2ne2 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #301 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) :rodmer: Ja gleder meg veldig! Haha GJETT OM! Tørketiden er over Hihi!! Kos deg masse også må du gjerne fortelle hvordan du har det? Hvor lenge blir du forresten? Flink du er! har leste nesten hele boka di godt å lese at det er andre enn meg som skeier litt ut! jeg liker ikke at jeg skeier ut, det gir meg jo så dårlig samvittighet :/ god ny treningsuke Takk for det! Jøss, det er jo ikke dårlig at du har lest nesten hele! Huff, ja! Har ofte utskeielser, og jeg har funnet ut at det er nesten den værste formen for dårlig samvittighet jeg kan ha. Også lærer jeg aldri...! Driver du å trener du også eller? Hehe, ja bra det bare er kjæresten din som kan minne deg på det da Deilig med ny leilighet og møbler er nok en bedre investering enn klær! Jepp, kan sende deg en pm, men det er ikke såå spennende altså Nei, har ikke lagt noen andre planer enn at jeg skal prøve å få trent mest mulig. Vet aldri hvor lenge jeg sitter på skolen, så tar det litt som det kommer Du da? Enda godt det bare var han som så det ja. Ikke varn noe særlig bedre selv, så han kan liksom ikke minne meg så mye på det heller.. Har egentlig ikke så veldig store treningsplanene annet enn at jeg har lyst til å dra frem sykkelen og tråkke fram og tilbake til jobb. Også må jeg vel få til hvertfall en dag med langkjøring løping og en dag intervaller. Stort annet er det ikke sikkert jeg rekker med tanke på flytting og sånn. Har ikke fått noe pm enda jeg.. Endret 28. mars 2011 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 30. mars 2011 #302 Del Skrevet 30. mars 2011 2ne2!! Hva driver du med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 30. mars 2011 #303 Del Skrevet 30. mars 2011 Blir 16 hele dager så reiser jeg hjem den 17 dagen, flyet går kl 14 det blir nok tungt! Men jeg nyter hvert lille øyeblikk jeg har nå! Skal fortsette å følge med på deg - hjelper veldig på min egen motivasjon når det kommer til trenging Men om det blir noe trening her, vet jeg ikke - vi har avtalt at neste uke så skal vi jogge. Han har eksamen denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #304 Del Skrevet 4. april 2011 2ne2!! Hva driver du med?? Hei! Her er jeg! Midt i mellom flyttelass og ustabilt trådløst nettverk! Blir 16 hele dager så reiser jeg hjem den 17 dagen, flyet går kl 14 det blir nok tungt! Men jeg nyter hvert lille øyeblikk jeg har nå! Skal fortsette å følge med på deg - hjelper veldig på min egen motivasjon når det kommer til trenging Men om det blir noe trening her, vet jeg ikke - vi har avtalt at neste uke så skal vi jogge. Han har eksamen denne uken Det blir nok ganske hardt å dra igjen, så husk å nyyyte hver eneste dag dere har sammen! Åssen vær er det der egentlig? Er det ikke ganske varmt? (Elendig i geografi) *** Da har vi flyttet - endelig! Fått det meste på plass, men det gjenstår noen småting. Fy fader, her kommer jeg til å trives! Lyst og fint, nye parkett gulver, varme kabler, spotter i taket over alt ++ Til tross for flytting og lite trening, var vekten i går på 62,7kg. Mindre enn på lenge, og det var kjempe deilig å se. Så fort jeg har fortært frokost og kaffe og bledd meg igjennom dagens avis, knytter jeg joggeskoene for årets første utendørs joggetur i ny by! Litt ukjent er jeg jo, så vi får se hvor lenge/langt osv. Så blir det dusj og jobb! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #305 Del Skrevet 4. april 2011 Hurra for mølle-form! Jeg har følt meg så sprek i det siste og følt at jeg har vært klar for marathon omtrent, men den gang ei! Utendørsjogging er tungt! Ikke for kroppen, men for halsen! 