Gå til innhold

Livet med Pittelille


sunflower87

Anbefalte innlegg

Naj, den datoen er feil :sukk:

Jeg får ikke vite kjønn før 2 februar jeg. Burde kanskje gå inn å fikse den. Men gud så jeg gleder meg! Kjære vil ikke vite han, så det blir noen interessante uker frem til fødselen. Jeg er kanskje ikke verdens flinkeste til å holde på slike kjempekjekke hemmeligheter, så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :gjeiper:

Idag var jeg i begravelse. Ikke noen jeg kjente personlig, men faren til en familievenninne. Jeg hater begravelser. Jeg ender alltid opp med å storhulke uansett hvor lite jeg kjente den døde. Jeg blir så grepet av sorgen til de pårørende, og så er vannverket igang. :trist:

Men etter begravelsen gikk jeg og mamman min på kafe, spiste litt og kikket i butikker. Det var veldig koselig, og trengtes kjente jeg. Mamma bor et godt stykke fra meg, så det er sjeldent jeg ser henne desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah..nei, vi posta likt ser jeg :gjeiper: får vel prøve å holde meg til 2.feb jeg også da sikkert :fnise: (hvis du har tenkt å dele kjønnet med KG damene, da :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må jeg det! Jeg må jo dele det med noen :gjeiper:

Når jeg ikke får dele det med noen kjære kjenner, så får jeg dele det med de bare jeg "kjenner" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg også :rødme:

Jeg har mista kjæresten min for helgen! Han skal kose seg med guttaboys på LAN...Urk... så her sitter jeg, alene på fredagskvelden og har bestemt meg for å ha en kjempekos kveld!

Kveldens meny:

Hvitløksmarinert kyllingfilet ovnsbakt i kyllingssaus og pastaskruer!

2 stk kyllingfileter

2 stk kremet kyllingssaus

Pastaskruer

Klassisk wokblanding

Mariner kylllingfiletene i hvitløk og krydder by choice.

Mens filetene godgjør seg, kok opp saus.

Stek kyllingen i marinadeoljen til den er halvveis gjennomstekt. Strø pastaskruene i en ildfast form og legg wokgrønnsakene oppå. På toppen legges kyllingen og hell sausen over.

Stek i ovnen på ca 200 grader i en god halvtime/45 minutt og spis til du skjems!

Kjempegodt er det, og jeg spiser til jeg ser høygravid ut! Tenkte jeg skulle supplere med en god sippefilm eller noe, og kvelden er komplett!

Ha en strålende fredagskveld jenter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, vi får holde oss til 2. februar da :fnise: Men jeg er faktisk ikke sikker på om jeg tror det er jente lenger.. Jeg vet ikke :forvirret:

Håper du hadde en fin kveld! Den kyllingretten hørtes kjempegod ut, tror jammen jeg må prøve den en gang! :spise:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nei jeg er vel strengt tatt ikke så sikker jeg heller, for å være helt enig. Du har jo helt til neste onsdag å tippe gutt hvis du finner ut det :gjeiper:

Heldigvis er det ingen tvil om at ENTEN er det jente eller gutt! Det er ganske greit kjenner jeg.

Ja det er kjempegodt, og som vanlig lagde jeg mye mer enn jeg orker å spise, så jeg har rester i kjøleskapet som jeg skal kose meg med senere :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er provosert inn til margen! :kjefte:

Jeg fikk låne bilen til en kompis ikveld, og fikk sullet meg opp til et vors hos et vennepar. Etter en liten stund ble jeg ganske sliten, så jeg begynte turen hjem. Stakk innom en bensinstasjon og kjøpte en kjempegod hamburger. Jeg tenke jeg skulle ta den raskeste veien hjem logisk nok, og den veien går gjennom en tunnel. Midtveis i tunnelen finner jeg en trippelfull voksen mann, som veksler mellom å sjangle på "fortauet" og midt i min veibane. Jeg bremser ned farten og er skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre, men jeg ender opp med å ringe nødnummeret.

Meg: Hei, jeg heter *****, og vil bare si at det vandrer en pærefull mann midt i veibanen min i ***tunnelen.

112: Ja det har vi fått beskjed om allerede...

Meg: ehm...javel, hadet da...

Ingen beskjed om at de skal ta seg av det eller noen ting, og idiotene VISSTE allerede om det?!?!? :kjefte:

Det endte opp med at jeg stoppet mannen i et av de nødstoppene, plukket ham opp og kjørte ham dit han skulle. Han kunne jo ikke gå der og valse! Tenk om det plutselig kom en tosk kjørende i en jævelsk fart, og mannen velter seg ut i veibanen? Nei uff jeg blir steikende forbanna altså, spesielt når politiet ikke gjør noe med det. Så hele visa endte med at jeg kjørte til politistasjonen og fortalte at jeg hadde ringt nødnummeret ang denne mannen, men siden jeg ikke fikk en tilfredsstillende respons så tok jeg saken i egne hender og gjorde jobben deres for dem.

