Gå til innhold

Jeg har endelig gjennomskuet..


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge være bekymret over at min samboer gjennom flere år har vært en eller annen form for arabisk feilvare. Han har jo ikke vært sånn som mange sier at han skal være. Men, endelig har KG og dens horder av smarte gjester og anonyme brukere åpnet mine øyne. Jeg skal ikke være dum og naiv lenger, så i kveld har jeg endelig konfrontert ham.

Jeg bestemte meg for å gå rett på sak, og spurte om han visste sånn cirka når han skulle dumpe meg til fordel for en kunsine fra hjemlandet. Han så på meg som om jeg var gal, men jeg skjønte heldigvis at dette bare var en del av hans skurkeatige natur. Han er jo tross alt araber, så løgn, bedrag og faenskap faller ham like naturlig som å puste. Jeg lot meg altså ikke lure, men fortsatte med at jeg endelig hadde skjønt at han bare var sammen med meg for å skaffe seg papirer, sånn at han kan hente denne kusinebruden til Norge. Han prøvde å lure seg unna med å si at han tross alt hadde alle papirene sine og permanent bosettingstillatelse før han møtte meg, men hallo? Hva for en idiotisk unnskyldning er det? Det finne sikkert et eller annet spesielt kusinebrudpapir som han får om han er sammen med meg lenge nok.

Det stoppet ikke med det.Jeg fortalte ham også at jeg etterhvert har skjønt at de kveldene hvor han er sier at han er hos en kompis, så er han enten ute og roper hore etter norske damer, eller voldtar dem.. eller begge deler. Jeg fortalte ham også at jeg finner meg ikke i å bli banket. Det betyr ingen ting at han påpekte at han aldri har lagt en hånd på meg. Han er araber, så det kommer garantert før eller siden.. Bedre føre var enn ettersnar, ikke sant? Med mindre kusinebruden kommer først da selvfølgelig.. Jeg fortalte ham samtidig at jeg aldri kommer til å gå med hijab, og han kan bare drite i at jeg skal dumpe kompisene mine. At han aldri har bedt meg om noe sånt spiller ingen rolle, jeg har jo lært her inne at det kommer til å komme. Like greit å være klar over det, så kan jeg planlegge på forhånd hva jeg skal ha med meg til krisesenteret.

Jeg er også drittlei av at han ser på meg som en møkkete, dum, vantro hore. Han sier at han elsker meg, men jeg vet faen meg bedre. Nå er det sikkert ikke lenge før han prøver å true meg til å konvertere heller.. At han ikke har prøvd det tidligere er sikkert bare fordi han brukt tiden til å planlegge hvordan han skal gjøre det. Suge meg inn ved å være snill og greit, for så å bli helt apekatt og true med det rene helvete om jeg ikke sporenstreks konverterer. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han gidder å legge så mye tid og energi i dette, iom at han uansett kommer til å bytte meg ut med en ren og ærbar kone, men det er sikkert en del av den muslimske konspirasjonen. Tøm, tvangskonverter og røm! Jeg fortalte han også at jeg blir kvalm ved tanken på at han sikkert ligger og fantaserer om en eller annen jomfrulig kusine når vi har sex. Han så lettere sjokka ut.. han er en god skuespiller, det løgnaktige arabersvinet. Heretter skal jeg holde ham ansvarlig for alt. Ikke bare det han gjør, men for det alle muslimer, arabere, utlendinger og alle de som generelt er litt for brune i huden måtte finne på å gjøre. Det er bare rett og rimelig, de er jo av samme ulla hele hurven.

Nå har jeg også skjønt hvorfor han frivillig ble med i bryllup når en venninne av meg skulle gifte seg med kvinnen i sitt liv. Jeg er bombesikker på at han bare skulle finne ut mer om dem, sånn at han og kompisene kan spore opp venninnen min og kona for å steine dem på åpen gate. Eller voldta dem. Eller begge deler. Jeg har også skjønt at alle de gangene han har vært med meg på kirkegården for å besøke graven til sønnen min, så er det bare for å bedrive spaning som han skal bruke til å planlegge når han skal bombe kirken. Og forsørge meg så jeg kunne begynne på skolen igjen? Hah, det var sikkert en eller form for utspekulert plan for å hvitevaske terrorpenger. Fy faen, for en drittsekk..

Så nå sitter jeg her da.. Han har "dratt for å besøke en kompis", og noterer hvor lenge han er ute, sånn at jeg kan gi politiet nøyaktige opplysninger når de kommer for å ta ham for overfallsvoldtekt.. eller kanskje drap? Jeg føler meg så utrolig dum, som ikke har skjønt alt dette før nå. Tenkt at han har klart å lure meg så lenge.. Vel, no more! takk til alle de fantastiske menneskene på KG, som har åpnet mine øyne og forklart meg hva slags mann han virkelig er.. Jeg hadde ikke klart å finne ut av alt dette uten dere. Nå kunne jeg selvfølgelig gått ut for å forsøke å finne meg en norsk mann. Men det går jo ikke.. alle vet jo at grunnen til at jeg i utgangspunktet ble sammen med en muslimsk mann er at jeg ikke klarte å få meg en norske en.. Så jeg får nok bare holde ut, til jeg blir byttet ut med kusinen..