25 min tur, 10 min sammenhengende jogg, 5 min gå, 10 min rolig jogging. Følte kroppen hadde klart mer, men halsen sa stopp. Snørra, hosta og harket. Noen tips mot blodsmak i munn??? I morgen SKAL jeg jogge 2 min lengre enn der jeg stoppet opp i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. april 2011 #306 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 4. april 2011 #307 Del Skrevet 4. april 2011 Nyter hvert sekund kan du si! siste uken vi har sammen..tiden går så fort! Men jeg har vært på shopping (og jeg hater shopping) og jeg endte opp med nye treningsklær! Sprøtt! men jeg gleder meg til å prøve dem ut når jeg kommer hjem! Det er her! Var oppe i 27 grader forrige torsdag, nå er det på vei nedover igjen - ligger vel rundt 18 grader idag tror jeg. Nettopp våknet Hmm jeg har ingen råd til det med halsen - har aldri trent ute på den måten. Kanskje et lite skjerf eller sjal kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 4. april 2011 #308 Del Skrevet 4. april 2011 Godt å ha deg tilbake! Må få orden på det nettet dit Hurra for jogging ute! Men hoste og blodsmak vet jeg ikke om jeg har noen gode tips mot. Hadde du med deg vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #309 Del Skrevet 5. april 2011 Nyter hvert sekund kan du si! siste uken vi har sammen..tiden går så fort! Men jeg har vært på shopping (og jeg hater shopping) og jeg endte opp med nye treningsklær! Sprøtt! men jeg gleder meg til å prøve dem ut når jeg kommer hjem! Det er her! Var oppe i 27 grader forrige torsdag, nå er det på vei nedover igjen - ligger vel rundt 18 grader idag tror jeg. Nettopp våknet Hmm jeg har ingen råd til det med halsen - har aldri trent ute på den måten. Kanskje et lite skjerf eller sjal kan hjelpe? Grattis med nytt treningstøy! Ingenting er vel mer motiverende! Så fort jeg får unna alle regninger og engangssummer i forbindelse med flyttinga så skal jeg rett opp å kjøpe meg noe nytt jeg også! Trenger sårt en ny sportsBH hvertfall. Så deilig med sommervær! Missunner deg den altså!! Jeg tror jeg får prøve et lite skjerf rundt halsen/munn neste gang som jeg kan puste i mellom. Godt å ha deg tilbake! Må få orden på det nettet dit Hurra for jogging ute! Men hoste og blodsmak vet jeg ikke om jeg har noen gode tips mot. Hadde du med deg vann? Ja, jeg er i hvertfall sånn delevis tilbake! Internetten er ikke helt god enda, men jeg kommer i hvertfall inn på KG og FB! Får litt sånn flashback på den gode gamle ISDN hvor modemet knaka og ringte opp manuelt! Nei, hadde ikke med meg vann. Vurderte det, men fant ut at jeg hadde nok med å dra på min egen vekt opp bakkene. Kanskje jeg skal teste ut det neste gang! **** I dag tar jeg en fridag! Orker ikke dra til det gamle treningssenteret (som jeg forresten må huske å si opp), det regner ute, noe som kan være deilig, men ikke når det er så kalt. Så fort jeg får meg gardiner i stuevinduene her, så tenkte jeg å prøve meg med litt trim med Jillian igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. april 2011 #310 Del Skrevet 5. april 2011 Nei, hadde ikke med meg vann. Vurderte det, men fant ut at jeg hadde nok med å dra på min egen vekt opp bakkene. Kanskje jeg skal teste ut det neste gang! **** I dag tar jeg en fridag! Orker ikke dra til det gamle treningssenteret (som jeg forresten må huske å si opp), det regner ute, noe som kan være deilig, men ikke når det er så kalt. Så fort jeg får meg gardiner i stuevinduene her, så tenkte jeg å prøve meg med litt trim med Jillian igjen! Jeg har kjøpt en sånn liten vannflaske som de selger på matbutikker. Tror kanskje den er ment for barn Den er ikke så slitsom å bære på, men kunna godt tenkt meg et sånt løpebelte, med mye flatere flasker. Haha! Vil du ikke trene til naboens store forlystelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. april 2011 Forfatter #311 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg har kjøpt en sånn liten vannflaske som de selger på matbutikker. Tror kanskje den er ment for barn Den er ikke så slitsom å bære på, men kunna godt tenkt meg et sånt løpebelte, med mye flatere flasker. Haha! Vil du ikke trene til naboens store forlystelse? Luurt! De skal jeg få notert meg på handlelista! :D Hahaha, nei, altså DÈT skal de få slippe å se! Kunne jo trent på ett av gjesterommene, men de er ikke fylt opp enda, så da bråker det så fælt når jeg hopper og spretter. Det blir kanskje en liten joggis før jobb i dag, men jeg vil se ann været. Det er greit å jogge i regn i juni, men ikke i April! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. april 2011 #312 Del Skrevet 6. april 2011 Luurt! De skal jeg få notert meg på handlelista! :D Hahaha, nei, altså DÈT skal de få slippe å se! Kunne jo trent på ett av gjesterommene, men de er ikke fylt opp enda, så da bråker det så fælt når jeg hopper og spretter. Det blir kanskje en liten joggis før jobb i dag, men jeg vil se ann været. Det er greit å jogge i regn i juni, men ikke i April! Gjesterom og greier? Må du snart skifte status på dagboken eller? Hehe, jeg trekker godt for gardinene her også når jeg står å vrikker og vrir på meg fremfor tven! Nei, joggetur i kaldt regn er ikke noe deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. april 2011 Forfatter #313 Del Skrevet 7. april 2011 Haha, ja, vi har 3 soverom her! Men de forblir soverom, datarom og gjesterom - ihvertfall inntil videre! I dag veier jeg 62,3kg!! Hurra! Vekta er med meg selvom jeg ikke trener om dagen jo! Er det flytting, IKEA-shopping og møbelskruing som har gjort susen?? I såfall rop ut om dere er på flyttefot og trenger hjelp! Jeg trur jeg tar en runde med hjemmetrim i dag alikevell jeg. De manualene jeg brukte ligger i den gamle leiligheten enda, så jeg tror jeg skal teste en annen aerobicvideo jeg har som ikke krever vekter. Har ikke tomme brusflasker heller! *Satser på at naboene er på jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #314 Del Skrevet 8. april 2011 Hva skjeeeer??? Jeg veier 61,7kg!! Det har jeg ikke veid på, hmm... I dag er jeg skikkelig i siget! Andre etasje er vasket og støvsuget, begge badene er skrubbet, oppvaskmaskin og vaskemaskin er i full sving. Siden klokken ikke er mer enn 8, tillater jeg meg å sette over kaffin og ble igjennom lokalavisen (som vi får gratis i kassa i 3 uker pga postens "flyttehjelp"). Så får jeg svinge moppen i underetasjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Nord Skrevet 8. april 2011 #315 Del Skrevet 8. april 2011 Hva skjeeeer??? Jeg veier 61,7kg!! Det har jeg ikke veid på, hmm... I dag er jeg skikkelig i siget! Andre etasje er vasket og støvsuget, begge badene er skrubbet, oppvaskmaskin og vaskemaskin er i full sving. Siden klokken ikke er mer enn 8, tillater jeg meg å sette over kaffin og ble igjennom lokalavisen (som vi får gratis i kassa i 3 uker pga postens "flyttehjelp"). Så får jeg svinge moppen i underetasjen også! Så flink du er=) Har lest gjennom boken din, og er så imponert over deg=) Er selv i oppstartingsfasen med treningen=) Vekta viser nå 9 tallet først=/ Så første delmål er å bytte det ut med 8 tallet, og da vanker det sko som 