sommerfuglen1982 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg også! Men det tryggeste er nok å ta med kaken selv ja Selv om jeg skjønner at siste dagen for arb.givererne kan komme litt brått på om man skulle bli fullt sykemeldt like før Håper du har en fin start på uka sommerfuglen! Tenk at du ikke skal tilbake på jobb på leeeeeenge! Bare kose deg som mamma Tiden går litt skremmende fort nå... Ja, nå fikk sjefen min vite om 100% sykmld 1,5 uke før siste dagen da men Hadde ikke forlangt kake eller noe jeg, men kanskje ett lite: "Lykke til med alt som skal skje" ???!! Mulig jeg krever altfor mye Ja, skjønner dårlig samvittighet overfor kundene.. Men vi får satse på at h*n som overtar blir flink etterhvert Ja, håper uka blir fin for oss alle.. Jeg er redd jeg skal virkelig kjede meg og synes tiden bli lang.. men når man sover til 11 - så blir neppe denne dagen lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 24. mai 2011 Innom med en rapport mens jeg venter på at pizzaen skal steke Vi gjør det lettvint med maten i dag, pga vi skal på søpledynga med ett lass fra garasjen etter rydding i helga Føler meg i veldig god form om dagen... Har ikke liggi på sofaen verken i går eller i dag I dag har jeg begynt med ett lappeteppe til lillegutt, litt retro-stoff - håper det blir fint så jeg vil bruke det Håper alle har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. mai 2011 #243 Del Skrevet 24. mai 2011 Kos dere med pizza før dere drar på dynga Ekstra digg å kvitte seg med ubrukelig ting som tar opp plass nå syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 25. mai 2011 høygravid Har feiret dagen med å rydde inn stellebordet på badet Litt tidlig, men synes det var fint å få det ut fra lillegutt sitt rom. Nå nærmer det seg jo, så da vil jeg "innrede" rommet hans slik jeg ser for meg å ha det mens han ikke sover inne der (han skal jo sove i senga si inne hos oss i førsten). Så nå begynner rommet hans å ta form, istedenfor å være lager for bebis-utstyr. Badebalj og stativ skal få stå der til vi skal bruke det + senga hans som jeg ikke har flyttet inn til oss enda. Kommode med klær og utstyr ellers og hylle med leker og bamser er "ryddet" og bilder hengt opp. Blir så fiint En heldig liten "venn" skal få det så fint når han kommer Vuggen står i stua og skinner, med nytt lappeteppe oppi Det var alt herfra i dag, høygravid ja Det er virkelig det jeg føler meg også Stinn.no :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. mai 2011 #245 Del Skrevet 25. mai 2011 høygravid Har feiret dagen med å rydde inn stellebordet på badet Kommode med klær og utstyr ellers og hylle med leker og bamser er "ryddet" og bilder hengt opp. Blir så fiint En heldig liten "venn" skal få det så fint når han kommer Vuggen står i stua og skinner, med nytt lappeteppe oppi Så koselig, begynner virkelig å bli babyklart hjemme hos dere nå! Er en heldig liten en ja Oog, må for høygravid!! Jeg har akkurat satt på ei maskin med pittesmå babysokker og luer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. mai 2011 #246 Del Skrevet 25. mai 2011 Det var alt herfra i dag, høygravid ja Det er virkelig det jeg føler meg også Stinn.no :gjeiper: Hehe.. stinn.no ja Kjenner meg igjen der. Jeg må hele tiden være superforsiktig med hvor mye jeg spiser til middag, for er jeg ikke påpasselig så er jeg rett inn på det domenet der jeg også. Og det er skikkelig ubehagelig! Grattis som høygravid! Kos å sette ting på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. mai 2011 #247 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Stinn.no :gjeiper: Hehe.. stinn.no ja Kjenner meg igjen der. Jeg må hele tiden være superforsiktig med hvor mye jeg spiser til middag, for er jeg ikke påpasselig så er jeg rett inn på det domenet der jeg også. Og det er skikkelig ubehagelig! Signerer denne jeg også! Og ikke bare påpasselig med hvor mye man spiser -- men hvor mye man drikker og! Et stort glass vann ganske kjapt, så kjennes det ut som om jeg har spist en hest Kan ikke forstå annet enn at de siste ukene av graviditeten har en slankende effekt Endret 25. mai 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #248 Del Skrevet 25. mai 2011 Er visst mye klart her ja Men, litt godt og ha litt å pusle med når formen er forholdsvis fin! Best å gi seg med middagen litt før enn vanlig ja, merker nesten ikke at jeg blir så mett før det sier pang og så er jeg stappa.. Lurer på om lillegutt legger på seg mye nå på slutten, synes liksom magen min eser jevnt ut Håper dere har en fin kveld med vasking av mini-klær og andre koselige "snart-mamma-syssler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 26. mai 2011 #249 Del Skrevet 26. mai 2011 Høres koslig ut å ordne til babyen, du har jo det meste klart Jeg har hatt kommoden med babyklær klar siden før påske tror jeg, da klarte jeg ikke å vente lenger Det er alltid noe å pusle med, så jeg ser ikke helt poenget med å vente så lenge heller. Man vet jo aldri, de søte små kan jo finne ut at de vil komme før termin? Hvordan går det med nedpress? Jeg har også endel av det, og har hatt det over 1 mnd. Jordmor sier det kommer av at hodet ligger så langt nede, rett over "utgangen" :gjeiper: Det er så vondt av og til at jeg må stoppe opp og konsetrere meg om bare å puste. Heldigvis varer det ikke lenge av gangen, men nok til at jeg blir litt nervøs for fødeselen.. klarer ikke helt å forestille meg hvor vondt det kommer til å bli (og det er sikkert like greit ) Håper det står bra til! Jeg har ikke vært flink å legge igjen spor (her heller), men er stadig innom og leser! Vi har jo termin ganske nærme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Høres koslig ut å ordne til babyen, du har jo det meste klart :rodmer Jeg har hatt kommoden med babyklær klar siden før påske tror jeg, da klarte jeg ikke å vente lenger Det er alltid noe å pusle med, så jeg ser ikke helt poenget med å vente så lenge heller. Man vet jo aldri, de søte små kan jo finne ut at de vil komme før termin? Hvordan går det med nedpress? Jeg har også endel av det, og har hatt det over 1 mnd. Jordmor sier det kommer av at hodet ligger så langt nede, rett over "utgangen" :gjeiper Det er så vondt av og til at jeg må stoppe opp og konsetrere meg om bare å puste. Heldigvis varer det ikke lenge av gangen, men nok til at jeg blir litt nervøs for fødeselen.. klarer ikke helt å forestille meg hvor vondt det kommer til å bli (og det er sikkert like greit :sjenert ) Håper det står bra til! Jeg har ikke vært flink å legge igjen spor (her heller), men er stadig innom og leser! Vi har jo termin ganske nærme Hei Ja, det er veldig koselig å ordne i stand synes jeg.. Er liksom det forholdet her jeg har til det hele enn så lenge Handler og ordner og danderer.. Jobben med den lille har ikke engang begynt Ang nedpress så har det blitt litt bedre etter jeg var til kontroll på føden. Merker det daglig, men synes ikke det er så ille som jeg tenkte over at det var før jeg var til "sjekk". Kjennes ut som om han skal presse seg ut evt at vannet skal fosse ut når som helst. Virker som om bekkenbunnen svikter eller noe Enig ang tanker om smertene mht nedpress vs fødsel.. Regner med at smertene ved fødsel er de vondeste jeg noengang har kjent, og at de nedpress-smertene er helt annerledes. De varer jo bare noen sekunder på meg. Har gjort en del vondt med div korsbånd, leddbånd og brudd i kneskål osv, så har følt litt smerter før og, men blir spennende å se hvordan jeg oppfatter dette opp mot smertene ved en fødsel Tror jeg har relativt lav smerteterskel Men ut skal han En annen ting jeg har begynt å tenke masse på nå, er hvordan han egentlig ser ut.. Redd for at noe er feil som de ikke har sett på UL Er vel vanlig å bekymre seg litt sånn på slutten, men mht vekst så var han akkurat på gjs både på hode og lårben, eneste han var over på var magen :gjeiper: Kanksje han blir født med skikkelig kule-mage neida, var bare 1,17% over snittet eller noe.. Håper han er frisk og fin - iallefall Ja, vi har termin ganske likt Spennende å lese når dere første begynner å føde Da kommer jeg sikkert til å grue meg litt ekstra. Jeg har 4 venninner som skal ha baby i juli, og jeg er førstemann ut. Litt skummelt og litt fint :gjeiper: Håper du har en fin dag! Endret 26. mai 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mai 2011 #251 Del Skrevet 27. mai 2011 En annen ting jeg har begynt å tenke masse på nå, er hvordan han egentlig ser ut.. Redd for at noe er feil som de ikke har sett på UL Er vel vanlig å bekymre seg litt sånn på slutten, men mht vekst så var han akkurat på gjs både på hode og lårben, eneste han var over på var magen :gjeiper: Kanksje han blir født med skikkelig kule-mage neida, var bare 1,17% over snittet eller noe.. Håper han er frisk og fin - iallefall Jeg drømte at lillemann hadde en amputert arm i natt... Forhåpentligvis er det ikke sanndrømt Jeg lurer også fælt på hvordan han ser ut og hvordan han er i oppførselen. Føler liksom at følelsene for han bare blir sterkere og sterkere nå Jeg fikk også vite den gangen jeg var på UL for ekstra sjekk (i uke 20 og noe, en evighet siden..) at han lå på snittet, bortsett fra lårbeinet som var litt lenger enn normalen... langbein I dag er det helg Sommerfuglen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #252 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg drømte at lillemann hadde en amputert arm i natt... Forhåpentligvis er det ikke sanndrømt Jeg lurer også fælt på hvordan han ser ut og hvordan han er i oppførselen. Føler liksom at følelsene for han bare blir sterkere og sterkere nå Jeg fikk også vite den gangen