Gå til innhold

Hvor mye betyr andres meninger om deg?


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Jeg er meg selv veldig mye, og ville aldri forandre meg for at folk skal like meg. Synes jeg er en snill og høflig person, og det er det som teller for meg når jeg bedømmer om jeg liker andre og. Da jeg var yngre var jeg mer opptatt av at folk skulle like meg, og prøvde kanskje litt å være slik jeg trodde andre ville like meg. Men når jeg ble "voksen" og skjønte at jeg har akkurat like stor rett til å være meg selv som alle andre så slappet jeg av. Det er såklart alltid hyggelig å bli likt, men man kan ikke bli likt av alle. Så hvorfor ikke satse på å bli likt av dem som liker deg for den du virkelig er? Folk som gjør seg til blir gjerne gjennomskuet til slutt likevel, for det blir ofte noe krampeaktig over dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg om hva andre mener om meg. Jeg bryr meg ikke om det er folk jeg ikke har et nært forhold til. Hva mine nærmeste mener om meg betyr mye. Som min familie og mine nærmeste venner.

Jeg var også slik før at jeg ville at alle skulle like meg. Men etter som årene har gått og eldre jeg har blitt så har jeg innfunnet meg med at det er noen som ikke liker meg og det kan jeg nå leve med. Klart jeg ikke liker kritikk. Men for meg er det en forskjell på fortjent kritikk eller ikke. Med det mener jeg kritikk som noen bare slenger for å være jævelig eller kritikk som er på sin plass. Når det gjelder den siste, kan det også være litt vanskelig å svelge, men jeg godtar det :) Ellers vil jeg også tilføye at jeg ikke kommer til å forandre meg. Jeg er den jeg er på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...