Gå til innhold

Jeg har endelig gjennomskuet..

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at din mann er sånn, eller at alle innvandrer menn er sånn, men jeg sier at jeg tror MANGE av dem er sånn.

'

Mye fordi jeg har erfaring med dem. En fra pakistan og en araber faktisk.

Han siste var verst, men jeg merket ikke noe de første årene. Ikke før vi ble gift. Da fikk visa en annen klang. Ble helt sjokkert og trodde aldri han kunne forandre personlighet til de graaader. Som om han hadde to personligheter nesten. Ingenting var "lov" lenger, og for å gjøre en lang historie kort ble nye regler laget, og jeg var egentlig under hans "regime".

Vil påpeke at han var en engel til å begynne med. Kunne aldri, aldri, aldri tro han ble slik.

Han jeg var sammen med før han ble og verre etter som jo lengre vi var sammen, men kan ikke sammenlignes med min eksmann.

Må innrømme at jeg nå tvilsomt kunne blitt sammen med en innvandrer "av dette slaget" igjen. For min del gjelder en norsk, snill mann.

Hilsen Liss.

Nå finnes det vel egentlig en god del norske menn også, som følger den linja der. Norge har jo også vært nokså patriarkalsk opp gjennom tidene, og det sitter fremdeles godt igjen i mange av våre menn.

Ellers har min datter nå en arabisk samboer. Han er en engel på mange måter, men han har også denne tendensen til å tro at han eier henne og bestemmer over henne, og siden hun er meget sta og egenrådig så hender det at han må ty til trusler i håp om å få henne til å gå på teppet sitt.

Muslim er han ikke, han er ikke religiøs, men man ser godt allikevel at han er sterkt preget av kulturen han vokste opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Åhoi, det var en gammel tråd.. jeg venter forøvrig fortsatt på den berømte kusinebruden! :lete:

Hva med den? (Har ikke lest hele tråden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hva med hva? Kusinebruden?

Det er jo et kjent faktum at alle sånne bruninger bare er sammen med vantro, norske damer til de skal gifte seg med en ren og flott kusine, og skape en arme av innavla arvinger. Men som sagt, denne kusinebruden har fortsatt ikke dukket opp.. Jeg ventet i det første innlegget og jeg venter fortsatt.

Sånn ca.. Spør gjerne om flere ting, jeg har en hjemmeeksamen jeg forsøker å unngå, så alle muligheter til å fokusere på noe annet enn den tas i mot med åpne armer. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hva? Kusinebruden?

Det er jo et kjent faktum at alle sånne bruninger bare er sammen med vantro, norske damer til de skal gifte seg med en ren og flott kusine, og skape en arme av innavla arvinger. Men som sagt, denne kusinebruden har fortsatt ikke dukket opp.. Jeg ventet i det første innlegget og jeg venter fortsatt.

Sånn ca.. Spør gjerne om flere ting, jeg har en hjemmeeksamen jeg forsøker å unngå, så alle muligheter til å fokusere på noe annet enn den tas i mot med åpne armer. :jepp:

Venter du på at ei skal banke på døra di og presentere seg?

Bare fordi at de ikke er i vennekretsen din så betyr ikke det at de ikke eksisterer, eller at ekteskap med nære slektninger ikke er uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Venter du på at ei skal banke på døra di og presentere seg?

Bare fordi at de ikke er i vennekretsen din så betyr ikke det at de ikke eksisterer, eller at ekteskap med nære slektninger ikke er uheldig.

Blah blah blah.. Gidder du eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love you, Vampelicious!!

Du er faen meg et grepa kvinnfolk..:D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah blah blah.. Gidder du eller?

Var ikke innlegget mitt underholdende nok for deg, eller har du en egen oppfatning om stilen innleggene skal skrives i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Var ikke innlegget mitt underholdende nok for deg, eller har du en egen oppfatning om stilen innleggene skal skrives i?

Du føler at en tråd om ligger under Skråblikk og generaliseringer er rette sted for en seriøs debatt om f. eks forekomst av dødfødsel og skader på barn født av søskenbarn?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler at en tråd om ligger under Skråblikk og generaliseringer er rette sted for en seriøs debatt om f. eks forekomst av dødfødsel og skader på barn født av søskenbarn?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket fører oss tilbake til Blah blah blah.. Gidder du eller?

Selvfølgelig. Et grepa kvinnfolk står vel ikke tilbake for en diskusjon?

(EDIT, mannfolk skal det selvfølgelig være).

Endret av Larsern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Selvfølgelig. Et grepa kvinnfolk står vel ikke tilbake for en diskusjon?

(EDIT, mannfolk skal det selvfølgelig være).

Ok, hit me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er provosert før han i det hele tatt har starta... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blondie65

Det er påkrevd. Det er i alle fall påkrevd at du "lider" deg gjennom de skal vi si 4-5 første innleggene på side 1. Da vil du skjønne (forhåpentligvis) hvor håpløst innleggene dine her på siste side mange måneder senere er.

Gidder du eller? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Kjenner jeg er provosert før han i det hele tatt har starta... :sur:

Hehe, søta! :rodmer: Jeg tror vel neppe det er noe jeg ikke har hørt før.. :lur: Og om det er det, så kan jeg oppdatere hovedinnlegget. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søta! :rodmer: Jeg tror vel neppe det er noe jeg ikke har hørt før.. :lur: Og om det er det, så kan jeg oppdatere hovedinnlegget. :nigo:

Jeg har en du ikke har hørt før! Jeg var sammen med en araber og da fikk jeg kommentaren av flere folk faktisk "Han kommer til å tvinge deg til å slutte spise pølser!!"

Forøvrig en av de snilleste gutta i hele verden.. og jeg fikk spise masse pølser! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg har en du ikke har hørt før! Jeg var sammen med en araber og da fikk jeg kommentaren av flere folk faktisk "Han kommer til å tvinge deg til å slutte spise pølser!!"

Forøvrig en av de snilleste gutta i hele verden.. og jeg fikk spise masse pølser! hehehe

Hehe, nei, vet du, den har jeg faktisk hørt! :skratte: Det er de som fortsatt, etter sånn 5 år, blir dødelig sjokka om de ser meg spise en baguett med ost og skinke.. for ikke å snakke om at jeg spiser ribbe på julaften! :lur: Og tro det eller ei, vi har bare et sett med kjeler og sånn også! Han går ikke engang bananas om det ligger ei pølse på samme grill som kjøttet hans. Men, jeg regner med at det også er en del av den muslimske konspirasjonen.. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...