jeg var på UL for ekstra sjekk (i uke 20 og noe, en evighet siden..) at han lå på snittet, bortsett fra lårbeinet som var litt lenger enn normalen... langbein I dag er det helg Sommerfuglen! Huff, nei får ikke tro vi får noe feil på de søte små.. Mange sier man kan si noe om typen barn mens de ligger i magen, jeg synes det er vanskelig å avgjøre om han er hyper eller rolig ut fra sparkene og dultene han deler med meg Meeen, i går kveld var han så sprellende og det kjentes ut som om han hadde tenkt å kravle på ryggen min. Han var så langt ut på siden med en eller annen kroppsdel.. Hodet ligger nede så det måtte være en arm eller et bein (jeg blir ikke klok på hva jeg kjenner hvor) :gjeiper: Jaaaa, nå er det helg Vi skal på grilling til ett vennepar i morra, kjære skal drikke antakeligvis for siste gang før fødsel.. Fra 4 juni har han innført drikkestopp, da blir det isåfall kun en øl til mat eller så. Ingen fest iallefall Har dere noen store planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. mai 2011 #253 Del Skrevet 27. mai 2011 Her prøver lillegullet innimellom å presse seg ut på høyre side av magen Jeg skal på jentekveld i kveld, eller har jeg ingen planer for helgen. Kanskje forsøke å "lure" kjære til å gjøre ferdig listingen på barnerommet? God fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei innom med en liten rapport på freddaskvelden Jeg har vært på ukas eneste utflukt i dag og merker virkelig at kroppen ikke er bygd for shoppingturer lenger Heelt maroder på vei hjem, nesten så jeg ikke klarte å sitte bak rattet og kjøre engang Lillegutt sprellet og kavet og dyttet rumpa oppunder ribbeina mine :gjeiper: Ble litt handling til han i dag også Ble tøy i 62 og 68 i dag, tror garderoben i str 50 og 56 er komplett, så får jeg begynne å snuse på høsttøy. Fant så mye fint, og noe fikk plass i posene mine Han blir nok en stilig fyr om jeg får si det selv Koser meg med å finne sett til han, det er så moro Jeg fant meg et par amme bher og en amme-singlet også.. Håper jeg blir fornøyd med det. Vanskelig å se for seg str, men kjøper litt romslig, så blir det vel plass både til puppestell og innlegg får vi tro :gjeiper: Blir veldig i nærheten av denne myke, gode sofaen i kveld kjennes det ut til.. Bekkenet og ryggen merker en runde på 2 stk sentre Meeeen, koselig var det Håper alle har en flott kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mai 2011 #255 Del Skrevet 27. mai 2011 Kos deg masse på sofaen i kveld! Shopping er jo hard trening det Nå begynner poltergeist! En klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 28. mai 2011 35 uker Får juble litt for ukeskifte igjen Har sovet helt elendig i natt Og vi som skal på vennekveld i kveld :gjeiper: Helt shabby form ...og humør Det meste er galt med kjære i dag iflg meg iallefall Får velte meg på sofaen noen timer og håpe jeg kommer meg litt Hormoner kombinert med 2 timers søvn på en natt + gravid i uke 35 skal en ikke spøke med Håper dere har en fin dag alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 30. mai 2011 #257 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei!! Hvordan går det med deg? Håper alt er bra med deg og lille i magen! Nå er det jammen meg ikke lenge igjen... rett rundt tre uker! Sprøtt! Elendig søvn..huff, kjenner til det! Men det er kanskje greit med en myk overgang til babyen kommer Det er nok ikke bare bare å være mannfolk heller rundt oss hormonelle rugekasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #258 Del Skrevet 30. mai 2011 Blir spennende å følge deg i innspurten Håper alt går på skinner inn mot målstreken nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei Her går det bra Sliter med nattesøvnen, har mye vondter her og der som får meg til å våkne og bli liggende lenge før jeg omsider får sove igjen. Har hatt perioder med kvalme, mer halsbrann enn jeg hittil har hatt (det hjelper ikke med Link/Gaviscon) og faktisk løs mage (!) Jeg som har slitt med det stikk motsatte siden uke 6 eller noe Dumme meg får jo da tanker om at noe kan være på gang, men.. Har sklidd over Takk for besøk Shadee og Zia Ja, nå får vi tro den siste tiden blir avslappende og at vi får litt sommervær igjen og at alt går bra. Jeg skal til jm på fredag, litt spent på vekta mi I flg venner og familie synes det ikke at jeg er gravid om de ser meg bakfra, men.. Heldigvis skimter jeg enden i det fjerne Føler meg litt enorm. Du kan bare glede deg Zia, det er en fantastisk reise du har foran deg Se kroppen forandrer seg og magen som vokser - helt utrolig stort å få oppleve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #260 Del Skrevet 30. mai 2011 Gleder meg LITT ja Og så må det være SÅ spennende å endelig å møte nurket i magen da! Du er jo veldig nære nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå