Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke gå i KGdvale nå, nå er det jo bare siste innspurt!! Hvem skal jeg forte meg "inn" å se til hver morgen nå da?? :lete:

Neida, skjønner du vi ha en liten KGpause, er jo lett at det her inne blir baaare fokus på om det er noe på gang. Men du må iallefall oppdatere oss når noe skjer, det må du love!!

Og så håper jeg du får noen rolige og avslappende dager, der du får hvilt deg og kanskje tilogmed samlet litt energi :kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom med en god klem!! :klemmer:

Før du vet ordet av det, er det over! :klemmer:

Takk for klem :klemmer:

Føles langt fra sånn (i hvertfall i dag) dessverre :sjenert:

Har nok hatt en litt lengre modningsetappe enn jeg visste om (hva visste jeg om slutten av et sv.skap forresten :gjeiper: )

Håper du koser deg med lillegutten din og at ammingen går seg til :rodmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gå i KGdvale nå, nå er det jo bare siste innspurt!! Hvem skal jeg forte meg "inn" å se til hver morgen nå da?? :lete:

Neida, skjønner du vi ha en liten KGpause, er jo lett at det her inne blir baaare fokus på om det er noe på gang. Men du må iallefall oppdatere oss når noe skjer, det må du love!!

Og så håper jeg du får noen rolige og avslappende dager, der du får hvilt deg og kanskje tilogmed samlet litt energi :kose::klemmer:

Hehe, nei jeg har ikke planlagt noe pause akkurat men på sånne dager som i dag (har ikke hatt så "down dager" hittil) så føler jeg ikke at jeg har mye å komme med :gjeiper:

Sliten, nedfor og lei meg og stort sett gråter - så har jeg kanskje best av å ikke forsøple boka med bare sånne updates :fnise:

Hvem vet.. kanskje ting er lettere allerede i morra?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet.. kanskje ting er lettere allerede i morra?!

:klem:

Det er jeg sikker på at det er! :jepp: Dette er bare litt mandags-fødsels-blues og det kommer til å gå over :klemmer:

Uten en grå dag i blandt så skinner ikke solen så sterkt neste dag vet du :sol:

Det er dessuten helt normalt å være overfølsom nå på slutten så det nærmer seg - garantert! Og vi ville jo helst vente til etter 1 juli sånn at pappa får 12 uker, var det ikke så? :lur:

Kommer og ser til deg i morgen! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god :klem:

Vet mye om sånne dager, og det er ikke så greit...

Ta deg en velfortjent pause om du føler det er best så gleder vi oss til å høre fra deg når du føler deg bedre :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en god :klem:

Vet mye om sånne dager, og det er ikke så greit...

Ta deg en velfortjent pause om du føler det er best så gleder vi oss til å høre fra deg når du føler deg bedre :)

:klemmer:

Takk for det mjau-mjau.. Ikke noe kjekt med sånne dager :sjenert: Denne dagen er nok noe bedre, men det går litt tråere enn det har gjort de siste ukene :rodmer:

Er ikke deprimert eller noe sånt, er mer en nedtur etter å ha hatt såkalte modningssmerter i snart 3 uker nå, sovet dårlig og sikkert trodd litt i meg selv at jeg nærmer meg "noe" og så går no dagan. Vet at jeg ikke har mye å surve over, men er vel en reaksjon jeg får pga jeg blir sliten og har smerter over langen da :rodmer: Kroppen er en rar "maskin"...

I natt har jeg sovet lite og hatt vondere enn jeg har hatt hittil.. Håpte det skulle gå fra kynnere og mensmurringer over til mer regelmessig men, lar nok vente på seg litt til gitt. I morra er mens-terminen min, så håååper det skjer noe snart :duskedame::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: og en :kose:

Takk for :klem: MonThe :)

-----

Dette er den værste kvelden så langt :sjenert:

Vondter som kommer med 10-15 min mellomrom og konstant menssmerter derimellom.. Men, kjenner jeg denne tullekroppen rett så er det vel nok en falsk alarm :fnise: Hatt mer slim (sorry detaljs) i dag enn de siste dagene, men ingen propp..

