Gå til innhold

Jeg har endelig gjennomskuet..


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Seriøst, etter å ha lest dette her er jeg helt sikker på at du er psykisk ustabil, få deg en psykolog NÅ!!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel egentlig bare et tidsspørssmål før noen tok det bokstavelig. Jeg trodde jeg hadde fått frem poenget ganske godt med både overdrivelser og ironiflagg, men den gang ei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke rart Vampen blir psykisk ustabil sånn som den arabiske samboeren holder på! Er nok han som trenger psykolog, siden han nekter å vise sitt sanne jeg :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke rart Vampen blir psykisk ustabil sånn som den arabiske samboeren holder på! Er nok han som trenger psykolog, siden han nekter å vise sitt sanne jeg :jepp:

:filer::ler: :ler:

Det var en god vinkling, tror jeg skal bruke den neste gang han syntes jeg er litt vanskelig eller grinete. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke nødvendigvis hun som vantro som trenger å gå med hijab. Det er jo barna, som skal bli muslimer i henhold til fars religion, som er den virkelige testen, spesielt eventuelle døtre. Det virkelig tragiske er når kvinner nekter sine døtre den frihet som de har fått selv ved å inngå ekteskap i sterkt patriarkalske kulturer. Selvsagt kan det hende at denne mannen ikke følger sin kultur og tradisjon på dette punktet, men de aller fleste menn gjør faktisk det, og det er et enormt problem.

Det blir som kvinner for 50 år siden skulle være mer opptatt av at man ikke måtte stigmatisere alle menn og skjære dem over en kam, istedet for å være opptatt av likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, etter å ha lest dette her er jeg helt sikker på at du er psykisk ustabil, få deg en psykolog NÅ!!

Jeg tror ikke psykolog er tilstrekkelig. Her må det nok kraftigere skyts til. En skikkelig god steining, tipper jeg vil gjøre susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke psykolog er tilstrekkelig. Her må det nok kraftigere skyts til. En skikkelig god steining, tipper jeg vil gjøre susen :)

Sukk, endelig en mann som skjønner hva en dame trenger.. :romeo: :romeo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke rart Vampen blir psykisk ustabil sånn som den arabiske samboeren holder på! Er nok han som trenger psykolog, siden han nekter å vise sitt sanne jeg :jepp:

Næh, er han en arabisk feilvare, så er han det. Kommer disse feilvarene med returrett, forresten? Jeg synes ikke det er noe gøy å ta inn innvandrere hvis de ikke er hardcore kriminelle, nemlig!

får vel slenge på dette: :ironi: , hvis ikke er det bare et tidsspørsmål før jeg også henvises til psykolog

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge på dette: :ironi: , hvis ikke er det bare et tidsspørsmål før jeg også henvises til psykolog

:blink: Vah? Du vifter med et hvitt flagg!? Betyr det at du OVERGIR deg!? OVERGIR landet ditt, sånn at det kan oversvømmes av kriminelle innvandrere og partysvensker? Jeg tror du trenger psykolog.

[/ironi]

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Vah? Du vifter med et hvitt flagg!? Betyr det at du OVERGIR deg!? OVERGIR landet ditt, sånn at det kan oversvømmes av kriminelle innvandrere og partysvensker? Jeg tror du trenger psykolog.

[/ironi]

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes nå voldtekt bare annenhver helg vitner om alt annet enn selvinnsikt fra Ilcrappo jeg da. Det må da minst være hver helg i uken ... Freddan, lørddan og søndan, ramadan og pakistan og hva det heter alle dan.

Hver helg?! Er du klar over hvor krevende det er å være en kriminell innvandrer? Kan jo ikke drive å voldta hele tiden. Vi må jo også få tid til øvrige gjøremål, slik som å selge hasj, henge på Oslo City, betjene kebabsjappen, kjøpe hasj, rane gamle damer, selge hasj, selge mer hasj, konspirere, utstede fatwaer, etc. Alle disse aktivitetene er essensielle for at vi skal kunne klare å bryte ned den vestlige sammfunnsstrukturen, som jo selvfølgelig er vårt overordnede mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver helg?! Er du klar over hvor krevende det er å være en kriminell innvandrer? Kan jo ikke drive å voldta hele tiden. Vi må jo også få tid til øvrige gjøremål, slik som å selge hasj, henge på Oslo City, betjene kebabsjappen, kjøpe hasj, rane gamle damer, selge hasj, selge mer hasj, konspirere, utstede fatwaer, etc. Alle disse aktivitetene er essensielle for at vi skal kunne klare å bryte ned den vestlige sammfunnsstrukturen, som jo selvfølgelig er vårt overordnede mål.

Og på tross av alle disse kriminelle aktivitetene har du da altså rukket å få deg en doktorgrad i fysikk? Det var ikke verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på tross av alle disse kriminelle aktivitetene har du da altså rukket å få deg en doktorgrad i fysikk? Det var ikke verst :)

han har sikker kjøpt den... FOR HASJ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Hver helg?! Er du klar over hvor krevende det er å være en kriminell innvandrer? Kan jo ikke drive å voldta hele tiden. Vi må jo også få tid til øvrige gjøremål, slik som å selge hasj, henge på Oslo City, betjene kebabsjappen, kjøpe hasj, rane gamle damer, selge hasj, selge mer hasj, konspirere, utstede fatwaer, etc. Alle disse aktivitetene er essensielle for at vi skal kunne klare å bryte ned den vestlige sammfunnsstrukturen, som jo selvfølgelig er vårt overordnede mål.

Snak med min fetter.

Jeg har heller ikke tid mer. Det var noen som viftet med et hvitt flagg her og da - som den gode nordmann i et kristen land som jeg er må jeg tolke det som vanære av det norske flagget. Dermed må jeg ut og tegne noe som er forbudt i koranen og utgi det. Dette for å lokke frem alle hårsåre eh ... jeg mener selvsagt rettferdig indignerte muslimer.

Det tar hardt på å være stereotyp.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ts, er så glad for hva du har opplevd og at du har blitt såret, du fortjente det virkelig, bare synd han ikke såret deg mer :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ts, er så glad for hva du har opplevd og at du har blitt såret, du fortjente det virkelig, bare synd han ikke såret deg mer :tristbla:

Haha, tuller du eller er du bare stokk dum? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, endelig en mann som skjønner hva en dame trenger.. :romeo: :romeo:

Jepp, et skikkelig mannfolk vet å sette sin kvinne på plass. Hva sier du til å droppe araberen din og heller tvangsgifte deg med meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...