Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå må du endre tickeren da, og tittel på dagboka, - du er jo ikke gravid lenger ;) Lillesøster er fire dager. Er dere hjemme fra sykehuset? Kos dere masse nå :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du endre tickeren da, og tittel på dagboka, - du er jo ikke gravid lenger ;) Lillesøster er fire dager. Er dere hjemme fra sykehuset? Kos dere masse nå :blomst:

Hehe, har tenkt på det... Men ikke kommet så langt :sjenert:

Jeg er i boblen og da blir det ikke gjort så mye mer enn det jeg må :rodmer:

Vi er hjemme og koser oss og nyter rolige dager hvor alle har fri og har tid til å være i sammen. Jeg nyter st mannen har tid til storebror og at jeg har "bare" lillesøster og meg selv.. Vi deler oss litt sånn nå til nye hverdagen vår har satt seg litt.. Skal endre alt i boka snart, bare ikke i dag...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :blomst:

Håper alt er bra med dere.

Vil gjerne høre navn jeg også hvis jeg får lov :)

Tusen takk kjære du.. Jeg har hatt så vondt av deg og dere i hele høst, håper så inderlig at dere står i sammen og rir nok en storm av så godt det går an..

Selvfølgelig skal du og få vite navn :)

--

Lillesøster var 1 uke i går..

Hun er snill og rolig som bare det.. Spiser og sover og bæsjer. Vi koser oss veldig og på mandag starter bhg opp igjen for storebror.. Det skal bli litt godt, han gleder seg til det sier han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er livet som tobarnsmor så langt? Og hvordan reagerer storebror? :)

Hei!

Det går veldig fint :) pappa'n er hjemme ut denne uka, det er litt godt mht lev og henting av storebror i bhg.

Storebror er snill og god, men blir litt voldsom noen ganger.. Ikke særlig sjalu enn så lenge, men sliter litt med å skjønne at lillesøster ikke kan leke osv :sjenert:

Lillesøster hadde gått fint opp når vi var på helsestasjonen i dag, så det er fint. :)

Har en del jeg skulle ha gjort hjemme her,

men sitter mye og koser meg med den lille "klumpen" min :) er sååå liten og kosete, så jeg må passe på :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...