lizzie88 Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 17. januar 2011 Har pissa på ELpinne idag, og den viste svakt, så det skal vissnok bety at det ikke er EL igang på minst 24-48 timer. Æssja... Men, skal bli greit å teste seg skikkelig frem til når det egentlig er Venter på to sterke røde streker, også er det rett igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 21. januar 2011 #82 Del Skrevet 21. januar 2011 MASSE lykke til!! Håper det klaffer denne måneden! Jeg har EL idag Ligger ikke vi ganske likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jo, vi ligger veeeldig likt Jeg har EL testet, og den var veldig fin torsdag, og idag. Sååå, det vil si at EL er om 24-48 timer. Har hatt en drøss med sex, og jeg kjente veldig godt igår kveld at EL var der ja. Vondt under sex på venstre side, så vi var forsiktige Blir nok en omgang idag også, så får vi bare krysse fingrene . Kan ihvertfall si at vi har forsøkt med hele hjertet. Åååh, som jeg vil få det til å klaffe :sjenert: red; skrivefeil Endret 22. januar 2011 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 22. januar 2011 #84 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei! Takk for hilsen hos meg. Nå har jeg lest gjennom hele boka di Kjenner så godt til det symptomjaget og lysten til å teste. Jeg synes tiden mellom el og ikm er uutholdelig. Håper den iherdige innsatsen deres har satt spor denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei! Takk for hilsen hos meg. Nå har jeg lest gjennom hele boka di Kjenner så godt til det symptomjaget og lysten til å teste. Jeg synes tiden mellom el og ikm er uutholdelig. Håper den iherdige innsatsen deres har satt spor denne gangen Wow! Hele boka :D Takkeeer Jeg merker nå i det siste at jeg er sjalu på de som blir gravide :O Blir nesten litt sint og skuffet siden jeg ikke blir det Domme meg, som er så rar av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg får ømme brystvorter etter EL, og slik skal det visst være til etter IKM . Ush! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Vet ikke om noen av dere er interesserte å lese, men anyway; Nytt innlegg i bloggen min:) Lisabeth's blogg Endret 23. januar 2011 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 25. januar 2011 Noter til meg selv, slik at jeg ikke tror at det er baby på gang hvis jeg får mensen neste periode også *Utflod, plenty! Ikke kløe, eller noe annet unormalt. Er dette normalt, eller kan det være noe på gang? Hmm, den som lever får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 26. januar 2011 Ingen ømme pupper denne PP :D Om det er bra eller dårlig får vi vente med å se :gjeiper: Jeje, formen er flotters, og jeg tror ikke at det sitter fast noe spire denne gangen heller . Åjadda, pessimist til den dagen jeg dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 27. januar 2011 #90 Del Skrevet 27. januar 2011 Masse lykke til! Ikke la pessimismen ta over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 28. januar 2011 Masse lykke til! Ikke la pessimismen ta over! Er ikke sååå enkelt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 28. januar 2011 Masse lykke til! Ikke la pessimismen ta over! Er ikke sååå enkelt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 29. januar 2011 Hehe, jeg er veldig humørsyk i disse dager merker jeg :O Kan gå fra 0-100 på null komma nix. Enten er jeg veldig premenstruell, eller, så er det noe enda morsommere som er på gang! Har også fått kviser på/rundt haka, og er som en myr nedentil kjennes det ut som til tider, og jeg har fullstendig dilla på pizza . Neste uke blir en spennende uke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 29. januar 2011 Herregud, se hva ei venninne skrev på facebook til meg imårrest(kan ikke det ordet der på bokmål) Eg drømte at testen va positiv og at du endelig hadde ban i magen ♥ Ååååh, blir helt myyyk i hjertet mitt jeg ! Tenk om hun er sanndrømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 30. januar 2011 Symtomjegeren som jeg er, så synes jeg at jeg tisser alt for masse iløpet av en dag :O Tisser før jeg legger meg om kvelden, og drikker ikke mye, og er så pissetrengt på morgenen, at jeg bare tripper utenfor doen om den er opptatt... Også har jeg hatt noen snodige murringer, men jeg er allergiker, så det kan være det magen min romserer med. Men, men. Den som lever får se! Note to myself! Ingen testing før etter mensen kommer, selv om den er litt sein... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 30. januar 2011 #96 Del Skrevet 30. januar 2011 Håper det klaffer for deg denne gangen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 30. januar 2011 Håper det klaffer for deg denne gangen ! Takkeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Angel ~ Skrevet 2. februar 2011 #98 Del Skrevet 2. februar 2011 Håper at spiren har festet seg i magen din og sår seg til ro i hybelen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. februar 2011 #99 Del Skrevet 2. februar 2011 Når er det på tide med testing igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #100 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg ser at Angel har tenkt samme tanken som meg, at det ikke blir testing før tidligst søndag, siden jeg har IKM på fredag etter mine egne beregninger Jeg er spent! Trodde den hadde kommet idag, men det var bare vimmelmyra som var ivrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå