Gå til innhold

Livet med Pittelille


sunflower87

Anbefalte innlegg

Moro at det er så mye liv da!

Jeg er 16 uker i dag og har foreløpig ikke kjent noen tinge.. :sjenert:

Kjenner til facebookspillavhengigheten :fnise:

Men jeg har faktis gått en smule lei nå, men plutselig så er man hekta igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegøy med mye bevegelse. Jeg syntes bare det var så tidlig. Trodde ikke at jeg kom til å kjenne så mye så raskt!

Det var vel i forrige uke at jeg kjente liv for første gang, og jeg er ikke i tvil om at det er liv jeg kjenner. Men herlighet, jeg er kjempeglad for hvert et livstegn jeg kjenner :jepp:

Ja de er kjempefarlige de spillene! Men trenger man noe å drepe litt tid med, så er de geniale. Meningsløse, men geniale :gjeiper:

Idag har jeg vært ute av huset faktisk :takke: Resultatet: En totalt utslitt sunflower! Men det var herlig å kjenne at jeg gjorde noe med kroppen igjen. Og imorgen er det første dagen tilbake i jobb. Jeg kjenner jeg gruegleder meg. Gleder meg fordi det skal bli godt å være tilbake. Gruer meg fordi jeg er redd jeg skal bli totalt utslitt før dagen er omme! Men jeg skal på jobb, jeg skal gjøre mitt aller aller beste, og jeg skal kose meg! Så kan jeg heller legge meg på sofaen og sove når jeg kommer meg hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkte meg at det var godt å komme seg ut av huset! Bare husk å ta det med ro når du kommer på jobb i morgen. Ikke gi full gass første dag, da sliter du deg ut. Folk har nok forståelse for å du trenger å arbeide i et rolig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho! Ja jeg hadde alle intensjoner om å ta det helt rolig og fint. Vel, ting blir aldri slik jeg hadde planer om.

Det var totalt kaos på jobben, på de to ukene jeg har vært borte har alt bare blitt et rot uten like! Jeg har løpt rundt som en pisket rotte i hele dag. Mye å rydde opp i kan man si. Jeg har ikke kommet halvveis engang. :bond:

Men for å være helt ærlig.... JEG ELSKET DET :bolledeig:

Det var så deilig å føle seg brukende til noe igjen. Nå ligger jeg strekk ut på sofaen, føler meg som en utgått såle og vondt på plasser jeg ikke visste jeg hadde plasser. Men det er helt greit, for jeg har hatt en fantastisk dag og det var virkelig kjekt å komme tilbake til jobb igjen!

:bolledeig: For en fantaastisk dag på jobb :D

(nå er det bare 6 dager igjen til UL.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du koste deg da, så lenge du liker det du holder på med, er det vel ikke å farlig om det blir litt travelt :skravle:

Og jeg er fremdeles usikker på hva UL vil si, men nå er jeg 2/3 på at det er :babygutt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, jeg trives i jobben min, og jeg kjente nok ekstra godt på det idag siden jeg har vært så lenge borte.

:fnise: Skal jeg endre tippinga di nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du koste deg på jobb i dag! :jepp: Det er alltid deilig å føle at man er til hjelp i stedet for å være til bry! Nå kan du bare slappe av og nyte sofaen med GOD samvittighet :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt kjente jeg. Skikkelig sjelemat rett og slett! Å være sykemeldt hjelper kanskje på kroppen, men virkelig ikke på sjela. Ikke så lenge ihvertfall. Så nå er det omvendt. Kroppen er helt gåen, bekkenet er helt for jævlig vondt, men jeg har hatt en bedre dag enn på ganske lenge! Så nå er jeg lenka til sofaen, jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke skal på jobb imorgen, og det er virkelig ikke lenge til jeg finner senga. Men det har vært en god, goooood dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke endre tippingen min helt ennå. Må tygge litt mer på det :fnise: Jeg er i alle fall 100% sikker på at det er ENTEN :babygutt: eller :babyjente::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du har jo kommet ganske langt på vei med den erkjennelsen der vil jeg påstå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så forelska :rodmer:

Det er ikke noen spesiell grunn egentlig til at jeg plutselig kjenner på dette. Jeg bare er det! Og det kjennes uhorvelig godt!

Fine, fine mannen min! Han er full av mangler og ting som jeg irriterer meg grenseløst over, men av og til kan han overraske meg så grundig at jeg lurer på om jeg i det hele tatt vet hvem denne mannen er. På en positiv måte altså :fnise:

Jeg har aldri møtt noen som er minst like redd for å slippe noen innpå seg som det jeg er. Men av og til, en sjelden gang, gir han etter. Litt etter litt forteller han meg ting. Litt etter litt gir han meg et bilde av hvordan han tenker, hvor mye han faktisk føler. Og for hver gang det skjer, så forelsker jeg meg igjen. Og igjen. Og igjen.

Og nå venter vi et barn sammen. Vi skal flytte sammen. Vi skal bli en familie.

Det kommer til å bli det vanskeligste jeg noensinne har gjort. Det kommer til å tære uanstendig mye på min tålmodighet, men det kommer også til å bli som en drøm som går i oppfyllelse.

Jeg er så glad i den mannen min. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempedeilig, og jeg er skikkelig heldig så får lov til å oppleve det! :rodmer: og ja, jeg skal fortelle ham det! Kjære, kjære mannen min :rodmer:

(Og nå er det bare 3 dager igjen til UL! Dagene går så innmari treeeeeeeigt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg håper det! For jeg sto ikke fremst i køen da tålmodighet ble delt ut! (jeg sto vel heller bak døra og gjemte meg jeg)

Vil hilse på Pittelille og vite hva h*n er!!

:skratte: Brystvorterulling :skratte: :skratte: :skratte:

Jeg er vel ikke overtrøtt jeg vel! Nisj da! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dager til UL, og jeg har svingt tilbake til å tro :babyjente: Ubesluttsom, jeg? Aldri! :fnise:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...