Gå til innhold

Livet med Pittelille


sunflower87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, Gjesten. Du e meg ei fine ei (som vi sier på vestlandet) :fnise: Jeg skal oppdatere tippelista! Du kan endre tippinga så mye du bare vil frem til imorgen. :gjeiper:

Dette er ganske spennende! Jeg kjenner morgendagen kan ikke komme fort nok! :popcorn:

Nå har jeg funnet vogna mi også. På finn.no, til 3500 kr. Vilhavilhavilha!! Jeg skal ta en telefon til min kjære mor og spørre om hun kan hjelpe meg, for akkurat februar er en slitsom måned. Jeg må betale terminbeløpet for studielånet akkurat denne måneden. I mars må jeg ha lommepenger til en Spaniatur jeg skal ha. Ned å besøke min syke bestemor! og plutselig er det april og mai, og da er det jammen meg ikke lenge igjen! Men går det ikke denne måneden, så får jeg spare. Rett og slett! :opplyser:

Ja Mjau-Mjau! Å være forelsket er uten tvil den beste følelsen som er! Det gjør godt langt inni sjela, for tenk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny og oppdatert tippeliste!

Sunflower- :babyjente:

Sunflowermannen- :babyjente: Ønsker en jente så sterkt at han omtrent snakker om det i søvne

GUNS- :babyjente:

Gjesten- :babyjente: (noen ganger :babygutt:, men ender antageligvis opp på :babyjente::skratte: )

Pandabear- :babyjente:

Knøtteliten- :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing :sjenert:

Neida, vet jeg er ubesluttsom, det er ikke blant mine beste personlighetstrekk for å si det sånn. Prøv å bli med meg på shopping du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei det er ikke meningen å mobbe deg. Jeg er helt lik selv! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har endret mening siden jeg fant ut jeg var gravid :fnise:

shopping kan være en mare, for å si det slik! Det er en grunn til at min kjære ikke vil være med! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da vet du jo hvordan det er da, din hykler! ;)

Jeg er faktisk så spent at det er nesten litt unaturlig, med tanke på at det er ditt barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, bare pittelitt :lur:

Det er jo kjempekoselig at du er kjempespent du også! :jepp: Jeg skal rett på jobb etter UL, men jeg skal ta meg tiden å stikke innom KG før jeg setter igang med noe ordentlig arbeid! :jepp: Jeg kommer til å være så sprekkferdig, og siden jeg ikke kan si det til noen i nærmeste vennekrets, så MÅÅÅÅÅ jeg si ifra så fort som mulig til dere :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, alle vil vite! Problemet ligger hos min andre halvdel som ikke vil vite :gjeiper: Vet ikke om jeg er komfortabel med å fortelle det til helehalve vennegjengen når barnefar ikke vet det engang! Jeg kommer til å fortelle det til min familie da, og hvis kjære "tilfeldigvis" skulle endre mening i siste liten, så tar jeg ikke det så veldig tungt! :sjenert:

(Ikke at jeg tror det kommer til å skje da...Jeg venter barn sammen med det ene mennesket som er om mulig staere enn meg :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro at han ikke vil vite! Han har jo så lyst på jente og, planlegger han å være der mens du føder og ta skuffelsen da liksom? :P Skjønner meg ikke på folk som ikke vil vite, jeg hadde absolutt måttet vite det selv. Må jo begynne å handle og sånn! Og finne navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er forsåvidt helt enig! Jeg tror nok at egentlig dreier det seg om at han syns det er for spennende til at han klarer å takle det :gjeiper: Og når han da har sagt at han ikke vil vite så er han sta nok til at han står for det. Innerst inne er jeg helt sikker på at han har lyst til å vite det han og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo verst for deg som må holde hemmeligheten. Tror du ikke du kommer til å glippe og si han/hun om babyen en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mye verre for meg. Og jeg kommer helt sikkert til å forsnakke meg. Å holde på slike hemmeligheter er virkelig ikke min sterkeste side! Så jeg har lagd noen strategier! Kalle babyen for Pittelille, si han og hun om en annen slik at ingen kan trekke konklusjoner ut av det. Babyklær som jeg kjøper skal gjemmes rett ned i kofferten der jeg har klærne, med mindre de er kjønnsnøytrale! Heldigvis kjøper jeg ikke så mye rosa, for det aller meste er jo Hello Kittie :snurt: Og jeg har ingen problemer med å kle opp en eventuell jente i såkalte "gutteklær". Er litt verre å kle opp gutter i rosa.