'premie' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #316 Del Skrevet 8. april 2011 Så flink du er=) Har lest gjennom boken din, og er så imponert over deg=) Er selv i oppstartingsfasen med treningen=) Vekta viser nå 9 tallet først=/ Så første delmål er å bytte det ut med 8 tallet, og da vanker det sko som 'premie' Så hyggelig, takk for det Morro når vekta går den veien man ønsker etter å stoppet opp en stund. Nå må jeg bare få bytta treningssenter så er jeg i full sving igjen! Hva slags trening er det du driver med da? Har du dagbok her forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Nord Skrevet 8. april 2011 #317 Del Skrevet 8. april 2011 Så hyggelig, takk for det Morro når vekta går den veien man ønsker etter å stoppet opp en stund. Nå må jeg bare få bytta treningssenter så er jeg i full sving igjen! Hva slags trening er det du driver med da? Har du dagbok her forresten? Er medlem på et treningsstudio, så var flink en stund å dro på zumba, corebar og spinning, men pga mye å gjøre på jobb for tiden,så har jeg vært alt for sløv:S Går mest i rockeringen min for tiden, og det er jo aaalt for dårlig:S Tenkte jeg skulle komme meg ut og trø litt tur i vårværet, og komme meg igang på treningsentret når ting roer seg litt på jobb=)Har endelig husket å ta mål av magen, så jeg kan følge med om den minker noe, og det håper jeg virkelig den gjør, målte 104 cm på det meste Har ikke dagbok nei, er ganske ny her inne,så har ikke skjønt helt hvordan alt fungerer;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #318 Del Skrevet 8. april 2011 Da er du ihvertfall i gang! Ser ut som godværet er så vei her jeg bor i hvertfall så blir nok litt gå/joggetur frem til jeg får meldt meg inn på nytt senter! Magemål ja - ikke det festligste, men. Det er en stund siden sist jeg har tatt mål. Kanskje jeg skal frem med målebåndet i morgen! Du får skravle litt i de andre bøkene, til du blir litt bedre kjent her inne da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Nord Skrevet 8. april 2011 #319 Del Skrevet 8. april 2011 Da er du ihvertfall i gang! Ser ut som godværet er så vei her jeg bor i hvertfall så blir nok litt gå/joggetur frem til jeg får meldt meg inn på nytt senter! Magemål ja - ikke det festligste, men. Det er en stund siden sist jeg har tatt mål. Kanskje jeg skal frem med målebåndet i morgen! Du får skravle litt i de andre bøkene, til du blir litt bedre kjent her inne da vettu Jogging ja, for meg holder det med gåturer:P Er mye bakker der jeg går,og med min manglende kondis så er det mer en nok for tiden Trente håndball når jeg var yngre og var i god form, men så kom tenårene og røyking som var såå kult Men skal kvitte meg med den lasten en vakker dag=) Ja, prøver å skravle litt her og ser, så det kommer seg nok etterhvert:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #320 Del Skrevet 8. april 2011 Jogging ja, for meg holder det med gåturer:P Er mye bakker der jeg går,og med min manglende kondis så er det mer en nok for tiden Trente håndball når jeg var yngre og var i god form, men så kom tenårene og røyking som var såå kult Men skal kvitte meg med den lasten en vakker dag=) Ja, prøver å skravle litt her og ser, så det kommer seg nok etterhvert:D Røyka før jeg også og jeg skal love deg det hjalp på kondisen. Nå merker jeg forskjell på jogging på en mandag hvis jeg har tatt noen røyk på fest en lørdag. Det går såpass utover formen at jeg har nesten kutta ut festrøykinga også! Begynn med å gå også jogger du siste biten hjemover da vettu. Litt lengere for hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå