Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Gjest PurpleLady

Idag har vi henta oss en 2 åring som vi skal passe til å morgen ettermiddag :) Rimelig trassig, så mamman og pappan får seg en liten pause :sjenert:

Jeg jobber i en barnehage, så jeg synes ikke at hun er så ille. Nydelig jente :rodmer:

Det er koselig å være barnevakt :) Og etter å ha jobba i barnehage er ikke 1 unge så mye jobb ;) eller hva? Håper dere har hatt det fint som barnevakter! :) Og god helg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neei, ikke noe spennende planer :( Jeg har vaska i veggseksjonen vår! Kasta, ommøblert og fått det så fint :)

Svigermor kommer torsdag på besøk fra NordNorge, så jeg skal gjøre alt klart til vasking. Så skal jeg vaske imorgen :gjeiper:

Vi får mye besøk i februar fra nord, så skal vaske skikkelig. Tørke støv og få vaska mest mulig klær, siden vi tørker klærne inne på gjesterommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så flink du er som bruker helga til å rydde og ordne! Det er så herlig når man har sånt unnagjort synes jeg :)

Må være deilig å ha et gjesterom! vi har bare en toroms, så hvis noen skal ligge over må de ligge i stua. Det er liksom ikke like koselig. Så derfor har vi nesten aldri overnattingsgjester heller..

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en treroms, der det ene rommet var datarom for gubben. Men, etter mye irritasjon, så flytta vi pcen i stua. Like ved soffan står den nå :D

Da er han mer sammen med meg, og det er bedre.

Vi brukte da datarommet til roterom/lagerbod ei stund, men jeg fikk fnatt av å ha det så rotete innpå der, så nå er det gjesterom! Må bare få rydda ut ett bord som står på hode innpå der først, slik at vi får plass til en evt oppblåsbar madrass :sjenert:

Vi har vært heldig med denne leiligheten kjenner jeg, 6500 for 3 roms, inkludert strøm, måkking, ved og strøing i leia :rodmer: Også bor vi oppi ett skogholt, så romantisk og fredelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Og da har dere jo et ekstra rom som etterhvert kan bli barnerom også ;) Hørtes ut som en veldig rimelig pris for såpass stor leilighet ja!

Vi kommer til å bli boende her vi bor til C er ferdig med å studere, så hvis vi får barn i løpet av den perioden så får babyen bare dele rom med oss frem til vi flytter. Men vi har heldigvis ganske stort soverom da, så det er absolutt plass til å lage et lite "babyhjørne" med seng, hyller med babytøy osv.

Skjønner at det er hyggeligere å ha pc'en i stua når mannen sitter mye der ;) C sitter også mye på pc'en, men da stort sett med laptop i fanget ved siden av meg i sofaen- og det kan jeg leve med! Er det dataspill mannen din driver med, eller programmering? Eller noe helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er student, så driver litt med programmering, koder og sånnt stuff :)

Men, han er en datanerd, som spiller endel dataspill ;)

Ja, vi har eget barnerom når den tiden kommer :rodmer:

---------------------------------------------------------------------

Klokka 12 hadde jeg nyvaska gulv i kåken min, er latterlig stolt, og har bare sofarygger og benker igjen å vaske. Men, det går nok fort!

Da har jeg fortjent meg 15 min med sol, fotpleie og bare kos resten av kvelden :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært heldig med denne leiligheten kjenner jeg, 6500 for 3 roms, inkludert strøm, måkking, ved og strøing i leia :rodmer: Også bor vi oppi ett skogholt, så romantisk og fredelig!

Det hørtes innmari koselig ut :hjerte:

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal følge ditt gode eksempel og rydde og vaske litt i huset, eller om jeg bare skal lese bok og drikke kaffe. Kanskje begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ikke enkelt å bestemme seg da nei ;) Jeg får svigerdyret på besøk, så må nesten ha det litt reint føler jeg :sjenert:

Skal nyte lukta av reint hus før hun kommer på besøk og lager gammelsneip-lukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh ja, det er så deilig når alt er ryddet og rent hjemme, jeg elsker følelsen av å kunne sette meg ned og slappe av i et rent hus (eller, leilighet da :sjenert:) Skal svigermor være lenge hos dere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Hehe, skjønner følelsen ;) Min svigermor er utrolig hyggelig og sier hun ser på meg som en ekstra datter osv, men likevel er det enkelte ting ved henne som er ganske irriterende.. I hvert fall såpass irriterende at jeg er glad for at vi bor i samme by så jeg ikke behøver å ha henne på besøk i dagevis..!

Skal dere gjøre noe spesielt mens svigermor er på besøk, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ska sikkert på Ikea og inn til Trondheim.

Jeg skal lage mamma's ostekake til hun kommer :) Mormora til sambo fra Ålesund kommer også på 2 dagers visitt, så det blir spennende!

Svigermor blir her til søndagskveld/ mandags morgen ser det ut som :)

---------------------------------------------------------------------

Haha, jeg bare MÅ sladdre til dere; Igår mens vi hadde oss, så fikk jeg strekk i låret :fnise: Rett før jeg selv var ferdig, pleasure&pain i en og samme gang :fnise: .

------------------------------------------------------------------

Oooog nytt av dagen er at jeg har fått øyekatarr :kjefte: ! Var en unge med antydning til det igår i bhg, og jeg fikk deg selv idag. Fyy fan for noe dritt, må være hjemme fra jobb og alt :sukk:

Men, fikk meg legetime idag, og skal spørre etter salve til øyet, og da får jeg komme i bhg imorgen igjen :filer:

Jaja, får bruke dagen idag på å legge sammen klær da, og stelle ferdig til svigerdyret kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp :) Er nesten helt bra i øyet nå, bare litt rød. Men, det er i det minste ikke puss i det lengre, så da er jeg klar for jobb imorgen!

Typisk at en av oss er syk i PP da :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Så bra at det går bedre med øyet :) Åssen går det med lyskestrekken? :fnise: (sorry, men det er litt gøy med den!) Og når kommer svigerdyret? Jeg er glad for at mitt svigerdyr ikke lukter gammel røyk i det minste... Da hadde jeg hatt enda større problemer tror jeg, for den lukta er noe av det verste jeg veit om!

Lykke til på jobb i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...