Gå til innhold

Kaffekroken


Tabris

Anbefalte innlegg

De er nydelige! Jeg har lekt med tanken om å ha en, jeg også. Så har jeg en svart og en hvit spisshund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Tabris, long time no seeeeee. :) Uff trist å høre om moren din, håper hun får den hjelpen hun trenger. :hug:

Gratla med ny jobb! :) Håper ting har roet seg på jobbfronten slik at du slipper å jobbe dobbelt/trippelt.

Beklager at jeg har vært litt out of it i det siste, har vært så dårlig pga huleboer, klarte ikke å nærme med PCen uten å få brekninger...... :fnise: Virkelig rare greier de preggisplagene. ;)

Pelsen din høres superskjønn ut, skulle gjerne sett han in RL, vi kunne jo tatt en tur med pelsene sammen når jeg føler meg litt mer ovenpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Heisann Tabris, long time no seeeeee. :) Uff trist å høre om moren din, håper hun får den hjelpen hun trenger. :hug:

Gratla med ny jobb! :) Håper ting har roet seg på jobbfronten slik at du slipper å jobbe dobbelt/trippelt.

Beklager at jeg har vært litt out of it i det siste, har vært så dårlig pga huleboer, klarte ikke å nærme med PCen uten å få brekninger...... :fnise: Virkelig rare greier de preggisplagene. ;)

Pelsen din høres superskjønn ut, skulle gjerne sett han in RL, vi kunne jo tatt en tur med pelsene sammen når jeg føler meg litt mer ovenpå. :)

Av en eller annen merkelig grunn så fikk du meg til å savne å gå gravid :fnise: Trist å høre at moren din er syk Tabris, det er ikke så godt når slike ting skjer.

Endret av Sjokoladebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg igjen, mocci! :klem: Og, ja, vil veldig gjerne møtes og gå tur med pelsene. Gi meg beskjed når det passer for deg. :) Og gratulerer igjen!

Hehe, du savner kvalmen, sjokkis? Men takker!

Ting er fortsatt stritt på jobb, og det går litt opp og ned. Ene dagen er jeg så sliten at jeg ikke forstår hvordan jeg skal komme meg på jobb dagen etter, dagen etter er alt lettere og jeg er spent på hvordan fremtiden blir. Kan få whiplash av egne humørsvingninger for tiden.

Det går også jevnt og trutt fremover med mor, men veldig sent. Og hennes kroniske sykdom har antagelig blitt forverret, så det er usikkert hvordan fremtiden blir. Sånn hun er nå, så vil hun ikke klare seg hjemme alene èn dag uten tilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der flatet jeg ut med omgangsyke. :( Må si at jeg ikke kan huske sist jeg hadde det, så dette er temmelig nytt for meg. Og fryktelig ubehagelig! *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der flatet jeg ut med omgangsyke. :( Må si at jeg ikke kan huske sist jeg hadde det, så dette er temmelig nytt for meg. Og fryktelig ubehagelig! *sutre*

Usj, føler med deg, det er PYTON! :troest: Masse god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Stakkars, omgangsyke er fæle greier. God bedring Tabris.

Heh you got to be kidding. :ler:

Haha, nei tuller ikke :ler: Begynte å savne det da jeg leste at du har en liten huleboer, det er noe med det å kjenne at en liten en sparker, og hikker <3

Litt rart med det, for jeg hadde en del plager i svangerskapet, men etter at sønnen min ble født så ble plutselig alle plagene et fjernt minne. Det er vel sikkert sånn vi er skapt, for hvis ikke så hadde vel hele menneskerasen blitt borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei tuller ikke :ler: Begynte å savne det da jeg leste at du har en liten huleboer, det er noe med det å kjenne at en liten en sparker, og hikker <3

Litt rart med det, for jeg hadde en del plager i svangerskapet, men etter at sønnen min ble født så ble plutselig alle plagene et fjernt minne. Det er vel sikkert sånn vi er skapt, for hvis ikke så hadde vel hele menneskerasen blitt borte ;)

Mulig jeg får et litt mer positivt og nyansert bilde på det hele når jeg kjenner noe liv. ;) Akkurat nå er det lett å henge seg opp i alle plagene..... :sjenert: Ja, tror det kan være like greit at vi glemmer hele greia når man har fått lillegullet på utsiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mye bedre i dag. Jeg var hos legen i går og fikk sykemelding. Da ble jeg også sykemeldt for i dag, hovedsaklig pga smittefare siden jeg føler meg nesten helt frisk nå (er bare appetitten som ikke er helt på topp enda, blir fort mett). Så snille S-mannen kjørte til jobb tidlig i morges for å hente laptopen min slik at jeg kunne fått gått gjennom all og gjøre småarbeid hjemmefra mens jeg satt i karantene. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det føles som om det er en evighet siden jeg var her sist, men det er det jo ikke?

Er du helt frisk igjen nå? Skal du noe spennende i helgen? Kan jeg leke med valpen og kattene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Ja, er helt frisk nå. Fordelen med norovirus er at det går fort over. Nå er jeg i gang med intervjurunder på jobb - noe jeg aldri har gjort før! Spennende, men også skremmende. Men jeg må jo bare ta i mot de råd jeg får og ellers stole på min erfaring med selve jobben og min magefølelse. Så må jeg bare ta avgjørelser utfra det og stå for det. Utrolig lærerikt!

I dag var Ozu og jeg på ringtrening for første gang! Kjempespennende! Jeg har blogget om det også. *peker på signaturen*

I morgen er det teambuilding hele ettermiddagen og kvelden. Vi skal lære å lage sjokolade -namme! På lørdag får jeg besøk av ei venninne jeg ikke har sett på en stund. Vi skal lage lasagne og ha en god jentekveld (S-mannen skal på jobb). Blir veldig gøy!

Ellers var det 14 blå her i morges. :fryser:

Og selvsagt kan du leke med valpen og kattene. :duskedame: Men valp og valp... pelsen er syv måneder nå, og er i ferd med å bli en hormonell tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan har det gått med intervjuene? Må være spennende og lærerikt å sitte i den andre enden :jepp:

Mine foreldre kom hjem fra Dubai i dag, og brakte med seg gaver. Jeg fikk et par sorte pumps og et skjerf i ekte kashmirull. :nigo: I tillegg har min far vært i en moske og stjålet en bok til meg. Lurer på hva Koranen sier om stjeling i moskeer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig lærerikt med intervjuene, spesielt når jeg hadde flere og kunne se hvor forskjellig folk svarte og oppførte seg. Veldig interessant. Vi har også funnet en ny person som starter i mars. :)

Herlig med gaver, selv de stjelte. ;)

Jeg slengte sammen en liten video om Ozu i går, jeg. Tenkte å dele den her. Gøy å se hvordan han har vokst - noen av klippene er fra da han var ca fire måneder, og noen er fra nå nettopp, når han er syv måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...