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:slår: Noen ganger kan man begynne å lure på hva nødnummeret er til for! Bra vi har folk som tar ansvar og ordner opp i saker og ting, :bolledeig: til deg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk GUNS :klemmer:

Nei du kan så si! Det er ikke første gang jeg har irngt nødnummeret til ingen nytte. En annen gang dreide det seg om vold i hjemmet, hvor en bekjent av meg var inne i samme hus og kranglet med mannen som hadde både slått henne og slengt henne ned på både gulv og ned trapper. Politiet møtte ikke opp før jeg fysisk hadde vært på politistasjonen og bedt de om å komme. De kom ikke da heller egentlig, så jeg måtte stoppe en patruljerende bil. De gjorde endelig noe med det, trodde jeg. De kjørte opp til huset, gikk inn i huset og dro igjen. Årsaken til at de ikke kom før? Joda, paret det dreide seg om hadde drukket, så politiet regnet med at det bare var fyllekrangel... Tusen takk for hjelpa!

Jeg ble også forfulgt av en mann nede i sentrum en sen natt. Jeg gikk raskt mot et utested der jeg visste en venn av meg var på jobb, men før jeg var kommet så langt, ble jeg gjort oppmerksom på at mannen gikk bak meg med hele utstyret ute. Han gikk rett og slett og onanerte bak meg. Flott! Jeg ringte nødnummeret. Hva skjedde? Absolutt ingenting... Jeg kom meg heldigvis fram til utestedet før noe alvorlig skjedde...

Er det ikke flott vi har politi vi kan stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres jo helt forferdelig ut begge deler :( Men er det ikke standard da? Politiet rykker ikke ut før noen kommer og bokstavelig talt drar dem ut, eller når det allerede har gått galt. En grov generalisering, men det skal ikke være nødvendig at vi skal tenke tanken om at de er sånn en gang! Så det er nok litt sannhet i det likevel, selv om jeg nå dro alle over en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er ganske enig. jeg har mistet ganske mye tillit til politiet etter mine egne opplevelser med dem. De skal liksom beskytte oss når det trengs, men når det virkelig trengs er de ikke å oppdrive. Skumle greier det der syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff,Det er så dumt at vi ikke kan stole på at politiet kommer når vi trenger dem. Jeg også opplevd lignende. Da kom politiet faktisk, men de bare dro igjen :roll: Det var bra av deg å kjøre ham hjem, flere skulle vært som deg! Jeg kan nok ikke garantere for at jeg ville gjort det selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Men jeg hadde strengt tatt ikke noe valg. Han var så beruset at han ikke utgjorde noe særlig trussel for meg, og det gir jo en god følelse å hjelpe noen. Men trist at vi ikke kan stole på at politiet gjør jobben sin!

Har alle hatt en fin helg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok ikke garantere for at jeg ville gjort det selv :sjenert:

Det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde gjort heller..

Jeg har hatt en helt ok, litt kjedelig helg. I dag har vi spist nyyydelig god hjortegryte til middag, og så hatt besøk til kaffe, men ellers har dagen gått bort i sløving :filer:

Hva med deg? Hatt en fin dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff..det er jo en tragisk situasjon at politiet ikke trår til når det trengs :snurt: men jeg måtte trekke litt på smilebåndet når jeg så for meg at du plukka opp den stakkars pærefulla mannen... "ska're skje no, så må'n gjørra det sjæl!", liksom..! :kjefte::fnise: Bra at du har bein i nesa og faktisk gjør det! :jepp: Respekt! (jeg hadde nemlig vært for paranoid til å plukke opp en full ukjent mann, tror jeg... :sjenert: )

Her jeg bor har de faktisk lagt ned lennsmanskontoret nå. Kjempelurt og kjempeflott, da sparer de jo masse penger :ironi: Så da er det jo bare å krysse fingrene for at det ikke skjer noe, slik at man trenger hjelp av polti... :filer: tar vel en liten time, evt 2 timer til de 2 nærmeste politikontorene (som bytter på å ha vakt), så det bør ikke være noe prekær situasjon man ikke klarer å ordne opp i selv iallefall.... :slåss: :roll:

Ellers så har helgen min vært lat og avslappende, med endel snacks.. :popcorn: Jeg og sambo har faktisk ikke vært utom døra siden jobb fredag.. :sjenert: (har forresten ikke vært noe fristende heller: :regn: )

Sannnelig bra det er jobb igjen i morgen, så det ikke gror mose på oss! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde gjort heller..

Jeg har hatt en helt ok, litt kjedelig helg. I dag har vi spist nyyydelig god hjortegryte til middag, og så hatt besøk til kaffe, men ellers har dagen gått bort i sløving

Hva med deg? Hatt en fin dag?

Joda, dagen har vært relativt ok den. Fikk en telefon fra han jeg lånte bilen av. Han ringte rett etter 12, og trengte ikke mindre enn 3(!) forsøk på å faktisk klare å ringe lenge nok til at jeg fikk tatt den. Han var bare liiiiitt bedugget kan man si :fnise: spurte om jeg kunne hente ham. Null problem det, men jeg fikk meg en god latter når det viste seg at jeg skulle hente ham hos et eller annet kvinnfolk han hadde møtt kvelden før. En litt for fuktig bytur kan man si :skratte: Ellers har jeg bare sløvet skikkelig! Kjempedeilig.

Huff..det er jo en tragisk situasjon at politiet ikke trår til når det trengs men jeg måtte trekke litt på smilebåndet når jeg så for meg at du plukka opp den stakkars pærefulla mannen... "ska're skje no, så må'n gjørra det sjæl!", liksom..! Bra at du har bein i nesa og faktisk gjør det! Respekt! (jeg hadde nemlig vært for paranoid til å plukke opp en full ukjent mann, tror jeg... )

Her jeg bor har de faktisk lagt ned lennsmanskontoret nå. Kjempelurt og kjempeflott, da sparer de jo masse penger Så da er det jo bare å krysse fingrene for at det ikke skjer noe, slik at man trenger hjelp av polti... tar vel en liten time, evt 2 timer til de 2 nærmeste politikontorene (som bytter på å ha vakt), så det bør ikke være noe prekær situasjon man ikke klarer å ordne opp i selv iallefall....

Ellers så har helgen min vært lat og avslappende, med endel snacks.. :popcorn: Jeg og sambo har faktisk ikke vært utom døra siden jobb fredag.. (har forresten ikke vært noe fristende heller: )

Sannnelig bra det er jobb igjen i morgen, så det ikke gror mose på oss!

Ja det har de faktisk gjort i hjembygda mi også. Så vi må helt til nærmeste by dersom vi trenger politistøtte. Trenger vel ikke si at en nødssituasjon er enda mindre velkomment enn vanlig!

Joda, skal man få noe gjort så må jeg gjøre det selv. Lurer på hva som gikk gjennom hodet på politimannen på stasjonen når jeg kom fresende gjennom dørene etter midnatt. tydelig gravid og forbanna kvinne kan skremme vannet av den beste :fnise:

Men ja, som sagt, jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre. etter litt vurdering kom jeg vel egentlig frem til at dersom han prøvde seg på noe så var han så drita at jeg kunne lett overmanne ham ved hjelp av lillefingeren alene :fnise:

Jeg var kjæresteløs i helga jeg! :sjenert: Jeg mista kjære til LAN i helga. Har faktisk ikke snakka med ham siden fredag, gidder ikke mase på ham når han sitter langt inni WoW- verden. Menmen, så lenge han koser seg, så er det fint det. Jeg fant jo tydeligvis andre måter å aktivisere meg på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresteløs helg trenger ikke å være negativt. Få litt Sunflower-og-Pittelille-alenetid :gravid: Jeg var faktisk kjæresteløs i helgen selv, men jeg var hjemme hos mor og far da, så jeg hadde jo selvskap. Håper helgen din var fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns helga har gått ganske fort egentlig. Det har ihvertfall ikke vært mange kjedelige øyeblikk! :fnise: Det har vært kjempedeilig å bare ta livet helt med ro. Jeg har endelig fått ryddet skikkelig i leiligheten, og DET var godt det! Man kan ikke ha det seende ut som en svinesti alltid :opplyser::husarbeid:

Imorgen skal jeg til legen igjen. Nå blir fremtiden min bestemt. Sykemeldt lengre, gradert sykemelding, full jobb. Hva kommer til å skje? :vetikke: Jeg vet bare at det frister svært lite å både gå tilbake i 100% jobb og å være 100% sykemeldt. Håper det finnes en gyllen middelvei, for jeg vil jo veldig gjerne være i jobb, jeg vet bare ikke hvor mye jeg orker. Jeg vil ihvertfall ikke være en byrde for jobben.

Jeg vet man sier at :gravid: ikke er en sykdom, men alle plagene som kan følge med er for pokker meg like slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...