Gå til innhold

Med arving på utsida


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Ååh så skjønt! :rodmer: Hun er jo så fin! Som jeg sa til deg da jeg var hos deg så elsker jeg den rasen! Bare synd hun ikke likte meg så godt da :fnise:

Håper Balder blir like flink til O. Han snuser på han foreløbig, og susser han på bakhodet, så det lover jo godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun synes gjerne fremmede er litt irriterende. :fnise:

Det går seg alltid til når hun får blitt kjent, da, og da eeeelsker hun deg. Sånn, way over the top-elsking. :ler:

Vi har latt henne styre all kontakt med L selv, og vi ber henne aldri om å gå bort når hun snuser og undersøker. Innbiller meg at det har gjort det lettere og mer naturlig for henne å få en sånn liten fjomp inn i familien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Godt nytt år, alle! :blomst:

Her har det vært masse smell, men til tross for at han ligger på rommet nærmest bråket har minien sovet seg søtt gjennom alt. Jeg var oppom der en tur for å se til ham rett over tolv, og da hadde han tydeligvis på et tidspunkt snudd ryggen mot lyden og snorket videre. ;)

Nå skal mamma og pappa unne seg litt musserende før det blir natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

L har begynt å danse når jeg spiller musikk. Trodde først det var tilfeldig, men nei, hver gang jeg setter på en låt med litt ordentlig beat går smilet fra øre til øre og han kaster overkroppen/hodet fra side til side og digger musikken. :ler::rodmer:

Det gir altså total hjertesmelt for mor!! :rodmer: :rodmer:

Store gutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Impulskjøp av vogn da, gitt. :sjenert:

De hadde GO-en på babycare.no til 4500kr, og da måtte jeg bare ha den.

Så da gjelder det å få solgt Emmaljungaen så jeg får rettferdiggjort kjøpet mitt for mannen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:ler:

Men det var jo kjempebillig! Da har han ikke lov til å si noe.

:nigo:

Du skal ikke spare på vogna dere har nå for å ha den som barnehagevogn senere, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, han må jo skjønne at det var et kupp! :ler:

Han sier seg enig i at den er mye mer praktisk, da. Måtte jo komme med plass-/kjøreegenskap-/transportargumentene til han, og de er jo gode. :sjenert:

Emmaljungavogna er tung og tar stor plass uansett hvordan en vrir og vender på det. :)

Vi får en vogn som vi tenkte å bruke som barnehagevogn, og siden vogna er ganske ny og pent brukt så tror jeg at vi kan få litt for den. Og alt hjelper på nå som vi flytter og pusser opp og permisjonene min snart går ut (og jeg ikke er heelt sikker på at jeg vil tilbake i full jobb med en gang).

Egentlig har jeg ikke tenkt så mye på den gamle vogna. Først og fremst er fokuset å få BRIOen i hus. :fnise:

Hvilken farge har du på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Svart med grått understell. Var bare svart og blå igjen. Lurt å selge vogna mens den fortsatt er forholdsvis ny og pen. :Nikke:

Har dere kjøpt kåk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vogn! Lurer på om vi blir å beholde vognen vi har, eller om vi også går for en ny en.

Hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svart med grått understell. Var bare svart og blå igjen. Lurt å selge vogna mens den fortsatt er forholdsvis ny og pen. :Nikke:

Har dere kjøpt kåk?

Ja, hvis jeg ikke selger den nå får jeg nok ikke solgt den. Og jeg synes den er litt for fin til å bare brukes som barnehagevogn også, den er jo fullt brukelig enda.

Og ja, ny kåk! Vi synes det ble litt lite plass her. 50 kvadratmeter. Riktignok med to soverom, men mannen er litt for glad i kontoret sitt til at han er villig til å gi det opp, så da måtte vi kjøpe nytt, dobbelt så stort og med tre soverom. :ler:

Flytter også litt mer "landlig", ikke i sentrum som der vi bor nå. Så nå blir det finfin utsikt over fjell og hav, og lyden av bølgeskvulp på verandaen. Når jeg først skal bo her oppe i kulden så skal jeg i det minste være nær den fine naturen! :ler:

Gratulerer med ny vogn! Lurer på om vi blir å beholde vognen vi har, eller om vi også går for en ny en.

Hvilken farge?

Synes Emmaljungaen er strålende som bagvogn, men som sportsvogn synes jeg den er for tung og stor. Også liker jeg ikke sporsdelen på smarten, den virker litt sånn halvveis. Veit ikke hvordan den er på city crossen?

Kjøpte denne farga. Synes den var så fiiiin. Egentlig er jeg ikke så glad i knæsj, men nå kjenner jeg at jeg er lei brun og vil ha litt farge.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Måkeskrik, bølgeskvulp, fjord og fjell hørtes deilig ut. :Nikke: Og god plass til flere! :) Vi bor på 68 kvadrat og det holder fint for oss inntil videre, men kan nok ikke bo her med to barn. Eller.. Da må vi isåafall ommøblere hele leiligheten.

Har både balkong og kjempefin bakgård og det er digg, men kjenner en gang i blant at jeg savner å bo på landet. Regner med at vi flytter litt ut av byen om noen år.

Synes ikke den fargen var så knæsj. Synes den var fin, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkeskrik, bølgeskvulp, fjord og fjell hørtes deilig ut. :Nikke: Og god plass til flere! :) Vi bor på 68 kvadrat og det holder fint for oss inntil videre, men kan nok ikke bo her med to barn. Eller.. Da må vi isåafall ommøblere hele leiligheten.

Har både balkong og kjempefin bakgård og det er digg, men kjenner en gang i blant at jeg savner å bo på landet. Regner med at vi flytter litt ut av byen om noen år.

Synes ikke den fargen var så knæsj. Synes den var fin, jeg!

Jeg vokste opp på landet sjøl, så for meg har det egentlig aldri vært aktuelt å oppdra barn midt i byen. Ett av kriteriene jeg hadde da vi kikket etter ny leilighet var at vi skulle passere et "Kjør sakte, barn leker"-skilt på vei dit, og det gjør vi nå. :ler:

Neida, fargen er ikke så veldig knæsj. Tror den er fin! :jepp:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer altså på hvordan vi klarte å lage verdens vakreste, søteste, blideste OG flinkeste barn. :klo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...