Gå til innhold

Jeg har endelig gjennomskuet..


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Hehe, nei, vet du, den har jeg faktisk hørt! :skratte: Det er de som fortsatt, etter sånn 5 år, blir dødelig sjokka om de ser meg spise en baguett med ost og skinke.. for ikke å snakke om at jeg spiser ribbe på julaften! :lur: Og tro det eller ei, vi har bare et sett med kjeler og sånn også! Han går ikke engang bananas om det ligger ei pølse på samme grill som kjøttet hans. Men, jeg regner med at det også er en del av den muslimske konspirasjonen.. :lur:

hehe ja.. Folk skjønner ikke at muslimer er like forskjellige folk som kristne..

Kjenner ikke mange "kristne" i Norge, som er et kristent land, som går i kirken og følger bibelen til punkt og prikke.. Er jo AKKURAT det samme med muslimer! *himler med øynene*

I Kina er det vanlig spise rotter, men siden vi har brunrotter som sprer sykdommer spiser ikke vi de og ser de som skitne.. Grunnen til at muslimer ser på griser som skitne er at det var en griseorm-epedimi for tusenvis av år siden som gjorde at folk ble syke, derfor ble grisen skitten!

Puuuuh..blir så sliten av å være antirasist noen ganger, folk er så stupide!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

hehe ja.. Folk skjønner ikke at muslimer er like forskjellige folk som kristne..

Kjenner ikke mange "kristne" i Norge, som er et kristent land, som går i kirken og følger bibelen til punkt og prikke.. Er jo AKKURAT det samme med muslimer! *himler med øynene*

I Kina er det vanlig spise rotter, men siden vi har brunrotter som sprer sykdommer spiser ikke vi de og ser de som skitne.. Grunnen til at muslimer ser på griser som skitne er at det var en griseorm-epedimi for tusenvis av år siden som gjorde at folk ble syke, derfor ble grisen skitten!

Puuuuh..blir så sliten av å være antirasist noen ganger, folk er så stupide!

Jeg har vel etterhvert kommet dit at ler mer enn jeg blir provosert. :popcorn: Det er mye uvitenhet ute og går. Jeg blir rett og slett litt fascinert av mangel på basiskunnskaper, sånn som dette med at araber og muslim ikke nødvendigvis er det samme. Det er jo ikke rart hele greia blir forvirrende, om man f. eks går ut i fra at all verdens muslimer er arabere. Sleng på NM i klipp og lim fra religiøse tekster, en god dose spøkelseskladden-fobi og en vill polarisering, så har man en suppe uten like.

Nå skal det sies at vi har vært heldig iom at gubb er fra et land som få nordmenn visste noe særlig om.. Det har derimot endret seg nå, og det er ikke bare-bare for noen av oss å vende seg til at folk som for noen måneder siden knapt kunne finne Libya på kartet når har en svært bestemt oppfatning om Benghazis innbyggere.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel etterhvert kommet dit at ler mer enn jeg blir provosert. :popcorn: Det er mye uvitenhet ute og går. Jeg blir rett og slett litt fascinert av mangel på basiskunnskaper, sånn som dette med at araber og muslim ikke nødvendigvis er det samme. Det er jo ikke rart hele greia blir forvirrende, om man f. eks går ut i fra at all verdens muslimer er arabere. Sleng på NM i klipp og lim fra religiøse tekster, en god dose spøkelseskladden-fobi og en vill polarisering, så har man en suppe uten like.

Nå skal det sies at vi har vært heldig iom at gubb er fra et land som få nordmenn visste noe særlig om.. Det har derimot endret seg nå, og det er ikke bare-bare for noen av oss å vende seg til at folk som for noen måneder siden knapt kunne finne Libya på kartet når har en svært bestemt oppfatning om Benghazis innbyggere.. :skratte:

Ja, tror de bare tar de store overskriftene de hører og lager sin egen slutning..

Må være enkelt og behagelig og leve i en sort-hvitt verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, tror de bare tar de store overskriftene de hører og lager sin egen slutning..

Må være enkelt og behagelig og leve i en sort-hvitt verden!

Ja, jeg har vurdert å flytte inn i en slik verden selv.. Alt jeg ikke liker = pur ondskap. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akuratt lest hele dette inlegget til mine mistenksomme, rasistiske venninner som tydeligvis mener at de fleste muslimer har noe å skjule. Jeg kjenner jeg blir KVALM.

Takk for et fantastisk innlegg, dette skal jeg faktisk lagre! Du er flott!! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vurdert å flytte inn i en slik verden selv.. Alt jeg ikke liker = pur ondskap. :lur:

Liker meg i min egen lille såpeboble jeg.. Hvor respekt, forståelse, empati og kunnskap er essensen!

Men da er man visst naiv.. :kjefte:

Pur ondskap :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Jeg har akuratt lest hele dette inlegget til mine mistenksomme, rasistiske venninner som tydeligvis mener at de fleste muslimer har noe å skjule. Jeg kjenner jeg blir KVALM.

Takk for et fantastisk innlegg, dette skal jeg faktisk lagre! Du er flott!! :klemmer:

De fleste muslimer har noe å skjule? For noen naive nek du har til venninner.. De opplyst av oss vet jo selvfølgelig at det gjelder alle muslimer, ikke bare de fleste.. :lur:

Men fra spøk til alvor, så utrolig hyggelig skrevet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Liker meg i min egen lille såpeboble jeg.. Hvor respekt, forståelse, empati og kunnskap er essensen!

Men da er man visst naiv.. :kjefte:

Pur ondskap :kghjerte:

Med tanke på hvilke verdier og kunnskaper som har ført til at jeg har blitt kalt naiv, så vil jeg faktisk påstå at naiv er et kompliment.. :lur: Så vi kan være naive sammen Yusefinus. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvilke verdier og kunnskaper som har ført til at jeg har blitt kalt naiv, så vil jeg faktisk påstå at naiv er et kompliment.. :lur: Så vi kan være naive sammen Yusefinus. :strix:

Ja, det er veldig sant..:)

Bare oppgitt over menneskeheten idag.. hehe

:flekke: til verden!

*klemme hardt og lenge på Vampelicious!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, det er veldig sant..:)

Bare oppgitt over menneskeheten idag.. hehe

:flekke: til verden!

*klemme hardt og lenge på Vampelicious!

Bare i dag? :lete: Syntes jeg har vært sammenhengende oppgitt over menneskeheten i en liten evighet nå jeg.. :lur: Ikke minst etter at opprøret i Libya begynte, det snudde opp ned på det meste og har gjort meg både noen illusjoner fattigere, partiløs og generelt heit i toppen.. :lete:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la disse humørløse innleggene ødelegge en fantastisk morsom tråd!

Jeg har et spørsmål som har voldt meg mye hodebry.

Siden jeg alltid har hørt at man blir hva man spiser, er jeg svært bekymret for all den utenlandske maten jeg stadig putter i meg. :spise:

jeg vet at jeg ved flere anledninger har spist halalkjøtt tilberedt av muslimer.

Og siden vi kristne ikke har noen spesiell mat, er jeg nå i ferd med å bli muslim?

Og jeg som er så glad i kebab. Må jeg slutte med det for å ikke bli tyrkisk eller arabisk eller hvor den kommer ifra?

Vampen, du har tydeligvis glemt dette viktige aspektet.

Du spiser sikkert mye arabisk mat, så nå bør varselklokkene ringe for fullt.

Det er ikke lenge til du ønsker å kle deg i burka :ninja: og gifte deg med fetteren din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...