Vampen - ikke lenger naiv og dum

:ironi: :ironi: :ironi:

Endret av Vampen
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av de første gangene jeg har lest et så langt innlegg, men utrolig bra :ler: Godt vi har KG, som kan fortelle oss hvordan våre partnere er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første gangene jeg har lest et så langt innlegg, men utrolig bra :ler: Godt vi har KG, som kan fortelle oss hvordan våre partnere er :ler:

Hehe, ja, gudskjelov, ingen tvil om at det er noen her inne som sitter på FASITEN! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da veldig opptatt av han araber mannen din skal komme i godt lys get over it jente.I de andre trådene var det snakk om albanere ikke arabere litt forskjell der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er da veldig opptatt av han araber mannen din skal komme i godt lys get over it jente.I de andre trådene var det snakk om albanere ikke arabere litt forskjell der.

Så du tror min aktivitet på KG er begrenset til noen tråder om albanere? Guess again smartass. Dessuten, dette innlegget handler i grunn ikke om min samboer, iom at det er konstruert hovedsakelig på grunnlag av argumenter og påstander jeg har møtt her inne. Ikke problemstillinger fra vårt liv. Så denne tråden handler først og fremst om folks fordommer, og de er det mange av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har hatt flaks betyr ikke at ikke mange har grunn til å ha fordommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Vampen har det til felles med en venninne av meg at hun har truffet en hyggelig mann fra et land som dessverre har mange uhyggelige menn som innbyggere.

Det går slett ikke an å generalisere til å si at alle menn av type X er konebankende muslimer, like lite som det går an å si at alle blondiner er dumme goldiggers.

Men du Vampen, denne skulle du lagt i "Ting jeg har lært av Kvinneguiden".

Forøvrig et helt glimrende innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen? Dump araberen og gift deg med meg? Jeg tror jeg fikk et lite crush på deg akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, takk for grundig innlegg, vampen! Tror jeg må låne den og ta et oppgjør med min kjære muslim også. Sitter bare og venter på den dagen han tvinger meg til å gå med hijab, konvertere og hele pakka...jeg hørte at han hadde en svært oppkavet samtale med sin muslimske familie i hjemlandet her en dag, og selv om min swahili er litt rusten er jeg ganske sikker på at jeg hørte noe sånt som tvangskonvertering, flere koner og noe om å få oppover fettere for å lære meg opp i riktig tro. Veldig greit at KG kan oppklare alt dette for oss stakkars naive mennesker :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis fått deg en dårlig araber. Han er en skam for oss skumle utlendinger. I motsetning til din feilvare så liker vi å steine vilkårlige folk på gata og voldta noen minst annenhver helg. Som om det ikke var skummelt nok så drikker vi melk rett av kartongen, og det hender også at vi ikke skrur på lokket på tannkremtuben!

Dersom du leter etter ironiflagget så får du lete videre! Muaaaahahaha *hoste* muhahahaha

Endret av ilcrappo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen? Dump araberen og gift deg med meg? Jeg tror jeg fikk et lite crush på deg akkurat nå.

Neinei, gift deg med MEG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

At du har hatt flaks betyr ikke at ikke mange har grunn til å ha fordommer.

Fordom er en holdning eller oppfatning basert på mangelfull kunnskap. En fordomsfull holdning gjør en person disonibel til å uttrykke antipati overfor personer og menneskegrupper, men også ideer eller objekter. Begrepet brukes vanligvis i en negativ beskrivelse av personers holdning basert på gruppetilhørighet. Det kan da gjøres seg utslag i diskriminering.

Min utheving.

Fordommer er pr definisjon negative. Det er ideer eller forestillinger som bygger på mangelfull kunnskap, ikke på fakta. Derfor bør også fordommer være noe man jobber med, ikke noe man bare slår seg med ro til. Jeg har også mine fordommer, jeg er ikke mer perfekt enn andre, men jeg er ihvertfall bevisst på fordommene mine. Og jeg jobber med meg selv for ikke å la dem ta styringa i møte med fremmede mennesker. Jeg syntes faktisk alle mennesker fortjener en sjanse til å vise hvem de er, og at man venter med å spy ut fordommene sine til vedkommende har fått sjansen til å vise hva som "bor i dem".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampen? Dump araberen og gift deg med meg? Jeg tror jeg fikk et lite crush på deg akkurat nå.

:romeo:

Jeg får stadig høre at jeg tydligvis ikke har sjanse på norske menn, hvorfor har ingen fortalt meg at jeg har draget på kvinnsen? This changes everything! :rødme:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...