Nå skal jeg snart kvelde, i håp om at lillegutt vil plage mamman sin litt skikkelig i natt :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondter som kommer med 10-15 minutters mellomrom, og det er ikke rier?? Sikkeeer?

...får lyst til å ta fram :popcorn: jeg altså....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondter som kommer med 10-15 minutters mellomrom, og det er ikke rier?? Sikkeeer?

...får lyst til å ta fram :popcorn: jeg altså....

:klem:

Vet ikke hva det er.... Har hatt det mer eller mindre hele natten :sjenert: pluss mensmurringer fra helvete som røsker konstant :sjenert: Om du har en popcornmasin kan du sikkert begynne å gomse MonThe :fnise:

Kommer og går litt, men blir liksom ikke regelmessig (de vondtene jeg må puste meg igjennom) :gjeiper:

Kjære jobber hjemmefra i dag og jeg holder sengen med varmeflasker :fnise: kanskje lillegutt vet at menstermin er i dag og vil komme presis? :rodmer:

Håper dere har en fin fin dag :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ting på gang! :jepp: Det er jeg helt sikker på!

Jeg finner frem popcornet :popcorn: og benker meg ned her! :ler:

Masse masse masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser :popcorn: for harde livet her :strix:

Tenk om lillemann virkelig er klar for å møte dere nå :rodmer:

Ønsker deg isåfall lykke, lykke til vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har kommet meg på beina og inntatt godstolen :rodmer:

Hadde ekstremt vondt frem til kl 06, så slapp det litt.. Fikk varmeflasker og prøvde å sove litt igjen.. Våknet / kom til meg selv sånn i 09 tiden av helvetes smerter.. Sånne "åh, er det mulig å ha så vondt i hele overkroppen, magen, rompa og underlivet"-smerter.. Fikk kastet meg opp av senga og løpt på do..... - det hjalp :gjeiper: :fnise: Ble redd vi skulle få det travelt så jeg kastet meg i dusjen og tok en rask varm dusj.. Etter det har det vært bedre igjen, som sagt så kommer det ikke skikkelig i gang.. Har kynnere/rier med litt mellomrom. Magen er steinhard og forandrer heelt fasong og det røsker tak både i ryggen og sidene og av og til kjennes det ut som om lillegutt strekker seg oppover mot ribbeina mine og prøver å presse lufta ut av meg.

Redd jeg skal overtolke her, men i dag er jeg ikke i tvil om at ett eller annet er på gang. Om det tar 1 dag eller 4 dager - det aner jeg ikke :sjenert::fnise:

Følger med hos dere andre og, men enn så lenge er jeg sparsom med kommentarer.. Får holde fokuset på å se på intervallet mellom disse uregelmessige vondtene :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å så spennende :-) :-)

Jaa! :jepp:

Hva sier intervallene nå da?

regner med at du sender meg en sms når du reiser til sykehuset - eller er ute av internettsone? :sjenert:

Ønsker deg selvsagt enormt lykke til på det som blir din største opplevelse noensinne :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal jeg sms'e deg Line :jepp:

Dere kan nok spare litt på :popcorn: evt porsjonere ut litt :fnise: Blir nok ingen 29.06 bebis, og ratt ingen 30.06 heller... Her haaaler det og drar, av og til 1,5 time mellom "riene" :sjenert: Er vel maserier jeg sliter med, vonde som f men ikke særlig presise :gjeiper:

Ingen planer om å kontakte føden eller stresse med noe som helst :rodmer: Eneste jeg føler meg litt usikker på er når jeg reiser meg, er på do eller i det heletatt ikke ligger har jeg konstant kynner. Magen er hard som en basketball, komprimert og rett og slett liten.. Det er ikke vondt, men aldri opplevd å gå konstant med hard mage altså :sjenert: Det er jo ikke akkurat behagelig heller da, å gå med steinhard kule.. Må bli ekstra trangt for lillegutt også :rodmer: Blir litt redd av det og kunne ønske noen kunne si at det er normalt :gjeiper: :fnise:

:klemmer: herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...