Gjest Corto Maltese Skrevet 8. juni 2014 #101 Skrevet 8. juni 2014 Jeg hadde besøkt en hule i himmalya Og så hadde jeg reist rundt i verden
chouette Skrevet 8. juni 2014 #102 Skrevet 8. juni 2014 Hadde kjøpt meg tusenvis av adelige titler. Også hadde jeg åpnet og drevet mitt eget rekreasjonssenter for gamle og slitne arbeidsdyr i India.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #103 Skrevet 10. februar 2015 Jeg hadde fortalt det her sånn at folk hadde blitt sure. Men hva ville du gjort om du plutselig fikk nesten ubegrenset med penger? Anonymous poster hash: adc04...ced
veraa94 Skrevet 10. februar 2015 #104 Skrevet 10. februar 2015 Kjøpt meg en penthouse på Tjuvholmen, samt muligheten til å reise rundt med fly helt ubegrenset
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 10. februar 2015 #105 Skrevet 10. februar 2015 Noe så kjedelig som å reist rundt i verden. er Hva jeg ville gjort
Lucid Skrevet 10. februar 2015 #106 Skrevet 10. februar 2015 Dette ligger jeg faktisk og fantaserer om om nettene når hjernen går på høygir og jeg ikke får sove. Har funnet at det er enklere å fantasere om noe sånt koselig enn å tenke på alt som er jævlig og alt jeg stresser med - sovner faktisk noen ganger midt i disse drømmene. Men gitt at jeg vant en uhorvelig stor sum i lotto. Jeg ville først ha kjøpt ei passe stor tomt og bygd drømmehuset, med alt som hører til der - inkludert et lite hus i den andre enden av tomta, ut mot skogen (ja, det må være skog der.. med ei lita elv i en lysning, med en fin badekulp slik at barna og hundene kan avkjøle seg om sommeren. *kremt* Har hverken barn eller hund, men i denne drømmen har jeg det) - i det lille huset skal min mamma bo gratis. Mens huset blir bygget, og før barna og hundene kommer inn i bildet vil jeg reise rundt hele verden, ta med meg familien (og mannen, som ikke eksisterer, men som selvfølgelig er med i drømmen) og oppleve så mye som mulig. Når vi kommer hjem vil jeg bygge enda et hus en annen plass som vil bli delt inn i fire leiligheter, slik at jeg kan leie ut og ha inntekt. Og siden jeg har nok penger trenger jeg ikke jobbe om jeg ikke vil, så da kan jeg leve ut drømmen om å bli forfatter. I tillegg til å jobbe som frivillig hos f.eks dyrebeskyttelsen, sånn for å gi noe tilbake. Og så vil jeg donere penger til bl.a kreftforskning og andre veldedige formål.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #107 Skrevet 10. februar 2015 Med uendelig av penger ville jeg bodd i Norge om sommeren og på ulike steder lengre syd det meste av vinteren. En vinter i Australia, en i New Zeeland, en i Argentina og så videre. I Norge ville jeg hatt en stor hytte på Sørlandet, en hytte på fjellet og en liten gård, hvor jeg kunne jobbe med ulike prosjekter. På gården ville jeg hatt en smie, bryggeri, snekkerverksted + + Anonymous poster hash: fe76a...1de
Gjest Jacklost Skrevet 12. februar 2015 #108 Skrevet 12. februar 2015 Jeg ville startet et spillselskap
Jessica! Skrevet 9. april 2015 #109 Skrevet 9. april 2015 Startet opp en klesbutikk og fått meg bolig med svømmebasseng i syden
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #110 Skrevet 10. april 2015 Slutte på skolen og game på heltid. Ha et eget rom hvor kompiser kan ha LAN uten å ta med egen pc. Egne rom de kan sove i. Selvfølgelig er all fastfood de kunne tenke deg å spise imellom øktene betalt for. Nerdenes paradis. Eller nå som jeg tenker over det, så ville jeg betalt semesteravgiften og vært evig student. Dratt med meg sultne strøkne golddiggers hjem i helgene.Anonymous poster hash: 728c6...e33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå