Tabris Skrevet 12. november 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 12. november 2010 Snoking liker vi. Og spesielt med så gode nyheter som dette. PH: Jeg la selv tarot back in the days. Jeg gjør ikke det lenger, men har beholdt en intellektuell interesse for det, og har en liten samling av tarotstokker i hylla. Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha truffet en venninne i Stavanger. Vi hadde kaffe og spiste på en vegansk restaurant jeg ikke visste eksisterte en gang. Kjempedigg! Men av en eller annen grunn er jeg nå fullstendig utslitt. Har ikke krefter til noe som helst, aner ikke hva det er. Får satse på at det går over etter en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Ny dag og nye muligheter. God formiddag, alle! Nå er det siste innspurt av husarbeid, før vi skal ned til mor i ettermiddag for grøt og bursdagsfeiring (mors lørdagsgrøt er en tradisjon vi har hatt hver lørdag siden før jeg ble født, og beholdt ca en gang i måneden etter vi alle flyttet ut). I kveld får jeg venninnebesøk og det blir øl, hjemmelaget pizza og siste del av Harry Potter-maratonen. Gleder meg! Og siden det er helg, så må jeg jo bare dele en av de søteste kattevideoene jeg noensinne har sett. De fleste har nok sett den før, men denne kan bare ikke sees for ofte: Endret 13. november 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #23 Del Skrevet 13. november 2010 God formiddag Tenker du er god på Tarot da, etter som du både har lagt selv, og nå tar det fra den intellektuelle siden Ellers høres det ut som du har en koselig lørdag foran deg. Og snart kommer den siste Harry Potter også, har jeg sett. Begge sønnene mine er blodfans, så de bare tripper og gleder seg. Så filmen fikk blandede mottakelser, noe som er uvanlig når det gjelder Harry Potter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, tarotkort er en av mine spesialinteresser innenfor religion. Jeg finner kortene og symbolikken fascinerende, uavhengig av selve spådomsdelen. Men jeg er glad jeg har erfaring fra den delen også. Og, jepp, har sikret meg HP-billetter til neste helg! Vi blir en gjeng på seks stykker, og det er derfor jeg og et par venninner har hatt maraton og sett de seks forrige filmene før denne. Så hvis du ikke har fått det med deg enda, så er jeg altså HP-blodfan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #25 Del Skrevet 13. november 2010 Skjønner du er blodfan da, ja. Jeg har sett nesten alle filmene, og syns de er bra, så klart. Men noen blodfan kan jeg knapt kalles. Har nok en litt annen filmsmak enn fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg vet ikke om jeg kan si at jeg liker fantasy, jeg heller. HP og Tolkien er det eneste jeg liker av bøker/filmer. Resten blir bare dårlige kopier i min verden. Hvilke filmer liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #27 Del Skrevet 13. november 2010 Enig i at HP og Tolkien er det eneste bra innen fantasy. De liker jeg også, men er ikke sånn at jeg MÅ se det med en gang det kommer. Tror faktisk ikke jeg har sett verken siste HP eller nr 3 i RH-trilogien Jeg liker mye forskjellig slags film, men favorittsjangre er action og drama. "Hawaii, Oslo" er en av mine favoritter. Også er jeg glad i Tarantino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 13. november 2010 Hm, må innrømme at jeg ikke har sett "Hawaii, Oslo" eller noen av Tarantino sine filmer. De blir for voldelige for min smak, jeg har temmelig lav terksel på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #29 Del Skrevet 13. november 2010 Ok, smaken er delt, og det er helt greit Liker "Hawaii, Oslo" fordi det er en sånn film hvor historiene griper inn i hverandre. Og den får frem masse følelser i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, min samboer har anbefalt den, så den skal sees. Har du sett "Reprise"? Den og "Gymnaslærer Pedersen" er mine to favoritter av norske filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #31 Del Skrevet 13. november 2010 "Reprise" har jeg ikke sett. Hvem spiller i den? "Gymnaslærer Pedersen" likte jeg, og "Mannen som elsket Yngve". Litt i samme gate, de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, den likte jeg også. "Mannen som elsket Yngve". Spesielt likte jeg den realistiske dialogen, noe jeg ekstra godt merke til siden den var herfra. Hovedrollene i "Reprise" er Anders Danielsen Lie, Espen Klouman Høiner og Viktoria Winge. Du kan lese om den her: http://no.wikipedia.org/wiki/Reprise_%28film%29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #33 Del Skrevet 13. november 2010 Takk for tipset Den står nå på må-se-lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 13. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2010 #35 Del Skrevet 14. november 2010 Titter innom kaffekroken med en Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2010 #36 Del Skrevet 14. november 2010 God søndag! Bidrar til fellesskapet med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. november 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 14. november 2010 Takker, folkens, det trengs. Det ble sent i går, med en forholdsvis høy alkoholfaktor. Så dette blir nok en temmelig rolig søndag, tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. november 2010 #38 Del Skrevet 14. november 2010 Huffda. *løper til med mer kaffe og annen dagen derpå-hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. november 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 14. november 2010 Takker. Blir masse brus og nudler på meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 14. november 2010 #40 Del Skrevet 14. november 2010 God morgen. :kaffe: Religionsstudier faktisk. Nå er jeg fascinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå