mocci Skrevet 15. desember 2010 #321 Del Skrevet 15. desember 2010 Masse god bedring Tabris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 15. desember 2010 Takker, Mocci. Bra det kom nå, da, så er jeg i hvertfall i bedre form til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 15. desember 2010 #323 Del Skrevet 15. desember 2010 God bedring Tabris Må kjøpe meg Oblivion skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 15. desember 2010 Takker. Og, ja, det må du. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2010 #325 Del Skrevet 16. desember 2010 God morgen Hvordan går det med deg? Er formen blitt noe bedre? Håper du har en fin dag, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #326 Del Skrevet 16. desember 2010 God formiddag. Ikke så stor forskjell i formen her. Har rusten stemme, vondt i halsen og hoster. Heldigvis fikk jeg avgårde noe til veileder, selv om jeg fortsatt ligger på etterskudd med tanke på hvor langt jeg hadde tenkt jeg skulle ha kommet nå. Men tenkte jeg skulle gå til butikken og unne meg litt kosemat, og sette meg i ro og fred i sofaen og se om jeg ikke får skrevet noe i dag likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #327 Del Skrevet 16. desember 2010 Huff, småpinlig. Var i butikken og skulle handle, og plutselig hadde jeg glemt koden til visakortet! Jeg husket de tre første sifrene, men klarte ikke huske det siste. Jeg gjorde to forsøk, men begge var feil. Ikke hadde jeg med meg mobilen heller, så jeg kunne ringe til S-mannen. Men kassadamen var veldig hyggelig, og sa jeg kunne låne deres telefon og ringe. Så mens jeg prøvde å få tak i S-mannen, måtte hun be kundene om å gå til en annen kasse (selvsagt ble det jo kø akkurat da). Jeg fikk koden, og kunne betale og gå til slutt. Det har ikke hendt meg før, som regel ligger koden i fingrene uten at jeg trenger å tenke. Feilen i dag var vel at jeg begynte å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. desember 2010 #328 Del Skrevet 16. desember 2010 Huff, småpinlig. Var i butikken og skulle handle, og plutselig hadde jeg glemt koden til visakortet! Jeg husket de tre første sifrene, men klarte ikke huske det siste. Jeg gjorde to forsøk, men begge var feil. Ikke hadde jeg med meg mobilen heller, så jeg kunne ringe til S-mannen. Men kassadamen var veldig hyggelig, og sa jeg kunne låne deres telefon og ringe. Så mens jeg prøvde å få tak i S-mannen, måtte hun be kundene om å gå til en annen kasse (selvsagt ble det jo kø akkurat da). Jeg fikk koden, og kunne betale og gå til slutt. Det har ikke hendt meg før, som regel ligger koden i fingrene uten at jeg trenger å tenke. Feilen i dag var vel at jeg begynte å tenke. En relatert historie: en kollega ringer meg helt hysterisk. Hva er koden til alarmen på jobb. Jeg måtte lukke øynene og se for meg displayet. Da kom det. Ikke søren om jeg greide det uten. Ja det ligger i fingrene gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #329 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja, det ligger i fingrene. Husker før mobilene kom og man faktisk måtte huske alle telefonnumerne i hodet (), da var det ikke alltid lett å ringe på de telefonene som hadde motsatt oppsett på tastaturet. Men synes nesten det er fascinerende at det er mulig å glemme et siffer som man har husket og tatt på automatpilot i et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. desember 2010 #330 Del Skrevet 16. desember 2010 Men synes nesten det er fascinerende at det er mulig å glemme et siffer som man har husket og tatt på automatpilot i et par år. Et øyeblikks blackout. Hvis man i tillegg er litt feberheit så skjønner jeg godt at det kan bli tungt å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2010 #331 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei Håper formen din er bedre, så du kan nyte fredag og helg God fredag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 17. desember 2010 Heisan, god fredag, ja. Vet ikke om jeg er bedre, men basiluskene flytter nå på seg. I går var de i halsen, i dag i nesen. Hosting og snufsing. Men da er det i hvertfall på vei, satser på å bli frisk til julaften. Nå skal jeg snart opp til bror og sitte barnevakt noen timer, i morgen er vi invitert på middag til et vennepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #333 Del Skrevet 18. desember 2010 God formiddag. Jeg ble sittende hos bror og tok en øl etter de kom hjem (ja, jeg vet, drikking når man har små barn. Helt forkastelig. ). Labbet hjem i halv to-tiden. I dag blir det julemiddag hos vennepar (yay), og i morgen skal vi ta en runde juleshopping, av alle ting. Må få på plass gavene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2010 #334 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei Drakk dere øl med barn i huset?! Godt du bare skrev det her i dagboken din, og ikke i barn&familieforumet God fornøyelse på vennejulemiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hehe, ja, tror ikke jeg skal nevne det der. Er jo barnemishandling av verste sort. Blir kos med vennemiddag, ja. Gleder meg. Føler meg bedre også, så tror faktisk jeg skal klare å smake maten også. Endret 18. desember 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2010 #336 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2010 #337 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen Så godt at formen din er bedre. Da er du 100% igjen til jul Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. desember 2010 #338 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen her fra også. Godt at du er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #339 Del Skrevet 19. desember 2010 God formiddag til alle, og takk for godbedringsønskene (nytt ord!). Og god jul, Ping1 Det var veldig hyggelig i går, og jeg ble fullere enn jeg trodde på bare tre øl (og et glass vin til maten). Så er generelt uggen i formen i dag, men det hører jo med. Får se om vi reiser ut og handler resten av julegavene i dag, eller om vi tar det i morgen. Kan se ut som om det blir sistnevnte. Også er jeg saltsjuk! Jeg kan jo ikke spise middagen vi skal ha nå. Det er slik at jeg vurderer popcorn til frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. desember 2010 #340 Del Skrevet 19. desember 2010 Håper formen er stigende. Må ikke drekka deg te dårlige form vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå