Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal furte til imorgen ettermiddag, og DA skal jeg øve til jeg griner ;)

MÅ bare få vise dere skrytealbumet mitt på facebook, jeg lager muffins på hobbybasis:

Skrytealbum

Alle barna i barnehagen får muffinser til bursdagen sin, og jeg får øvet meg på pynting og kose meg ved kjøkkenbenken :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Så fine muffins! :) Du er kjempeflink!! Hvor lenge har du holdt på med dette? Og de andre kakan du har bakt ser veldig gode ut og! ;)

Lykke til med øvinga i helga :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell holdt på med dette i ca ett år :) Har ei grunnoppskrift, som er supergod, barna elsker det! :rodmer:

Har hatt toårsdag idag, superkoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe til nye symptomer på at det skal være en pitteliten baby inni hula mi. Har nå superømme brystvorter som ikke kan taes på, og jeg er veldig tørst om dagene.

Blir spennende å se om en ukes tid, hva som skjer, om det er PMS eller baby :)

Idag skal vi lage orientalsk gryterett til middag, og jeg gleder meg! Mener å huske at den er god, og med svinekjøtt i, så tror jeg at den skal bli supergo :fnise: !

Imorgen er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg skal ikke møte opp der før halv 11, herlig å sove lenge på en mandag :rodmer:

Ha en fin dag damer :klemmer:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Hørtes utrolig deilig ut å kunne sove lenge en mandag morgen!! Selv var jeg så trøtt i dag tidlig at jeg var på nippet til å begynne å grine da jeg skulle karre meg ut av senga :fnise:

Nå begynner IKM å nærme seg med stormskritt for deg da!! Har du tenkt til å teste noe før, eller greier du å vente helt til selve IKM-dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, men JEG blir jo superspent, du må tenke litt på oss også ;) Synes du skal teste på lørdag altså, det er jo også en veldig koselig dag å evt. finne ut at man er gravid på ;) Da blir jo i såfall helgen ekstra fin, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har både jeg og mannen vært hos frisøren :)

Fikk klippa bort mye av det flisete håret, og har nå en fin bob med lang pannelugg :rodmer: .

Jeg fikk en frisør som forsto veldig godt hvordan jeg ville ha det, og kom med innspill. Flink til smalltalk, og kjapp å klippe! Hun skal jeg spørre etter neste gang også :jepp:

Føler meg så fresh akkurat nå! Sitter med hårfarge i håret, og vet at jeg blir fin :danse:

Skal bake meg ett brett med muffinser ikveld, til ei jente som blir 3 år lørdag, og ska feires imorgen i bhg :) Hun har ønska seg rosa og grønne muffinser, så det er bare å hive seg rundt når jeg er ferdig å farge håret :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh så kjipt, drittmensen :angry: Nå som jeg var så utrolig sikker på at noe var på gang hos deg også...

Du er i det minste fresh og nyfrisert på håret om dagen da, i den grad det er noen trøst ;) Hvilken farge har du farget håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så kjipt, drittmensen :angry: Nå som jeg var så utrolig sikker på at noe var på gang hos deg også...

Du er i det minste fresh og nyfrisert på håret om dagen da, i den grad det er noen trøst ;) Hvilken farge har du farget håret?

Kjente sjokoladesuget kom for noen dager siden, så mensen var nok ikke langt unna :( Men, takk for at du er optimisten for meg :klemmer: .

Jeg har farga håret mitt rødbrun, i sånn CherryMorello farge fra Garnier :rodmer: . Har hatt den farga før, og elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så kult med rødbrunt hår, hørtes tøft ut! Jeg er kjedelig blond, og innerst inne skulle jeg ønske jeg kunne tørre å prøve noe annet, men jeg har vært blond hele livet, så jeg tør liksom ikke gjøre noen drastisk forandring :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var og bestandig blond, til i 2009 :) Lys blond var jeg. Men, har opprinnelig mørk blond farge, og kald hudtone, så da kler jeg mørke myke farger også:) Med gyllne undertoner.

Fikk forklart det av ei i klassen mens jeg studerte, som hadde vært frisør tidligere :):rodmer:

Jeg og mannen har leid to filmer, og skal kose oss i helga. Har menssmerter og synes mest bare synd på meg selv, så mannen koser med meg og er søtis :rodmer:

Ha en fin helg allihopa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Macaron

Ja, jeg er også lys blond, så overgangen til noe mørkere hadde jo vært ganske stor.. Men har flere venninner som har gått fra lys til forholdsvis mørk da, og alle de har blitt kjempefine! Har så lyst til å manne meg opp til det jeg også.. Kanskje når jeg har brukt opp alle pakningene jeg nå har stående med blond hårfarge (pleier å hamstre når jeg er i utlandet :) )

Har du noen store planer for dagen da, eller blir det bare hjemmekos i dag også? (Eller, bare og bare, jeg synes jo ofte hjemmehelger er det beste som finnes da..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi henta oss en 2 åring som vi skal passe til å morgen ettermiddag :) Rimelig trassig, så mamman og pappan får seg en liten pause :sjenert:

Jeg jobber i en barnehage, så jeg synes ikke at hun er så ille. Nydelig jente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Må jo være helt supert for foreldrene at du som er så vant med barn kan være barnevakt da!

Jeg er faktisk ikke så flink med barn, er liksom ikke så vant til å omgås dem. Men noen barn går det bra med da, for eksempel sønnen til kollegaen min, han er 15 mnd, og han er utrolig søt! Ellers håper/regner jeg med at dette er noe som kommer til å løse seg av seg selv den dagen jeg sitter der med et eget barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...