rettet på det største problemet mitt ja, hadde jeg hatt råd hadde jeg utført flere inngrep. Er fornøyd med deler av meg selv slik som alle andre kvinner. Ingen som er 100% fornøyd med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Har en ganske annen opplevelse av dette jeg da. De som henger og slenger med puppene sine mest, er de som veier mest. Jo mer de veier, jo mer skviser de puppene sine inn i en altfor liten bh og altfor trang topp.

Tja, siden norske butikker flest tar inn BH'er i maks cup-str D, vil disse damene med mye kroppsfett (og dermed ofte store pupper) bli tvunget til å gå i for små BH'er. Litt støtte er vel bedre enn ingen.

Jeg ser likevel ikke sammenhengen mellom å skvise puppene inn i en liten BH og å skvise dem oppi ansiktet på folk. Eller hvordan det går an å skvise puppene inn i en liten trang BH, men likevel "henge og slenge" med dem.

Uansett var det ikke verken puppeskvising eller overvekt som var temaet i tråden, men silikonpupper.

(Forresten fascinerende hvordan overvekt alltid blir dratt inn i tråder her på KG, uansett hva temaet i tråden er...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Tja, siden norske butikker flest tar inn BH'er i maks cup-str D, vil disse damene med mye kroppsfett (og dermed ofte store pupper) bli tvunget til å gå i for små BH'er. Litt støtte er vel bedre enn ingen.

Jeg ser likevel ikke sammenhengen mellom å skvise puppene inn i en liten BH og å skvise dem oppi ansiktet på folk. Eller hvordan det går an å skvise puppene inn i en liten trang BH, men likevel "henge og slenge" med dem.

Uansett var det ikke verken puppeskvising eller overvekt som var temaet i tråden, men silikonpupper.

(Forresten fascinerende hvordan overvekt alltid blir dratt inn i tråder her på KG, uansett hva temaet i tråden er...)

Overvekt er jo helseproblem nr 1, så kanskje ikke så rart. Er jo ofte veldig relevant, nesten uansett tema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Ingen som er 100% fornøyd med seg selv.

Så hvorfor innbiller man seg at man kan bli det da?

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk rettet på det største problemet mitt ja, hadde jeg hatt råd hadde jeg utført flere inngrep. Er fornøyd med deler av meg selv slik som alle andre kvinner. Ingen som er 100% fornøyd med seg selv.

Vinnie, dette forundrer meg litt. For fra tidligere så har jeg alltid betraktet deg som en sterk kvinne med meningers mot her på KG. Ei med bøttevis med integritet, ei som gir blaffen i hva andre måtte mene, og ei som er veldig trygg på seg selv. Kort sagt, ei med mengder av god selvfølelse. Derfor ble jeg så forundret da det kom fram her at du opererer deg, at du forsvarer helt unødvendige operasjoner som kun motiveres ut fra at puppene er for små eller at kroppen ikke er perfekt. Jeg snakker da ikke om at man har operert bort det ene brystet i kreft. Jeg får det ikke til å passe med bildet jeg har av deg fra før. Du har virket så tøff i trynet og så hard i forhold til andre menneskers svakheter.

Syns det er skremmende og trist at så mange føler behov for å operere seg for å se bedre ut. Jeg tror at hvis man først starter med det, da blir man aldri fornøyd, det er alltid noe man kan perfeksjonere. Jeg tror problemet sitter i hodet og at man enklere kan bli glad i seg selv på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært overvektig med store flotte pupper, så hadde jeg nok vært fristet til å vise meg fram litt. Og hvorfor skulle jeg ikke det? Skal ikke overvektige damer kunne spille på det de har på lik linje med sine tynnere medsøstre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Jeg fikk rettet på det største problemet mitt ja, hadde jeg hatt råd hadde jeg utført flere inngrep. Er fornøyd med deler av meg selv slik som alle andre kvinner. Ingen som er 100% fornøyd med seg selv.

Du er med andre ord selve prototypen på hvorfor plastpuppekirugi er en uting. Den evinnelige jakten etter perfeksjon som aldri vil kunne oppnås. Hva med å være lykkelig med den man er fra naturens side?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hvem har sagt at man (vi) gjør det?

Vel, for meg skurrer det litt når man streber etter fornøydhet når det er tilsynelatende umulig å oppnå.

Hvis filosofien er at ingen er 100% fornøyde, hvorfor er det da så viktig å fikse på det man ikke er fornøyd med?

De fleste er jo såpass fornøyde at de aldri vurderer kirurgi, eller det slik at man ønsker å komme opp på et visst nivå av fornøydhet? At man er på 50% og vil opp til 80% eller aller helst 90% fordi der virker det som alle de lykkelige og tilfredse "henger".

Jeg forstår ikke denne denne graderingen av egen kropp?

Endret av MikeWaters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke denne denne graderingen av egen kropp?

Det er fordi du har god selvfølelse og ikke har fantasi nok til å sette deg inn i hvordan det er å ha elendig selvfølelse det, skjønner'u.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...