Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)

sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Jeg tipper snuppa kommer 26. desember jeg, men egentlig håper jeg mest for hennes del at hun venter til over nyttår. Kanskje jeg heller skal være "snill" å tippe at hun kommer 02.01. istedenfor? :vetikke: Eller bare tippe begge to, det er dog en uke mellom hver dato, men er jo best for ungen å være "eldst" i klassen framfor å være "yngst" :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper snuppa kommer 26. desember jeg, men egentlig håper jeg mest for hennes del at hun venter til over nyttår. Kanskje jeg heller skal være "snill" å tippe at hun kommer 02.01. istedenfor? :vetikke: Eller bare tippe begge to, det er dog en uke mellom hver dato, men er jo best for ungen å være "eldst" i klassen framfor å være "yngst" :is:

Usj da... Så lenge til? :sjenert: tipping er notert!

Jeg håper og tror hun kommer før jul.. Blir satt i gang 31.12 iflg papirene mine.. Så, blir vel kanskje 1.1 i såfall da.. Vi er fra ett lite sted med få barn i klassen.. I år er det født 14 jenter i den lille grenda vår, så jeg håååper hun kommer i 2014. Er mer vanlig med 2-3 jenter pr trinn enn årets som teller rekordmange.. Synes det ville være supert med mange venninner i klassa :rodmer: Men, det eneste som er sikkert er at hun bestemmer selv

når hun kommer :lur:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du settes i gang den 31.12., så kan jeg jo ikke tippe den 02.01. Da holder jeg meg til 26.12. :)

Tror det står: dato for igangsetting pga overtid 31.12.14.. Men tenker vel kanskje at om det er helsemessig tilrådelig at jeg da ber om å vente sånn at hun får komme ut 01.01.15.. Sånn med tanke på fremtiden iom det er en dag om å gjøre :rodmer: bare tipp det du vil du, er hun skikkelig treig er det sikkert mulig med 2.1 og :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tipper jeg at hun kommer lille julaften for å få med seg julaften på utsiden :nigo:

Den er grei :) håper vi kan ta en tur hjem på 24 da... Vil være hjemme da :sjenert: tipping er nortert! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker :strix:

Jubler for rolige og gode permisjonsdager :) det har vært veldig godt med disse 5 dagene heeelt i ro. Uvant å ikke trenge i bry seg om klokke eller klokkeslett! Eneste jeg MÅ gjøre er å kjøre S i bhg og hente.. Skal bli fint å få lillemor på utsiden altså, men må innrømme at disse rolige dagene gjør mamma'n i huset godt :rodmer:

I helgen skal vi bake pepperkaker og ikke så mye mer.. Kose oss med advent og venting på lillesøster! Håper alle har ei fin førjulstid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå var jeg helt sikker på at du hadde født :fnise: Kan tenke meg at de første ukene med permisjon er ekstra deilige når man har et barn fra før av. Får jo ikke så mye pause i hverdagen ellers liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå var jeg helt sikker på at du hadde født :fnise: Kan tenke meg at de første ukene med permisjon er ekstra deilige når man har et barn fra før av. Får jo ikke så mye pause i hverdagen ellers liksom :)

Hehe, neida.. Hadde nok ikke det :fnise: lurer dog veeeeldig på hvordan det kommer til å brake løs denne gangen.. :sjenert: Kjenner jeg gruer meg litt, selv så etterlengtet denne lille skapningen er. Føler jeg har gått gravid siden juli 2013, selv om jeg ikke har vært det akkurat da. Har hatt litt opprom innimellom, men vet jo nå at vi er sååå nære målstreken :)

Ja, gjør godt med noen rolige dager. Har sovet en times tid alle dagene, skikkelig uvanlig til meg å være.. Kunne ønske jeg kunne få et hint om hvilken dag lillemor har tenkt seg ut, så jeg kan lade opp skikkelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det spennende framover. :) Så bra at du nyter dagene og ikke bare er drittlei av å være gravid, som... eh... visse andre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart i mål! Misunner deg å kunne se målstreken så nærme! ;)

Snart snart... Snart er det din tur og :) Ukene på slutten går både fort og sakte :sjenert: :rodmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det spennende framover. :) Så bra at du nyter dagene og ikke bare er drittlei av å være gravid, som... eh... visse andre. :fnise:

Ja, jeg gjør faktisk det.. Er kjei og sliten rundt leggetiden til S som regel hver kveld.. Da merker jeg at det skal bli godt

å bli litt lettere i kroppen igjen.. Blir nok et par krevende uker nå fremover, men jeg får slappe godt av innimellom når jeg har mulighet.. Er sikkert vanlig å være lei innimellom også da, jeg er vel en av de få som bare koser meg med å ruge.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig glad for å være gravid, og koser med magen, men jeg kjenner at jeg gleder meg til kroppen min blir bare min igjen. Det blir jo amming i noen mnd, men da kan jeg styre mye mer selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for å være gravid, og koser med magen, men jeg kjenner at jeg gleder meg til kroppen min blir bare min igjen. Det blir jo amming i noen mnd, men da kan jeg styre mye mer selv :)

Ja, er enig i det.. Husker sist at jeg savnet magen, dultene/sparkene og at kroppen min kjentes tom ut liksom :sjenert: Siden vi antakelig bare skal ha to barn vet jeg at det er mest sannsynlig siste dagene jeg kan kjenne på det å ha en sprellende baby i magen :):rodmer:

---

Har jobbet med en liste over gjøremål for neste uke...

-Male vindu på lillemor sitt rom

-Pakke ferdig sykehus-bager

-Male stuebord

-Strikke ferdig ullbukse

-Montere ferdig hjemmelaget uro

-Re opp lillemor sin seng, montere den inntil senga vår

-Pakke S sin bag, i tilfelle fødselen drar ut og han må overnatte borte hos besteforeldre / tante

Håper egentlig at vi må reise på kvelden/natta etter leggetid og at bestemor må komme hit på kveld/natt for så og levere han i bhg.. Og så når bhgdag nærmer seg slutten kan mannen reise og hente han og ta han med på besøk til oss på føden... Og så kan S og pappa'n reise hjem og ta kvelden som vanlig.. Det er håpe-scenariet mitt.... Og så får vi se hvordan det blir :rodmer:

Nå er det lørsdagskveld og 6. desember..

Lurer noe veldig på når du er nysgjerrig på oss og vil ut og hilse på lille skatten min :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de tankene og spørsmålene når svangerskapet går mot slutten... :) Her var drømmescenariet at fødselen starta mens storesøster var i bhg, slik at farmora bare kunne hente henne der og ta henne med hjem på overnatting, og mannen kunne ta henne med innom sykehuset morgenen etter, før barnehage. Akkurat sånn ble det. :jepp: Håper det blir slik du ønsker også. Det som er sikkert er at det er utrolig vakkert å se det første møtet mellom søsknene. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah... Begynner med murre og menssmerter spesielt på nattestid :sjenert:

Ikke noe rier eller noe fornuftig mellomrom mellom det hele, men det kommer som drag nedover og starter under armene.. Spent på den neste uka :sjenert::rodmer:

Har hatt hyppige kynnere som kommer og går siste 3 ukene, men ikke noe mønster i dette heller. Tror jeg skal pakke det som skal pakkes i morgen og så hvile max :lur:

God søndagskveld til alle :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...