Men det er prisen jeg må betale for å være så hinsides nysgjerrig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir mamma til en liten :babyjente::kgbaby::trist::rodmer:

Jeg må løpe inn på jobb nå, men jeg oppdaterer senere :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå sååååå herlig!!

Jeg rakk ikke å tippe, men hadd tenkt å tippe :babyjente:

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!! :strix:

Jeg skal på UL i morgen og er såååååå spent!!

Sterke jentefølelse her også, så da får vi se ;)

Kos deg i dag sunflower87!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mamma til en liten :babyjente::kgbaby::trist::rodmer:

Jeg må løpe inn på jobb nå, men jeg oppdaterer senere :biggrin:

Gratuleeeeerer, det var det jeg visste :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå så moro! :D :hoppe: Jeg er helt misunnelig! Nå må du nesten begynne å dele navneideer med oss altså, det er jo såå mange fine jentenavn! Kjæresten og jeg har allerede funnet ut hva vår første jente skal hete, selv om vi ikke har babyplaner riktig ennå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Tusen takk allesammen :rodmer:

Det er så deilig å endelig vite!

Vi kom inn til sykehuset idag etter å ha gått oss vill nærmest! Det var jo så innmari vanskelig å finne veien, og ikke minst inngangen! :fnise:

Vel inne hos jordmor så satte vi raskt igang med undersøkelsen. Hun fant Pittelille ganske raskt, men jeg må innrømme det at hun så jo ikke mye ut som en baby ihvertfall! Hun lå krøllet sammen som en ball, med bena god plantet bak nakken :fnise: Og det var ikke snakk om å ligge i ro lenge nok til at jordmor skulle få måle det som skulle måles. Åneheheheida, her var det om å gjøre å turne mest mulig, sparke og slå i lufta og skikkelig herje på. Det tok nesten en time før vi endelig var ferdig. Jordmor var klar for å sende oss ut, så jeg måtte spør om hun hadde sett hvilket kjønn det var. Det hadde hun, kjære ble sendt ut og jeg fikk vite at det er en vakker liten jente! :rodmer:

Så nå skal jeg treffe en venninne imorgen og kjøpe vakre små jenteklær uten Hello Kittie på :rodmer::fnise:

Så spennende med UL imorgen Mjau! Den magefølelsen er ikke til å undervurdere den altså! :jepp:

Navn ja... Jeg må jo diskutere både guttenavn og jentenavn med kjære jeg. Snakk om bortkastet tid :fnise:

Jeg liker veldig godt navnet Mie. Jeg kjenner veldig mye for at jeg har en Mie i magen. Det er et søtt navn, men jeg ser fortsatt for meg at det kan passe ei jente med et rampete glimt i øyet :fnise:

Ååååå, vakre lille jenta mi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du kan hvertfall la ham vinne litt i kampen om guttenavn, bare du ikke gjør det for åpenbart ;) Høres ut som du har en jente med mye energi i magen, og det er jo positivt! Mie er forresten kjempesøtt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratuleeeerer med å ha ei lita tulle i magen :klemmer:

Da tippa jeg feil, gitt... :sjenert: jeg som var så sikker :gjeiper:

det blir nok alle tiders å handle inn søte jenteklær ja, tenker jeg.. :rodmer: finnes jo SÅ mye søtt!

(Ps: lykke til med å finne klær uten Hello Kitty, da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...