Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Har pissa på ELpinne idag, og den viste svakt, så det skal vissnok bety at det ikke er EL igang på minst 24-48 timer. Æssja... Men, skal bli greit å teste seg skikkelig frem til når det egentlig er :)

Venter på to sterke røde streker, også er det rett igang :):sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MASSE lykke til!! Håper det klaffer denne måneden! Jeg har EL idag :) Ligger ikke vi ganske likt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi ligger veeeldig likt :)

Jeg har EL testet, og den var veldig fin torsdag, og idag. Sååå, det vil si at EL er om 24-48 timer.

Har hatt en drøss med sex, og jeg kjente veldig godt igår kveld at EL var der ja. Vondt under sex på venstre side, så vi var forsiktige ;)

Blir nok en omgang idag også, så får vi bare krysse fingrene :yvonne: .

Kan ihvertfall si at vi har forsøkt med hele hjertet. Åååh, som jeg vil få det til å klaffe :sjenert: :sjenert:

red; skrivefeil

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen hos meg. Nå har jeg lest gjennom hele boka di :)

Kjenner så godt til det symptomjaget og lysten til å teste. Jeg synes tiden mellom el og ikm er uutholdelig.

Håper den iherdige innsatsen deres har satt spor denne gangen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen hos meg. Nå har jeg lest gjennom hele boka di :)

Kjenner så godt til det symptomjaget og lysten til å teste. Jeg synes tiden mellom el og ikm er uutholdelig.

Håper den iherdige innsatsen deres har satt spor denne gangen :strix:

Wow! Hele boka :D Takkeeer :)

Jeg merker nå i det siste at jeg er sjalu på de som blir gravide :O Blir nesten litt sint og skuffet siden jeg ikke blir det :kjefte:

Domme meg, som er så rar av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noter til meg selv, slik at jeg ikke tror at det er baby på gang hvis jeg får mensen neste periode også:P

*Utflod, plenty! Ikke kløe, eller noe annet unormalt.

Er dette normalt, eller kan det være noe på gang? Hmm, den som lever får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ømme pupper denne PP :D

Om det er bra eller dårlig får vi vente med å se :gjeiper:

Jeje, formen er flotters, og jeg tror ikke at det sitter fast noe spire denne gangen heller :tristbla: .

Åjadda, pessimist til den dagen jeg dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er veldig humørsyk i disse dager merker jeg :O

Kan gå fra 0-100 på null komma nix. Enten er jeg veldig premenstruell, eller, så er det noe enda morsommere som er på gang! Har også fått kviser på/rundt haka, og er som en myr nedentil kjennes det ut som til tider, og jeg har fullstendig dilla på pizza :sjenert: .

Neste uke blir en spennende uke :popcorn: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, se hva ei venninne skrev på facebook til meg imårrest(kan ikke det ordet der på bokmål) Eg drømte at testen va positiv og at du endelig hadde ban i magen ♥ :)

Ååååh, blir helt myyyk i hjertet mitt jeg :rodmer: ! Tenk om hun er sanndrømt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symtomjegeren som jeg er, så synes jeg at jeg tisser alt for masse iløpet av en dag :O

Tisser før jeg legger meg om kvelden, og drikker ikke mye, og er så pissetrengt på morgenen, at jeg bare tripper utenfor doen om den er opptatt...

Også har jeg hatt noen snodige murringer, men jeg er allergiker, så det kan være det magen min romserer med. Men, men. Den som lever får se!

Note to myself!

Ingen testing før etter mensen kommer, selv om den er litt sein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at Angel har tenkt samme tanken som meg, at det ikke blir testing før tidligst søndag, siden jeg har IKM på fredag etter mine egne beregninger ;)

Jeg er spent!

Trodde den hadde kommet idag, men det var bare vimmelmyra som var ivrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...